★Kanada★

247 8 1
                                    

Ulehla jsem do postele, zamuchlala se do peřiny a už konečně spokojeně ulehla do říše snů.

Z pohledu Camerona

"Takže retardi moji tohle je" řekla Grace a udělala dlouhou pauzu.
"Můj dokonalý přítel Dan" usmála se a mě se právě zastavil svět. Ten kretén mi přebral Grace, moji Grace. Měl jsem chuť odejít ale i tak jsem tam zůstal. Furt se pusinkovali a já měl chuť mu rozbít hubu. Vůbec jsem s nimi nekomunikoval. Tak moc mě to dostalo, tak moc. Za tohle mi jednou ten kluk zaplatí. Když jsme přišli domů tak jsem ihned šel do pokoje kde jsem se zamknul. Vytáhl jsem kufr a do něj začal skládat oblečení. Nemůžu tu zůstat. Mezitím co jsme byli u Grace tak jsem napsal mamce že přijedu a zarezervoval si letenku. V Kanadě mi bude mnohem líp než tady. Když jsem dobalil tak jsem zavolal řediteli a ukončil studium. Školu si najdu někde v Kanadě. Let mi jede v noci tak aby mě nikdo neviděl. Když už bylo půl třetí ráno tak jsem dopis který jsem napsal připl na lednici, obul si boty, vzal kufr a nastoupil do taxi který mě doveze až na letiště. Bude mi to tu chybět ale nedokážu Grace vidět s někým jiným. Tak moc jí miluju. Teď právě čekám na odbavení kufru. Když už jsem se mohl vydat do letadla tak jsem hledal své sedadlo. Našel jsem ho vedle vcelku dobře vypadající brunetky. Protože měla sluchátka v uších a já měl sedadlo u okna tak jsem jí poklepal na rameno. Sluchátko si sundala a usmála se na mě.
"Ahoj, sedím vedle tebe" usmál jsem se. Jen chápavě přikývla a uhla mi. Počas letu jsme se dali do řeči. Je to milá holka. Na konci letu mi i dala svůj instagram. Jmenuje se Lea. Když jsme vycházeli z letadla tak jsme se rozloučili a každý si šli svou cestou. Protože cesta trvá 6 hodin tak už tady svítilo sluníčko. Když jsem vyšel na parkoviště uviděl jsem mámino auto. Nastoupil jsem si a objal ji.
"Ahoj zlato" usmála se na mě.
"Ahoj mami" řekl jsem s menším úsměvem.
"Tak mi pověz proč jsi se rozhodl jet tady" usmála se a vyjela z parkoviště. Protože si našla přítele tak bydlí v jiném domě než předtím. Všechno jsem jí povykládal.
"Ty a zlato nebylo by lepší kdyby jsi tam zůstal? Vždyť kdykoliv se s ním může rozejít a ty by jsi ji alespoň utěšil a byl ji na blízku" usmála se ale stále bystře sledovala cestu.
"Já vím mami ale i tak to bude takhle lepší" usmál jsem se. Po 10 minutách jsme dojeli domů. Dům není ani velký ale ani malý. Jsem zvědavý na toho jejího přítele. Kufr jsem vytáhl z kufru a šel ke dveřím.
(hah zajímavá věta xd)
Máma otevřela dveře a mě se naskytl pohled na to jak to vypadá zevnitř. Je to mnohem hezčí než z venku. Vyzul jsem si boty a čekal co bude dál.
"Zlato jsme doma" zařvala mamka přes celý dům. Po chvíli jsem slyšel scházení schodů. Když jsem se podíval na toho týpka byl jsem zaskočený. Postavou podobný jako já a mohlo mu být okolo 40.
"Came zlato, tohle je Billy. Lásko tohle je můj syn Cam" usmála se zářivě.
"Čau kámo, doufám že si budeme rozumět" zasmál se.
"To já taky" upřímně jsem se usmál.
"Pokoj máš nahoře" usmála se mamka a s Billym šla nejspíše do kuchyně co jsem tak usoudil. Kufr jsem nadzvedl a vyšel schody do druhého patra. Byly tu jen troje dveře. Otevřel jsem první a tam jsem uviděl nejspíše jejích ložnici. Dveře hned vedle toho, to je koupelna. A dveře nakonci budou nejspíš moje. Otevřel jsem dveře a naskytl se mi pohled na černo šedý pokoj. Je fakt celkem hezký. Kufr jsem si otevřel a všechno naházel do skříně a šuplíků. Protože jsem měl už celkem vybitý telefon tak jsem ho dal na nabíječku a zapl instagram. Začal jsem sledovat Leu a poté telefon zase vypl protože mě máma volala na oběd. Oběd byl výborný a já jsem se rozhodl že půjdu otestovat bazén na zahradě. Vzal jsem si klasické černé kraťasové plavky. V koupelně jsem si vzal ručník a vydal se na zahradu. Nenápadně jsem koukl k sousedům na zahradu a kohopak tam nevidím. Lea seděla na lehátku a opalovala se.
"Ahoj" zavolal jsem a čekal jestli se podívá. Když na mě koukla usmála se a zamávala.
"To je ale náhoda" zasmála se.
"To jo" usmál jsem se a šel si skočit šipku do bazénu. Přeci jen plot je celkem nízký a já musím zamachrovat. Celou tu dobu co jsem skákal tak se na mě Lea nenápadně koukala.
"Zlato, půjdeme dnes k sousedům na večeři" přišla na zahradu mamka. Jen jsem přikývl a doufal že půjdeme k Lei.

Už jsem oblečený a s Billym jen čekáme než se mamka vyparádí. Přišla v krásných černých šatech nad kolena a černýma vysokýma podpadkama.
"Mami sluší ti to, ale děláš jak kdybychom šli na ples" zasmál jsem se. Billy jí oblečení taky pochvalil a my se vydali. Jak jsem očekával tak se i stalo. Opravdu jdeme k Lei. Mamka zaklepala a dveře jí otevřel muž okolo 40.
"Billy, Gino vítám vás. A ty budeš určitě Cameron" usmál se.
"Dobrý den" řekl jsem zdvořile.
"Děkujeme za krásné přivítání Hirame" usmála se máma a my vešli dovnitř. Když jsme přišli do kuchyně tak jsem viděl ženu v matčiných letech u plotny a Leu s nejspíše její mladší sestrou.
"Dobrý den" řekla Lea a její sestra nastejno.
"Ahoj holky" usmála se máma.
"Ah Gino a Billy, tak ráda vás zase vidím" objala je máma od Lei.
"Ahoj, ty jsi určitě Cameron, já jsem Tina" usmála se na mě.
"Těší mě" usmál jsem se.
"Tak a tohle je naše 17 léta dcera Lea a 14 leta Kylie" usmála se Tina.
"Ahoj Came" řekla Lea a všichni na ni upřeli pohled.
"Vy se znáte?" Řekla překvapeně Tina.
"Ano, dnes jsme se potkali v letadle" usmál jsem se. Poté jsme přešli ke stolu a já si sedl vedle mámy a Lei. Celá večera probíhala v pohodě až na to že se mě furt na něco vyptávali. Asi v 11 večer jsme odešli domů a já se jen převlékl a ihned ulehl do peřin.

Máme tady celou situaci z Cameronova pohledu. Příští kapitola bude pořád ještě z jeho pohledu❤️ Moc vám děkuji za veškerou podporu love u all!❤️
XoXo🔥

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat