Připravili jsme jídlo a pití a začali koukat na nějaký hrozně strašidelný horor. Tuhle atmosféru miluju až na to že se hrozně bojím toho hororu.
"Baby vstávej" začal mě budit Cameron.
"Ještě pět minut" řekla jsem rozespale.
"Musíš vstávat zlatko, za dvě hodinky nám letí letadlo" dal mi pusu.
"No jo furt" zívla jsem a otevřela konečně oči. Cameron na mě stále rozespale koukal. Vlasy mu trčely do všech stran a vypadal hrozně roztomile. Sedla jsem si a chvilku počkala než se rozkoukám. Je 6 ráno a už je docela dost světla. Zvedla jsem se šla se rovnou obléct.Vybraný outfit už jsem měla takže to bylo jednoduchý. Poté jsem se přesunula do koupelny a vyčistila si zuby. Vlasy jsem si učesala a dala je do vysokého culíku. Upravila jsem si obočí a dala jsem si řasenku. Taštičku s make-upem jsem si vzala a šla jí dát do kufru. Cameron se zrovna převlékal takže jsem měla dokonalej výhled.
"Hele nekoukej se na mě a radši si schovej tu taštičku do kufru" zasmál se. Jen jsem protočila očima a zasmála se. Taštičku jsem hodila do kufru a kufr zapla. Když byl Cameron hotový tak nám vzal každému kufr a šli jsme dolů. Dole už Ellie a Shawn dělali snídani. Ostatní ještě určitě spali. Snědli jsme snídaní a šli do auta. Řídil Shawn a my s Camem byli vzadu. Drželi jsme se za ruku a povídali si.
"Těším se na Leu" řekla jsem s upřímným úsměvem.
"To jsem rád, jste si v chování dost podobné" usmál se na mě. Jen jsem se pousmála. Určitě po něm letěla a myslím si že spolu něco někdy měli.
"Měl jsi něco někdy s Leou?" Zeptala jsem se ho.
"Co?" Zeptal se podivně.
"Spal si s ní?" Řekla jsem víc nahlas a tím pádem náš rozhovor poslouchali i Ell a Shawn.
"S kým?" Zarazil se.
"S Leou" řekla jsem naštvaně.
"Jak tě to proboha napadlo?" Řekl už taky trošku naštvaně.
"Takže ano?" Řekla jsem se slzami v očích.
"Ne" řekl naštvaně.
"Můžeš mi říct laskavě pravdu?" Začala jsem brečet.
"Kurva celou dobu ti říkám pravdu a i kdybych s ní něco předtím měl tak by ti to mohlo být jedno protože jsme spolu nebyli ale kurva já s ní vážně nic neměl" totálně po mě zařval. To už jsme parkovali na letišti a tak jsem vystoupila z auta, vzala si kufr a šla rychle do haly letiště. Jsem na něj naštvaná. Možná jsem si tuhle hádku vyvolala sama ale nemusel na mě tak řvát. Já na něj ani jednou nezvýšila hlas. Sedla jsem si na sedačky a pozorovala tabuli kde byly napsány lety. Všichni tři se posadili ke mě.
"Lásko promiň" řekl po chvíli. Zcela jsem ho ignorovala.
"Vím že jsem vyjel zbytečně ale já s ní vážně nic neměl" řekl smutně. Sebrala jsem se a šla na záchod. Nemám nějak náladu na to se s ním bavit. Vzala jsem telefon a vytočila Hayese. Asi ještě budu spát ale zkusím to.
"Ano?" Řekl Hayes ospale.
"Ahoj mimi, nevadí že volám" řekla jsem s brekem.
"Ahoj zlato, nevadí copak se stalo?" Řekl ustaraným hlasem.
"Pohádala jsem se s Camem" řekla jsem stále ubrečeně.
"Proč?" Řekl smutně.
Ví že Cama hrozně moc miluju.
"Ptala jsem se ho jestli něco měl s Leou a totálně jsme se pohádali"
"A co ti řekl?"
"No že s ní nic neměl"
"A věříš mu?" Zeptal se .
"No já právě nevím" řekla jsem zoufale.
"Pokud ho vážně miluješ tak mu musíš uvěřit. Vztah je pěstován na vzájemné důvěře a lásce. Pokud mu věřit nebudeš tak váš vztah se bude rozpadat" řekl velmi profesionálně.
Někdy si říkám kde tyhle pravdivé informace bere.
"Máš pravdu, děkuji že jsi mi zase pomohl" usmála jsem se i přes to že vím že mě nevidí.
"Víš že já ti pomůžu vždycky, teď už běž za ním"
"Děkuji vážně moc a promiň že jsem tě vzbudila. Miluju tě mimi, papa" usmála jsem se.
"já tebe taky, papa zlato" řekl a já to položila. Otočila jsem se k východu a tam stála Ellie.
"S kým jsi mluvila?" Zeptala se podivně.
"Proč?" Řekla jsem s pokrčeným obočím.
"Dané osobě si řekla že ho miluješ, myslím že s Camem si nemluvila" řekla naštvaně. Vážně si myslí že ho podvádím?
"Tím chceš říct že si myslíš že Cama podvádím?" Křikla jsem.
"Co já vím" řekla naštvaně.
"To snad není možný, tak ty mi něco budeš říkat o nevěře. Abych to neřekla Shawnovi" řekla jsem naštvaně. Aby jste věděli o čem řeč. Načapala jsem Ellie a Nashe jak se líbali a kdybych do toho pokoje nepřišla bůh ví co by se tam stalo.
"Byla to blbá pusa Grace" protočila očima.
"Tak mi laskavě neříkej něco o tom že podvádím Camerona, nikdy v životě bych tohle neudělala" řekla jsem se slzami v očích. Až teprve teď jsem si všimla že Cam a Shawn na nás koukají s otevřenou pusou. Vše slyšeli.
"Myslím že máš co vysvětlovat" falešně jsem se usmála na Ell a odešla. Cam běžel za mnou.
"Grace" řekl. Otočila jsem se.
"Promiň" pohladil mě po tváři.
"To já bych se měla omluvit, zbytečně jsem tu hádku vyvolala" objala jsem ho.
"O čem jsi to mluvila?" Zeptal se.
"Kdy?" Zeptala jsem se s pokrčeným obočím.
"Teď s Ellie, o té nevěře" řekl.
"Viděla jsem ji a Nashe jak se cca před dvěma týdny líbali, kdybych tam nepřišla bůhví co by se stalo" řekla jsem smutně. Ellie a Shawna jsem jako pár milovala.
Přišel za námi zrovna Shawn.
"Díky že jsi mi otevřela oči Grace a taky vám chci popřát hezkou dovolenou" usmál se.
"Cože, ne. Jedeš s námi" řekla jsem naštvaně.
"Ne Grace já nemůžu, nedokážu s ní být v jednom pokoji" řekl smutně. Hodně ho to vzalo.
"Já s ní v pokoji budu" řekl Cameron.
"Ne, kvůli mě si zkazíte dovolenou"
"Nabídl jsem se, ano nabídl takže ticho a jedeš s náma Shawne" řekl s úsměvem Cam. Jsem ráda že pro své kamarády udělá cokoliv.
"No dobře" usmál se. Přišla k nám totálně naštvaná Ellie. Pomalu jsme se odebrali k odbavovací hale. Dali jsme tam kufry a šli do letadla. Já si sedla se Shawnem a Ellie s Camem. Celou cestu jsem si se Shawnem povídala a hrozně jsme se nasmáli.Hrozně se chci omluvit že kapitola nevyšla ale má to hned několik důvodů.
1. Vůbec jsem neměla nápady
2. Neměla jsem skoro vůbec čas
3. Neměla jsem většinou ani chuť psát
Ale teď se budu snažit psát trochu častěji ❤️ knížku o které jsem vám psala někdy v minulých dílech jsem nakonec smazala a místo toho vyjde jinčí poté co tahle skončí.
Viděla bych to ještě tak na tři díly max.
Jinak hrozně moc děkuji za všechny nové ale i stále čtenáře ❤️
Abych věděla že tyhle zakončení čtete tak do komentářů napište- 🖤🐍
XoXo⭐
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfic16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...