Hned jak jsem to dořekla tak se jen usmál, objal mě, dal si hlavu na můj hrudník a usnul. Vůbec se mi spát nechtělo a já samozřejmě usnula.
Z pohledu Camerona
Už to jsou dva měsíce co jsem v Kanadě a upřímně stalo se toho hrozně moc. Leu a ostatní beru teď jako za moje nejblížší a trávím s němi veškerý můj čas. Na škole jsem se stal hrozně oblíbený ale stále mě trápí jedna věc. A to Grace. Od našeho poslední telefonátu mi nevolala. Několikrát jsem ji chtěl zavolat ale nikdy jsem se neodhodlal. Ale po těch dvou měsících už nepociťuji tak velkou lásku k ní. Pomalu začíná mizet.
Náš cover je snad nejznámější na celém internetu a já si vždycky vzpomenu na ten den jak jsme oba s Grace byli šťastní.
Také se moje máma zasnoubila což jsem celkem i čekal.
Ale teď do reality.Je pondělí ráno a já mám vstávat do školy. Vůbec se mi nechce takže uvažuju že bych nešel. Ale ty kecy od Lei poslouchat nechci. S nechutí jsem vstal a šel udělat do koupelny ranní hygienu. Oblékl jsem na sebe nějaký obyčejný hadry, vzal si telefon a batoh a šel do kuchyně.
"Ahoj Came, s Billym jedeme na týden na pracovní cestu. Budeš tu sám tak hlavně žádný vylomeniny" usmála se mamka a ja jen přikývl. Pak jsem jen slyšel jak se obouvá a zavírá dveře. Super budu tady na týden sám, to je celkem výhoda. A navíc od středy máme volno takže to bude mega super. Udělal jsem si rychle nějakou snídani a pak už jen obul boty a nasedl do auta. Chvíli jsem čekal než přijde Lea ale asi po pěti minutách přišla.
"Ahoj" usmála se na mě a sedla si na sedadlo spolujezdce.
"Ahoj, hrozně ti to sluší" usmál jsem se a pochválil jí její outfit. Tmavě šedé džíny, okolo černý pásek a šedou mikinu Trasher kterou měla zastrčenou do kalhot. Outfit obyčejný ale jí to mrtě slušelo.
"Děkuji, ty taky nejsi k zahození" usmála se. Klasická věta holek. Cestou jsem si zase povídali k všem možným. Ví i o Grace a to právě ona mi pomohla snad úplně nejvíc. Už po Grace tolik netoužím. Ne že bych jí neměl rád to ne. Mám jí rád hrozně moc a jako kamarádka je úžasná ale už k ní necítím lásku. Hlavně mi hrozně chybí.
"Nad čím zase přemýšlíš" odtrhla zrak od telefonu.
"Nad tím že mi Grace chybí" řekl jsem smutně.
"Notak já vím že ti chybí, ale ty to zvládneš" pohladila mě po rameni a usmála se. Úsměv jsem jí opětoval a vyšli jsme z auta. Před školou už čekali ostatní. Všichni jsme se přivítali a šli do třídy. Je hrozně super že všichni jsme ve stejné třídě. V lavici sedím s Leou a ty hodiny s ní jsou úžasné. Lea je úžasná holka ale na Grace nemá. Při první hodině matiky jsme s Leou dělali nehorazné blbosti a učitelka z nás byla úplně vynervovaná. Teď sedíme na obědě a povídáme si.
"Hele Came ty jsi říkal že budeš celý týden sám doma, co tam dát týdenní přespávačku?" Zasmála se Vic.
"To není špatný nápad" usmála se Lea. Jen jsem přikývl. Když jsme dojedli oběd tak jsme šli ještě na dvě hodiny. A to na Biologii a na hodinu třídní. Biologie byla nudná a teď čekáme až zazvoní na třídní hodinu. Když zazvonilo do třídy přišela naše učitelka a ihned spustila.
"Protože příští týden přijede první ročník ze střední školy z Miami. Protože jste nejrozumnější třída tady na škole budete pověřeni a studenti budou bydlet u vás. Každý bude mít dva studenty"usmála se. Mluvila o příjezdu Grace a Ell. Zatímco jmenovala jména tak jsem se modlil aby u mě byla Grace a Ell.
"Dallas protože jsme zjistili že tvoje sestra přijede tak ti ji dáme na starost společně ještě se slečnou Grace Smithovou" usmála se a já chtěl začít ječet radostí. Ony vážně budou u nás to není možný. Rychle jsem to napsal Mámě. Pro holky to nechám jako překvápko. Lea se ihned usmála když viděla že jsem šťastný. Tak moc se na ně těším a nejradši bych se vrátil do Miami ale nejde to. Zase bych se do ní zamiloval s to nechci. Když nám dořekla nějaký informace tak jsme mohli domů. S Leou jsme si zase celou cestu povídali. Když jsme zastavili před mým domem tak jsme se rozloučili a každý šli domů. Vyzul jsem si boty a praštil sebou na gauč. Protože mi ihned přišlo oznámení rozklikl jsem chat.TI NEJLEPŠÍ HAHA😈💗
Vic🔥: Came dnes u tebe spát nemůžu ale zítra anooo!🥰
Joshua🤪: Já taky bro ✌🏻
Scar💍: me to Came✨💗
Lea🍒: já dneska můžu zlato!😍
Chris😈: tak to vypadá že budete sami😈
Cam😏: nevadiii, zlati s tebou počítám!🔥
Lea🍒: to je jasný 🥰
End of Group Chat
Dnes budu teda jen s Leou. Protože tu není skoro žádný jídlo tak jsem si vzal mobil, klíče a peníze a jel na nákup. V obchodě mě potkalo hrozně moc lidí kteří mi pochválili cover. Jsem tak rád že jsem ho nazpíval zrovna s Grace. Nakoupil jsem opravdu hodně věcí takže jsem měl asi tři plné tašky. Všechno jsem uklidil na své místo a v tu chvíli se rozezněl po domě zvonek. Pomalu jsem šel ke dveřím a otevřel je. Naskytl se mi pohled na usměvavou Leu.
"Ahoj" usmála se a objala mě. Je tak výškově stejná jako Grace a je to hrozně roztomilý když mě obejme.
"Ahoj" usmál jsem se taky a zavřel za ní dveře. Vyzula si boty s hupsla na gauč. Jen jsem se zasmál a šel do kuchyně vzít alespoň jedny brambůrky a nějaký víno. Protože už je okolo sedmé večer tak se nejspíše na něco kouknem.
"Jde vidět že už mě znáš, moje oblíbený víno" zasmála se Lea a převzala si ode mě flašku. Jen jsem se usmál a hupsl za ní.
"Na co koukneme?" Zeptal jsem se jí s chipsama v puse.
"Na něco romantickýho a nemluv s plnou pusou" zasmála se a sama si dala jeden chips do pusy.
"Jasně mami a a na slaďárnu se dívat nebudu. Zapnu tak horor" usmál jsem se a už nějaký horor hledal.
"Ne já se budu bát" řekl uraženě.
"Se ke mě přitulíš a už se bát nebudeš" zasmál jsem se a objal ji okolo ramen. Jen se ke mě natiskla a napila se vína. Zapl jsem horor a už teď se Lea bála. Pořádně jsem ji k sobě natiskla a pocítil že se usmála. Po celý horor ječela a já se smál. Když jsme se dokoukali začala po mě řvát že se hrozně bála.
"Ale notak zlato trochu úsměv" zasmála jsem se ale ona stále byla naštvaná. Naklonil jsem se k ní a začal jí lechtat.
"CA-ME-RO-NE A-LE-XA-ND-ŘE DA-LLA-SI O-KAM-ŽI-TĚ TO-HO N-E-CH" řvala na mě mezi smíchem. Furt jsem byl nad ní a lechtal ji ale po chvíli jsem přestal. Celá udýchaná a rozesmátá mi koukala přímo do očí. Stále jsem byl skloněný nad ní. Měl jsem nutkání ji políbit.Tak dnes tu máme takové otevřené ukončení. Jak myslíte že tohle bude pokračovat??😏
Děkuju hrozně za aktivitu😍
I LUV U ALL!🕊️
XoXo😝
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...