U stolu jsme se hodně dobře pobavili a tohle jsou snad ty nejlepší vánoce které jsem kdy zažila.
O 6 měsíců později
Teď uvažuji co vám říct co se za těch posledních 6 měsíců stalo. Asi začnu u mě. Před asi třemi měsíci mi bylo 17! Také jsem vydala svůj další cover ale to už sama. Dále budu pokračovat mou rodinou. Malinká Nic je to nejúžasnější miminko na světě. Už dělá své první krůčky a je hrozně roztomilá. Máma s tátou jsou furt stejní a nic se nezměnilo. Teď by bylo dobrý říct vám něco o klucích a Ellie. S Camem stále chodím a čím dál tím více jsem šťastnější a šťastnější. Stále jsou mi nejblíž Hayes, Tay a Ellie. A dál asi nevím co vám říct. A co dělám právě teď?
Protože začínají prázdniny a já úspěšně ukončila první rok na střední tak se balím a letíme do Kanady. Jen já, Ellie, Shawn a samozřejmě Cam. Uděláme si takovou double romantickou dovolenou jak to nazývají ostatní kluci. Asi za hodinu tu má být Cameron takže bych mela přidat na tempu abych se stihla zabalit. Nejedeme tam na nějak dlouhou dobu což je super protože s rodiči plánujeme také dovolenou. A ještě jsem vám zapomenula říct jednu věc. Ano Cameron tady znovu bydlí. I když to bylo celkem těžký zařídit tak ano je zpátky na naší škole. Až tedy na to že dokončil čtvrtý rok na střední. Tím pádem dělal maturitu. Ano zvládl jí a teď mi došlo že vlastně už spolu nebudeme každý den.
Už mám konečně zabaleno a jakmile jsem ulehla s únavou na postel rozezněl se zvonek. Než jsem se stihla zvednout tak už byl Cameron nahoře."Čau kočko" usmál se na mě. Předtím než jsem ho stihla pozdravit se mi vhrl na rty. Byly to velmi drsné ale velmi příjemné a procítěné polibky. Od té doby co mi je 17 tak se náš vztah někam posunul. Nemyslím to tak že by jsme byli mnohem víc k sobě spoutání. Spíš se jedná o ten fyzický kontakt. Jsme hodně aktivní v téhle věci. Někdy mi přijde že až moc.
"Came-může-přijít-mamka" snažila jsem se říct mezi polibky. Najednou se ode mě odtáhl.
"To teď neřeš baby, je ti 17 a máš kluka. Tvojí mamce musí být jasné že tohle děláme" usmál se na mě a zase se vrhl na moje rty. Jakoby má pravdu no. Nějak jsem to tedy neřešila a polibky mu vášnivě oplácela. Postupně se naše oblečení válelo na zemi. Musela jsem vzdychat do polštáře aby to tak nebylo slyšet.Po půl hodině
Už jsem se trošku upravila a teď už pojedeme za kluky a Ell. Když jsme sešli dolů tak v obýváku seděli táta, máma, Jessie, Henry a Dan. S Danem stále nemluvím. Několikrát jsem s ním chtěla mluvit ale radši jsem to hned vypustila z hlavy. Když jsme tak u těch kluků možná si vzpomínáte na Harryho. Kluk na kterého jsem spadla v autobuse. Začali jsme se s ním hodně bavit. Dokonce i Cameron ho má rád. Je to hodně fajn kamarád a dobře se s ním povídá. Teď zpět do reality.
"Mami tak my už jedeme" usmála jsem se. Očkem jsem koukala na Dana a viděla jsem jak se hrozně smutně koukal na mé a Camovy ruce. Ta děvka ho ihned odpalkovala a od našeho rozchodu neměl nikoho. Tedy alespoň myslím.
"Jojo jasně, budu se pokoušet ti volat každý den. Hlavně nedělej žádný blbosti" usmála se na mě.
"Já ji pohlídám" usmál se Cam. Baví se o mě jako o malém dítěti.
"Není mi pět mami, vím jak se mám chovat" protočila jsem očima.
"Já vím ale i tak jsem ti to radši řekla" usmála se. Už nemám v plánu vést tuhle debatu. Se všemi jsem se rozloučila a vypadla už z domu.
"Viděla jsi jak se na nás díval ten blbec" zasmál se Cameron. Jen jsem přikývla a nastoupila do auta. Nějak nemám náladu se o něm bavit.
"Jen závidí že spolu jsme už skoro 7 měsíců" usmál se a vyjel.
"Asi jo no" řekla jsem celkem divným tónem.
"Baby co je?" Koukl se na mě smutně když jsme zastavili u semaforu.
"Nic jen nechci Dana řešit. Je to člověk pro mě zapomenutý a já se prostě o něm bavit nechci" pousmála jsem se.
"Dobře zlato, už se o něm bavit nebudem" rozjel se a ruku mi položil na stehno. Jsem ráda že je tak chápavý. Po celý zbytek cesty bylo ticho. Ale velmi příjemné ticho které mám moc ráda. Když jsme zastavili u baráku tak mi Cam vzal kufr z kufru a se spojenýma rukama jsme vyrazili dovnitř. Všichni se hned seběhli k nám a ihned nás objali.
"Hele nechci nic říkat ale zachvíli mě umačkáte" řekla jsem se smíchem. Všichni se okamžitě odtáhli. Cam mi zanesl kufr nahoru a my ostatní si sedli na sedačku.
"Těšíš se do Kanady?" Usmál se na ně Hayes.
"Celkem i jo" usmála jsem se. Je pravda že se celkem těším na Cameronovy kamarády protože jsou hodně fajn. Sice jsem ještě neměla možnost se seznámit s Leou ale tentokrát bych jí měla poznat.
"Těšíš se že budete většinu času jen s Camem?" Usmál se Tay.
"No tak většinu času budeme s jeho kamarády nebo s Ell a Shawnem" usmála jsem se a koukla na ty dva. Něco si tam šeptali a hrozně se tomu chichotali. Jsou tak roztomilý. Z myšlenek mě vytrhla pusa na mou tvář. Cameron si sedl a jen se na mě usmál. Upřímně myslím si že jsme teď všichni nejvíc šťastní. Ostatní kluci sice nikoho nemají ale přijde mi že jim to vůbec nevadí. Všichni jsme se domluvili na tom že se budeme ještě koukat na nějaký film. Připravili jsme jídlo a pití a začali koukat na nějaký hrozně strašidelný horor. Tuhle atmosféru miluju až na to že se hrozně bojím toho hororu.Další kapitolka tadyyy!😻
Dnes vám asi nic podstatného psát nebudu jen to že vám děkuji za všechnu podporu ⚡
Luv ya😘
XoXo❤️
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...