Když přišla i Ellie a kluci tak jsme jen nachystali jídlo a celý den se váleli.
Další den
Když jsem se probudila Cam ještě klasicky spal a tak jsem šla dolů. Než jsem vešla do kuchyně tak jsem chvíli počkala protože jsem slyšela hlasy.
"Chápeš že se bojím že Grace ztratím?" Řekl pro mě až moc známý hlas. Hayes.
"Proč se sakra bojíš? Nemáš se čeho bát" řekl celkem nepříjemně Tay co jsem tak poznala podle hlasu.
"Ale tak Cameron si jí úplně přivlastní a já s ní vůbec nebudu" řekl smutně. Tak o to tady jde.
"Grace na tobě záleží a věř mi že pokud jí to řekneš tak to nějak vyřešíte"
"Co když ji na mě nezáleží a co když to prostě řešit chtít nebude" řekl sklesle a ja už to nevydržela a vešla tam.
"Hayesi co to mluvíš za blbosti prosím tě, vždyť mě záleží na tobě hrozně moc" řekla jsem smutně. Mrzí mě že si myslí že mi na něm nezáleží. Taylor odešel a nechal nás tam.
"Jenže já prostě nevím Grace, je to těžký. Když jsi byla s Danem tak to bylo jinčí ale s Camem to je takový že jste spolu furt a semnou vůbec nejsi" řekl smutně.
"Tak hele, dneska si uděláme den jen my dva a nikdo nám do něj nevleze ano?" Usmála jsem se. Jen přikývl.
"Půjdeme na pláž tak se běž obléct. Za 20 minut dole" usmála jsem se. Vyběhla jsem schody nahoru a ihned vlezla do pokoje od Cama. Když jsem se přehrabovala v kufry tak mě něco objalo. Byl to Cam.
"Ahoj zlato"usmála jsem se a dala mu pusu.
"Ahoj bby, kampak tam spěchá?" Usmál se.
"Dnes mám den jen s Hayesem tak budeme na pláži" usmála jsem. Jen chápavě přikývl a já konečně našla své plavky. Ještě jsem si na ně dala kraťasy a tílko a šla dolů. Ještě než Hayes přišel tak jsem si vzala jablko. Když přišel tak jsme se s ostatními rozloučili a šli k pláži. Po cestě jsme si povídali a já už teď věděla že to bude super den. Asi za 10 minut jsme byli na pláži a ihned jsme vlezli do vody. Dělali jsme různý blbosti a bylo to hrozně fajn. Po asi hodině jsme vylezli a šli na zmrzlinu.
"Dobrý den, co to bude?" Usmál se prodavač asi o pár let starší než já.
"Já bych si dala dva kopečky pistáciové zmrzliny" usmála jsem se. Viděla jsem jak každý můj pohled úplně hltal. Bože, nenávidím když se někdo tak na mě kouká.
"A já bych chtěl dva čokoládový" usmál se a přitáhl si mě za boky k sobě. Vůbec jsem to nechápala. Zhnuseně se na nás koukl a zmrzliny nám podal. Ihned jsme od tama odešli.
"Co to mělo být?" Pokrčila jsem obočí.
"Musím tě snad Camovi chránit ne? Koukal se na tebe jako na šťavnatou kořist" řekl se vztekem. Jsem tak ráda že zrovna on je můj nejlepší kamarád.
"Prosimtě Hayesi já bych ho hned poslala doprdele, nemám zapotřebí flirtovat s klukama když mám svého vlastního" usmála jsem se. Jen chápavě přikývl a šli jsme podél pláže dál. Na pláži jsme byli fakt až do večera a neskutečně jsme si to užili. Okolo deváté večer jsme šli domů a to už se začalo stmívat. Když jsme celí vysmátí vlezli do baráku okamžitě se všichni shromáždili u dveří a koukali se na nás jak se smějeme. Vypadalo to jako kdyby jsme byli na drogách.
"Chci vám jen říct že na drogách opravdu nejsme" zasmál se Hayes a já se začala zase smát. To jak malém shodil tu blondýnu bylo fakt směšný. Když jsme se na sebe jen podívali tak jsme se zase začali smát jak blbí. Po chvilce jsme se konečně uklidnili a já se přivítala s Camem. Celý den jsme se neviděli. Jemně jsem ho políbila a objala ho. Hrozně mě překvapilo že se usmíval jako sluníčko, úplně zářil. Vzala jsem ho za ruku a táhla ho do našeho pokoje. Ano je to už náš pokoj. Vtáhla jsem ho dovnitř a zavřela dveře. Posadil se na postel a jen se na mě koukal.
"Dneska se usmíváš jako sluníčko" usmála jsem se.
"Jsem rád že jsi dnes byla jen s Hayesem, Nash říkal že byl celkem smutný takže jsem rád že jsi ho rozveselila" usmál se na mě. Jen jsem se usmála a přitulila se k němu. Jsem tak šťastná že jsme spolu. Vzala jsem do ruky svůj telefon a začala fotit různé fotky. Na některé jsme se přesunuli i do koupelny. Z některých jsem se válela smíchy po zemi. Jedna se mi ale opravdu povedla a tak můžete hádat co jsem udělala.Grace's Instagram
927 297❤️ 28 291💬
Grace Smith: Only mine man💗🥰 @CameronDallasCameron Dallas: my wifey💍💗
Grace Smith: my husband 💍🥰Ellie Dallas: já vás tak miluju🕊️😘
Grace Smith: my tebe lásko 🤪😍Hayes Grier: my loves 🔥🍒
Grace Smith: yours baby😈💗Taylor Caniff: nejhezčí pár na světě 💗🥰
Grace Smith: awww jsi zlato❤️Nash Grier: mám z vás cukrovku ☹️❤️
Grace Smith: tak to mě velice mrzí ☹️😆❤️End of Grace's Instagram
Po chvilce jsem mobil odložila a šla se převléct do pyžama. Cameron celou dobu na mě koukal.
"Co tak koukáš?" Zasmála jsem se a sedla si vedle něj.
"Koukám se na to jak moc krásnou holku mám" usmál se a já se zčervenala.
"A ještě krásnější když se červená" usmál se a já musela být úplně rudá.
"Nech toho" zasmála jsem se a bouchla ho do ramene. Taky se zasmál a jemně mě políbil. Polibek jsem prohloubila v líbání a po chvilce to byla totální válka mezi našimi jazyky. Pomalu mi začal jezdit rukou pod tričkem když nějakej kretén otevřel dveře. Okamžitě jsme se odtáhli a já se koukla na dotyčného.
"Sorry lidi jen jsem se chtěl zeptat jestli bude chtít taky objednat pizzu" poškrábal se Tay na zátylku.
"Jo objednej nám, mě šunkovou a Grace sýrovou" usmál se Cameron a Tay přikývl a odešel.
"Tak můžeme pokračovat" zasmál se Cameron a chtěl mě zase začít líbat ale já ho odstrčila.
"Pojď si spíš povídat" usmála jsem se.Zlatíčka moje hrozně se omlouvám že dlouho nevyšla žádná kapitola ale neměla jsem vůbec náladu, čas a ani nápady na psaní ❤️
Každopádně příští kapitola bude o vánocích ❤️🥰
Jinak o mé nové knížce, říkala jsem si že bude lepší když chvíli počkám a určo dám vědět kdy vyjde ❤️
XoXo babes 😍
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...