Osprchovala jsem se a pak šla k Danovi koukat na film. Omylem jsem ale usla.
Když jsem se probudila bylo fakt škaredě. Jediný co tu bylo hezký tak byl obličej Dana jak spal. Je fakt hezký a já mám neskutečný štěstí že mám tak hezký kamarády. Ani jsem si to neuvědomovala a nějakou dobu ho pozorovala.
"To jsem tak hezký že na mě musíš koukat?" Řekl takovým tím sexy ranním chraplákem.
"Jo" vypustila jsem z pusy ještě dřív než jsem si uvědomila co jsem řekla.
"Ale ty jsi víc, hlavně tvoje sexy černé kalhotky" zasmál se. Vůbec mi nedošlo že mám na sobě jen dlouhé tričko. Zase jsem musela být kompletně celá červená. Vzala jsem mobil a chtěla vstát ale on mě zatáhl za ruku zpátky.
"Kam jdeš" naklonil se nade mě a díval se mi do očí.
"Chtěla jsem se jít převléct" zasmála jsem se. Pořád mi koukal do očí. Pomalu se začal přibližovat. Proto jsem nás přetočila takže jsem teď na něm seděla. Mezi námi byla hrozně napjatá atmosféra kterou přerušila Jess.
"Dane nevíš-" zastavila se uprostřed věty a viděla jak na něm sedím.
"Promiňte" rychle odešla pryč. Rukou jsem se plácla do čela.
"Bože co si teď o nás budou myslet" zasmála jsem se.
"Když jim to vysvětlíme" zasmál se Dan.
"Jo jasně" zasmála jsem se a zvedla jsem se z něj. Už mě nestihl chytit takže jsem na něj vyplázla jazyk a šla se převléct.Batoh jsem si vzala už dolů a šla se nasnídat.
"Kdepak máš Dana?" Usmála se Jess a já moc dobře věděla na co naráží.
"Tady" usmál se Dan který zrovna přišel a sedl si vedle mě.
"Takže" začala moje mamka.
"Vy spolu chodíte?" Zeptal se mě taťka. Oba jsme vybuchli smíchy.
"Ne" zasmála jsem se.
"A tak co to bylo v tom pokoji" řekla s pozvednutým obočím Jess.
"Koukali jsme večer na film a já u Dana usnula. Když jsem se vzbudila tak jsem se chtěla jít převléct jenže mě zatáhl zpátky" zasmála jsem se. Rodiče jen přikývli a my se pustili do snídaně. Asi ještě hodinu jsme si s Danem u něj povídali a pak už nastal čas odjezdu. Bude mi chybět to fakt jo. Už stojíme u auta a Dan mě objímá.
"Budeš mi chybět" řekla jsme mu do hrudi.
"Ty mě více" přitáhl si mě ještě blíže k tělu.
"Grace musíme jet" řekla smutně mamka. Jen jsem přikývla.
"Příští víkend se znovu uvidíte, přijedeme my" usmála se Jess. Jen jsem jí objala a nastoupila do auta. Naposledy jsme si zamávali a my zmizeli. V autě jsem si dala sluchátka do uší a koukala z okna. Domů jsme přijeli odpoledne takže jsem zavolala Ellie.G: Ahoj Ell, nechtěla by jsi přijít?
E: Ahoj Grace ani nevíš jak ráda
G: Dobře, tak přijď co nejdřív
E: jasně pa
G: paaa
Alespoň nebudu doma sama. Táta s mámou jedou na ultrazvuk. Převlékla jsem se do tepláků a tílka a zrovna uslyšela zvonek. Ta tu byla rychle. Seběhla jsem schody a otevřela dveře. Ell mě okamžitě objala. Nepřišla ale sama.
"Ahoj Grace, ty jsi mi tak chyběla" usmála se na mě Ell.
"Ahoj, ty mě více" usmála jsem se. Když jsem se odtáhla už se na mě do ucha k uchu usmíval Shawn a za ním stál Cameron upřímně ho jsem tu vidět nepotřebovala.
"Tak nestůjte tam tak a pojďte dovnitř" zasmála jsem se. Všichni jsme si šli sednout do obýváku.
"Tak povídej jak bylo" usmála se Ellie. Všechno jsem jim pověděla i včetně toho co se stalo u něj v pokoji. Cameron nebyl zrovna dvakrát šťastný.
"A co je hezký?" zasmála se Ell a Shawn jí zpražil pohledem.
"Notak Shawnie ty víš že si dělám srandu" usmála se na něj Ell a dala mu pusu. Jsou spolu tak roztomilý.
"No a co jste dělali vy?" Usmála jsem se. Konečně promluvil i Cameron.
"Jen jsme se váleli ale chyběla jsi nám tam" usmál se. Vevnitř jsem na něj furt naštvaná ale i tak nedokáží být na něj zla.
"Ale notak, teď už budu s váma pořád" zasmála jsem se a šla Cameron obejmout. Jeho pevné objetí mi chybělo. Zase mi začal zvonit telefon. Na obrazovce se objevila fotka Dana a k tomu jméno "medvídek ❤️". Mimochodem to si nastavil sám.D: Ahoj Grace neskutečně mi chybíš už teď
G: Ahoj, ty mě taky neskutečně moc
D: v pátek přijedu a ty mi ukážeš Miami
G: to si piš
D: zavoláme si kdyžtak večer papa
G: paa
"Kdo to byl?" Usmála se Ellie.
"Dan" usmála jsem se a Cameronovi ihned sklesl úsměv. Sedla jsem si na něj a objala ho.
"Panebože však vy vypadáte víc pár jako my" zasmál se Shawn. Celkem zajímavý že vypadám jak děvka a přitom ani jednoho z nich nemiluju. Nebo si to jen nalhávám? Sama nevím. Chvíli ještě byli u nás a potom odešli. Mamka s taťkou přivezli Čínu a tu jsme si snědli u televize. Potom jsem se šla osprchovat a asi další dvě hodiny jsem volala s Danem. S rodičema uvažují že se přestěhují k nám do města. Bylo by to super ale pochybuju že by se s Cameronem snesli. Když jsem hovor ukončila tak jsem si nachystala věci do školy, pustila jsem si seriál a u toho jsem spokojeně usnula.Dnes trošku kratší kapitola ❤️ Myslíte si že Grace bude chodit s Cameronem nebo s Danem? Koho z nich máte radši?❤️
XoXo 💜
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfic16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...