★vztah★

285 8 0
                                    

Když jsem hovor ukončila tak jsem si nachystala věci do školy, pustila jsem si seriál a u toho jsem spokojeně usnula.

Pátek
Dnes konečně přijede Dan. A kdyby jste se ptali co se stalo přes ten týden, tak skoro vůbec nic. Každý den jsem byla s Ell a kluky a užívali si života. Teď sedím v lavici a čekám kdy konečně zazvoní. Po pár minutách konečně zazvonilo a já šla konečně domů. Nebo takhle. Chtěla jsem jít domů ale před školou se mi naskytl pohled na Dana. Rozeběhla jsem se a skočila mu do náruče.
"Tolik jsi mi chyběla" usmál se na mě.
"Ty mě taky" umačkávala jsem ho v objetí. Po chvilce jsme se společně vydali na oběd. Šli jsme do menší restaurace kousek od mého domu. Celou dobu jsme si povídali a smáli se. Domů jsme došli okolo půl čtvrté odpoledne. Mamka, taťka, Harry a Jess seděli v obýváku. Jess i Herryho jsem objala a s Danem jsme šli do pokoje.

Pohled Daniela
Po cestě do jejího pokoje se mi naskytl pohled na její úžasný zadek v sukni. Jakmile jsme přišli do jejího pokoje tak jsem sebou plácl o postel. To by nebyla Grace kdyby neskočila přímo na mě. Teď jsme vypadali jako pár protože mi ležela na hrudi. Nebudu lhát mám jí fakt rád. Najednou se zvedla a přešla ke skříni a začala se převlékát přímo přede mnou. Naskytl se mi zase pohled na ten její úžasný zadek. Bacha teď už jen v kalhotkách. Protože byla ke mě zády tak jsem vstal a objal ji.
"Ty mi způsobíš infarkt" zasmála se a otočila se ke mě. Má tak krásný oči. Co si budeme je nádherná celá. Mé oči sjely na její rty. Tak moc bych jí teď políbil. Myslím že si toho všimla protože se postavila na špičky a začala mě líbat. Vážně jsem to nečekal. Vášnivě jsme se líbali a Grace na mě vyskočila a obmotala si nohy okolo mého těla. Já ji chytl za zadek a pořádně jí ho zmáčkl. Vzdychla mi do polibku. Pomalu jsem se s ní přesunul k posteli a opatrně ji položil ale stále se od ní neodtrhl. Chtěl jsem jí sundat tričko které měla na sobě ale zastavila mě.
"Dane.Dole.Jsou.Rodiče" řekla s krátkými mezerami protože byla udýchaná. Jen jsem přikývl a snažil se zamaskovat svoji nadrženost. Zvedla se a šla se obléct. Lehl jsem si k ní do postele a ona se po chvíli přidala ke mě a lehla si na mou hruď.
"Pustíme si film?" Otočila se na mě a usmála se.
"Můžeme" usmál jsem se. Vstala a šla pro notebook. Hledala tam nějaký film a já jí hladil po vlasech. Chovali jsme se vážně jako pár. Najednou se na mě otočila a sedla si na mě.
"Dane, chci vědět na čem jsem" usmála se na mě. Nechápavě jsem na ní koukl.
"Chováme se jako kdyby jsme spolu chodili a tak se tě chci zeptat jak to mezi námi je?" Jemně přejela rukama po mém břichu.
"Grace mám tě neskutečně rád" usmál jsem se na ní a dal jí za ucho neposedný pramen vlasů.
"Já tebe taky" usmála se. Proto jsem se rozhodl k odvážnému kroku.
"Grace Hailey Smithová staneš se mou princeznou?" Usmál jsem se na ni. Nic neřekla a vrhla se mi okolo krku.
"To mám brát jako ano?" Usmál jsem se.
"Samozřejmě" usmála se a dala mi pusu. Slezla ze mě a zapnula film. Teď jsem ten nejšťastnější kluk vůbec. Ona dala hlavu na mou hruď a já jí jemně hladil po zádech. Když si ale uvědomím že budu muset v neděli domů tak mi hned sklesne úsměv. Musím tátovi říct aby to zařídil dřív protože už teď je Grace moje droga. Když jsme dokoukali film tak si Grace zase na mě sedla.
"Já mám hlad" řekla jak malé dítě.
"Tak si půjdeme něco udělat ne?" Usmál jsme se a pohladil její tvář. Jen se zvedla a za ruku mě táhla dolů. Po cestě jsem jí pořádně pleskl po zadku. Jen mě zabila pohledem a šla se kouknout do obýváku ale nikde nikdo. Proto šla do kuchyně a tam jsem si všimli lístečku.

Děti naše milované, jeli jsme na večeři. Přespíme v hotelu protože chceme jít ještě na večerní zábavu takže žádné blbosti a láskou Tess, Jeremy, Jess a Harry

"Tak dnes tu jsme sami baby" usmál jsem se a dal jí pusu.
"No ale nic si od toho neslibuj" zasmála se a přešla k lednici kde vytáhla zmrzlinu. Vzala jsi lžičku a jen tak jí začala jíst. Přešel jsem k ní a prosebně na ní koukl. Pochopila to a tak nabrala zmrzlinu na lžičku a dala mi jí do pusy. V tu chvíli někdo zazvonil a Grace nadskočila.
"Jdu tam" usmála se a šla do předsíně. Já si vzal další sousto zmrzliny.
"Ell, kluci" vypískla a já se šel podívat kdo přišel. Nejspíše ti její kamarádi. Zrovna byla v objetí jednoho mladšího kluka. Myslím že to bude ten Hayes o kterém mi povídala. Všichni přesunuli pohled na mě. Nutno podotknout že jsem byl bez trička.
"Takže retardi mojí tohle je" udělala dlouhou pauzu.
"Můj dokonalý přítel Dan" usmála se. Jsem rád že jim řekla pravdu. Se všema klukama jsem si potřásl rukou až na to že ten jeden mě úplně probodl pohledem. Byl to ten se kterým Grace točila Cover. Všichni jsme si sedli do obýváku a mě přišlo blbý tam sedět bez trička. Opatrně jsem Grace ze mě sundal. Nechápavě na mě koukla.
"Jen si jdu obléct tričko" šeptl jsem jí a šel nahoru. Rychle jsem vyběhl schody a vzal si klasické bílé tričko. Když jsem přišel do obýváku tak jsem si jí zase posadil na klín . O něčem se horlivě bavili.
"A kdy jste se dali dohromady?" Usmála se na nás Ellie. Je to vcelku v pohodě holka a jsem rád že je zadaná protože nebude muset Grace žárlit.
"Sice dneska ale i tak jí moc miluju" usmál jsem se. Grace mě štěstím objala a políbila mě. Cameron zase znechuceně odvrátil pohled. Asi do 8 jsme si s němi povídali a oni potom šli domů. Teď už zase ležíme u Grace v pokoji.
"Koho máš z nich nejradši?" Hladil jsem jí ve vlasech.
"No tak samozřejmě Haye, Shawna a asi Nashe nebo Camerona ale po tom co dnes házel znechucené pohledy tak spíše Nashe" usmála se na mě a zase si na mě sedla.
"Ale tebe miluju lásko takže na ně nemusíš žárlit" usmála se a přilepila se mi na rty. Když nám došel vzduch tak jsme se odtáhli.


Omlouvám se že jsem tak přeskočila ale nenapadlo mě nic co bych napsala. Jste rádi že je Grace s Danem nebo by jste byli radši kdyby byla s Cameronem?💗 Budu ráda za všechny votes a komentáře ✨
Jinak děkuji moc za 100 přečtení ❤️☺️
XoXo🍒

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat