★Toronto volá★

202 6 1
                                    

Všichni jsme usedli do kruhu a začali hrát velmi oblíbenou hru teenagerů. Tenhle večer jsem si vážně užil.

Z pohledu Grace

Neděle
Dnes odjíždíme z chaty a zítra jedeme do Toronta. Neskutečně se už za Camem těším a jsem hrozně šťastná že ho obejmu. Hrozně mě zajímá jestli se za ty dva měsíce změnil. Je asi 10 ráno a já se právě probudila s bolestí hlavy. Včera jsme si udělali party a moc dobře to nedopadlo. Oblékla jsem si Danovo tričko a šla do kuchyně. Už tu seděli skoro všichni ale totálně mrtví.
"Čaute" řekla jsem a usedla na židli. Hlavu jsem položila na stůl a pokoušela se o zahnání kocoviny. Jediný kdo byl alespoň trochu schopný fungovat byl Hayes a Ell. Všem nám dali prášek s vodou. Protože jsem si chtěla lehnout ale nechtělo se mi nahoru tak jsem si lehla na sedačku. Po chvíli se ke mě přidal Tay. Poslední dobou se hodně bavíme a hodně si rozumíme. Asi ve tři jsem se šla balit protože mě hlava už nebolela. Dan stále spal a ani se mu nedivím. Když jsem si ale balila zbudila jsem ho.
"No dobré odpoledne ospalče" zasmála jsem se a dál pokračovala v balení.
"Kolik je hodin?" Řekl ospale a objal peřinu.
"Tři odpoledne, za hodinu máme vyjíždět takže by jsis měl pohnout" usmála jsem se a dala poslední kus oblečení do batohu. S nechutí vstal a šel do koupelny. Protože jsem nejhodnější přítelkyně na světě tak jsem mu sbalila věci. Když přišel do pokoje tak se jemně usmál a políbil mě.
"Děkuji zlato" usmál se a neposedný pramen mi dal za ucho. Jen jsem se usmála a s batohem šla dolů. Na sedačce seděl Hayes s Tayem takže jsem k nim hupsla taky. Povídali jsme si a smáli se. Ach jo ten týden mi budou chybět. Okolo čtvrté hodiny jsme se všichni sešli dole a jeli v autech tak jako minule, až na to že dnes řídil Shawn. Mě hodili domů jako první takže jsem se s němi rozloučila a vešla do domu.
"Mami, tati jsem doma!" Zařvala jsem přes celý barák ale nikdo se neozval. Vyzula jsem si boty a šla do pokoj. Vybalila jsem si věci a vytáhla si kufr do kterého si budu balit do Toronta. Protože mají pro nás studenti připravený program tak většinu času budeme v jejich škole. Upřímně jsem zvědavá jestli budeme u Cama na škole. Asi hodinu a půl mi trvalo než jsem si sbalila. Dostala jsem šílený hlad tak jsem si šla udělat tousty které sním u televize. Svoje tousty naprosto miluju. Sedla jsem si na gauč, přikryla jsem se dekou a pustila si televizi.
Už je asi osm hodin a táta s mámou tu pořád nejsou. Protože zítra budu vstávat brzo tak jsem se šla osprchovat. Miluju když mám horkou vodu. Oblékla jsem se po sprše do pyžama a slyšela jsem že už je někdo dole. Přišla jsem dolů a mamka vybalovala nákup z tašky.
"Ahoj" usmála jsem se a šla jí pomoct.
"Ahoj zlato, tak jak bylo?" Usmála se na mě. Vše jsem jí povyklála. Když jsme vytáhli všechno jídlo z tašky tak jsem si šla už lehnout do postele. Vstávám brzy tak ať nezaspím

Ráno
Budík mě vzbudil už v 5 ráno. V 8:00 nám letí letadlo takže v 7:00 už tam musím být. Když jsem vstala protáhla jsem se a šla udělat svou typickou ranní hygienu. Zase jsem ale strávila snad 8 minut nad vybíráním outfitu.

Jak všichni víme v Kanadě moc teplo není takže jsem si vzala teplejší outfit a líčení s outfitem sladila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jak všichni víme v Kanadě moc teplo není takže jsem si vzala teplejší outfit a líčení s outfitem sladila. Asi v 6:15 jsem přišla dolů a už byl táta vzhůru. Odveze mě totiž na letiště.
"Dobré ráno" usmála jsem se a nalila si pomerančový džus.
"Ahoj beruško, za 15 minut jedeme tak si dej něco malého na jídlo" usmál se. Jen jsem přikývla a vytáhla mléko s lupínky. Nedala jsem si jich moc protože nemám ani moc hlad. Prázdnou misku a lžičku jsem odnesla do myčky a šla se obout. Táta je tak hodný že mi vzal kufr a dal ho do auta. Sedla jsem si na místo spolujezdce a zapla si pás. Táta nastoupil do auta a hned vyjel. Celou cestu jsem koukala z okna. Když jsme přijeli k letišti táta mi jen podal kufr, rozloučil se semnou a jel zpátky domů. Vešla jsem velkými skleněnými dveřmi do hlavní haly letiště a hledala pohledem naší učitelku. Když jsem jí po chvíli našla tak jsem se s ní pozdravila a čekala na Ell. Přišla jsem tak tak a úplně jsem stresovala že to nestihne.
"Ahoj" usmála jsem se na ní a objala jí.
"Ahoj" úsměv mi opětovala a my šli dát odbavit kufry. V letadle budu sedět vedle Ell a celkem mě překvapuje že tu jsme skoro jediné z naší třídy. Mnohem více lidí je tu z vedlejší třídy a musím uznat že i když mám Dana tak jsou ti kluci hezcí. Odbavili jsme kufry a já si začala všímat že ti kluci po nás pokukují. Ell si toho také všimla a tak jsme se jejich pohledy snažily ignorovat. Když jsem se ale na jednoho kluka koukla tak se na mě usmál. Úsměv jsem mu opětovala a pak se zpátky otočila zpět. Začali hlásit náš let a tak jsme šli všichni za učitelkou. Ti kluci dělali strašný blbosti a všichni jsme se tomu smáli. Učitelka je už i seřvala ale jim to bylo jedno. Najednou přišel ke mě jeden z těch kluků a objal mě okolo ramen. Nechápavě jsem na něj koukla.
"Čau kočko, ty chodíš s Danielem?" Mrkl na mě.
"Jo" vzala jsem jeho ruku a dala jí z ramen.
"Jen ti chci říct že se okolo něj pěkně motá ta nová blondýnka" usmál se.
"Dan není hloupej a nikdy by mě nepodvedl" řekl jsem naštvaně.
"Ale kočko nezlob se, já ti řekl jen pravdu" zase na mě mrkl.
"Tak hele běž, nepotřebuju aby jsi jí zbytečně naštval" mrkla na něj.
"No dobře, kdyby jste cokoliv potřebovali já Nick Hall jsem vám k dispozici" usmál se a odešel. Tak Nick jo. Konečně jsme si sedli do našeho letadla a já ihned po tom co vzlétlo usla.

Další kapitola bude z Camova pohledu, doufám že už se těšíte na to až se uvidí ☺️❤️
XoXo🕊️

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat