Z pohledu Grace
Nemohla jsem vůbec usnout. Ell už dávno spala a tak jsem se rozhodla že si dolů zajdu pro vodu. Myslím že je úplně zcela normální být v baráku někoho jiného jen v dlouhém tričku a tangách. Nikde se ale nesvítilo a tak jsem to riskla. Už jsem se chtěla vrátit zpátky když v tom někdo rozsvítil. Leknutím jsem poskočila a otočila se. Byl to Cameron.
"Proč nespíš?" Usmál se a také si nalil vodu.
"Nemůžu usnout" usmála jsem a snažila si tričko dát co nejníže ale stejně mi šel vidět kousek zadku.
"To jsme dva a čím jsem si zasloužil polonahou Grace?" Zasmál se.
"Nevěděla jsem že je někdo ještě vzhůru jinak bych takhle nešla" zasmála jsem se. Byli jsme u sebe hodně blízko. Položila jsem skleničku a jemně ho objala.
"Chyběl jsi mi" řekl jsem mu do hrudě.
"Ty mi víc" pohladil mě po vlasech. Oba jsme šli nahoru.
"Nechceš spát u mě?" Usmál se.
"Pokud ti to nevadí" usmála jsem se na něj.
"Myslíš že bych ti to nabízel kdyby mi to vadilo?" Zeptal se a otevřel dveře. Mykla jsem jen ramenama a ihned ulehla do jeho úžasné postele. Vzala jsem mu peřinu a zachumlala se do ní. Začal se semnou o ní prát ale já se nedala. Najednou se objevil nademnou a koukal mi do očí. Začal se přibližovat ale já ho trošku odžduchla. Není nejlepší se s někým líbat den v rozchodu. Nejspíše to pochopil a tak roztáhl peřinu a zhasl lampičku. Já si lehla na jeho hruď s spokojeně usnula.Ráno
"Notak vstávejte!" Zařvala Ellie přes celý pokoj. Jen jsem se ještě více natiskla ke Camovi a neřešila ji. Najednou nám vzala peřinu. I když nerada tak jsem vstala a přešla k nám do pokoje a vybrala si outfit.Ještě jsem se nalíčila a navoněla a šla dolů do kuchyně kde už byli úplně všichni.
"Dobré ráno" usmála jsem se. Vsichni mě pozdravili a já si sedla vedle Cama a Ellie. Ke snídani byli palačinky mňam. Když jsme je snědli tak jsme se jen rozloučili a šli k autu.
"Holky počkáme chvíli na Leu, jezdí semnou každý den" usmál se a my přikývly. Čekali jsme asi 10 minut a ona nikde.
"Jdu pro ni" řekl a ihned se vypařil z auta. Přešel k vedlejšímu domu a zaklepal. Po asi minutě mu někdo otevřel. Po chvíli se vracel zpátky a stále sám. Otevřel dveře a nastoupil na sedadlo řidiče.
"Kde je?" Řekla zvědavě Ell.
"Je jí blbě, dnes nejde do školy" usmál se. Jen jsem přikývly a Cam nastartoval.Zrovna parkujeme u jeho školy. Jsem hrozně zvědavá co se tenhle týden ještě odehraje. Vystoupili jsme z auta a šli do Cameronovy třídy. Zde už jsem viděla všechny ostatní co s námi jeli. Kluci se kterými jsme si včera povídali nám zamávali. Zamávala jsem jim taky a Cam se na ně divně koukl. Moc jsem to neřešila a sedla si na židli a Ell vedle mě. Cam šel ke studentům z jejich školy. Bavil se s nějakýma klukama a dvouma holkama. Zazvonilo a do třídy přišla naše učitelka a učitelka téhle školy.
"Takže žáci střední školy v Miami já vás vítám tady u nás na škole. Doufám že se u studentů doma máte dobře. No každopádně vybrali jsme pět studentů z naší školy kteří vás budou mít na starost. Tím že je vás tu 20 tak budete mít skupinu po čtyřech. Začnu tedy Cameronem Dallasem. Má na starost Ellie Dallas, Grace Smith, Nicka Halla a Chase Browna" usmála se. První jsem se koukla na Cama a ten se usmíval od ucha k uchu. Věděl to. Poté jsem se koukla na Nicka a Chase a šlo vidět že jsou spokojení. Všichni jsme se zvedli a šli ke stolu kde bylo napsáno Dallas. Cameron a Ellie si sedli na jednu stranu a Chase a Nick na druhou. Zajímalo by mě kam si mám sednout. Chtěla jsem stát ale Nick si mě stáhl k sobě do klína. Nic jsem nenamítala a seděla. Jediný komu to vadilo byl Cameron. Furt házel naštvané pohledy. Po chvíli k nám přišla naše učitelka a začala si podívat s Camem. Přeci jen chodil na naší školu dva a půl roku. Ellie v tichosti seděla a to samé já. Chase a Nick se o něčem bavili a přitom mi Nick jemně hladil stehno. Bylo to celkem příjemný ale celkem mě zaráží to že neví že už nejsem s Danem. Kdybych ale s Danem chodila tak bych si asi na něj nesedla. Ale furt mě zaráží proč mi to udělal.
"Haló, Grace jsi tu?" Zamával mi před obličejem Cameron. Cítila jsem jak mi stéká slza po tváři.
"J-jo" usmála jsem se. Cam se jen lehce zamračil ale neřešil to.
"Budeme prý kreslit naše nějaký logo" zasmál se Chase vedle mě.
"Ježíši a k čemu nám to sakra bude?" Povzdechla si Ellie. Učitelka nám přinesla pastelky a jednu tužku. Každý ví že já kreslím nádherně takže jsem si ji chtěla vzít ale Cameron mě předběhl.
"Camerone naval mi tu tužku" řekla jsem naštvaně.
"Pojď si pro ni" zasmál se. Aniž bych si uvědomila co dělám tak jsem se nahla na stůl tak že jak Nick tak i Chase měli nádherný výhled na můj zadek. Když jsem se s Camem přetahovala o tu tužku tak jsem za sebou slyšela tiché písknutí a také jsem cítila jak mi jeden z nich dali ruku na zadek. Cameron to viděl a hned mi nasraně tu tužku dal. Vítězně jsem se usmál a sedla si zpátky.Kreslení nám zabralo asi dvě hodiny a hodně se nám to povedlo. Když už jsme šli s Cameronem k autu tak mě Chase a Nick zastavili.
"Nechceš jet dnes s námi do klubu?" Usmál se Nick.
"Hele ráda,ale moc nepiju" usmála jsem se.
"Okk, ve 20:00 budeme před domem kde teď bydlíš" usmál se Chase.
"Ok, budu se těšit" mrkla jsem na ně a šla do auta za Cameronem a Ellie.
"Co chtěli?" Zeptal se ihned Cameron.
"Jdu s nimi dnes večer do baru" usmála jsem se.
"No tak to ne, Ellie jde s váma" řekl naštvaně.
"Asi tě zklamu, dnes jdu pryč s mámou a Billym" usmála se.
"No ok, tak já s váma půjdu" řekl bez emocí a nastartoval auto. Zajímalo by mě proč se o mě stará jako kdybych byla pěti lété dítě. Snad si umím poradit sama.Ani slovy nejde vyjádřit jak moc vám děkuju za neskutečnou podporu od vás ❤️😍
Děkuju za všechny čtenáře, votes a komentáře ❤️
Děkuju za více jak 700 přečtení❤️
M I L U J U V Á S ❤️😍
XoXo💗
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...