36★

139 7 12
                                    

Já si sedla se Shawnem a Ellie s Camem. Celou cestu jsem si se Shawnem povídala a hrozně jsme se nasmáli.

Na letiště pro nás přijela Camova mamka. Nejspíše poznala že mezi sebou máme rozbroje protože Ell byla pěkně nepříjemná. Když jsme dojeli k nim domů tak se Ellie okamžitě sebrala a šla do pokoje.
"Jdu za ní" řekl Cameron. Já a Shawn jsem si chvíli povídali s Camovou mamkou a pak šli taky nahoru. Sedli jsme si na postel a povídali si.
"Takže ty a Ell jste se rozešli?" Opatrně jsem se zeptala.
"Jo, moc díky že jsi to řekla protože jsem měl vztah založený na lži a to já rád nemám" usmál se.
"Taky bych nebyla v takovém vztahu" usmála jsem se. Chvíli jsme si ještě povídali a pak mě začal lechtat protože jsem ho naštvala.
"Nech toho" ječela jsem snad přes celý barák. Smála jsem se na celé kolo a Shawn si to užíval. Po chvíli toho nechal.
"Vidím že se úžasně bavíte" řekl někdo ironicky za námi. Samozřejmě že Cameron.
"Brácho neříkej mi že snad žárlíš" zasmál se Shawn a chytil mě za ramena.
"Nežárlím" zalhal.
"Nelži Came" řekla jsem.
"No a co tak žárlím no, budeš s mou holkou spát v jedné posteli a" chtěl pokračovat ale Shawn ho přerušil.
"Kámo ona je jako moje menší ségra, nikdy bych neudělal nic co by mohlo zkazit váš vztah a pokud chceš budu spát klidně na zemi" řekl Shawn.
"Ne na zemi spát nebudeš" řekla jsem přísně.
"Dělejte si co chcete, nemám na to nervy" řekl nasraně a odešel.
"Ach bože" plácla jsem se do čela. Z romantické dovolené se stala dovolená plná hádek.
"Nezajdeme se projít?" Usmála jsem se a chtěla odlehčit situaci.
"Klidně" řekl s úsměvem.
"Tak se prosím otoč, chci se převléct" řekla jsem stydlivě. Jen se zasmal, otočil se a začal koukat do mobilu já se rychle převlékla a my vyrazili. Když jsme vyšli na zahradě od sousedů jsem viděla jednu velmi mi známou osobu. Camerona. Objímal se s nějakou holkou. Nejspíše si mě všimla takže se otočil i Cameron. Je to Lea. A je.... panebože ona je těhotná. Sebrala jsem veškerou odvahu a na zahradu vešla, Shawn mi byl v patách.
"Ahoj já jsem Grace ty určitě budeš Lea že ano" usmála jsem se.
"Ano" pokusila se o úsměv.
"Moc mě těší" s radostí jsem ji objala. Bohužel ta radost byla falešná
"Můžu se zeptat ve kterém měsíci jsi?" Usmála jsem se.
" V 7" pohladila si bříško.
"Moc gratuluji a kdo je tatínek" usmála jsem se. Najednou se nervózně koukla na Cama.
"Víš tohle je až moc osobní Grace, nech toho" řekl naštvaně Cameron.
"Však já se jen ptám" protočila jsem očima.
"Grace nebuď arogantní" řekl Cameron nasraně.
"Kurva a co ti dělám, normálně jsem se zeptala" zařvala jsem na něj.
"Opravdu to chceš vědět? To dítě je moje" zařval. Ihned co tohle vyslovil se mi spustily slzy.
"Chtěl jsem ti to říct normálně ale tak tu to máš" řekl nepříjemně.
"Jsi kretén Dallasi, víš to?" Řekla jsem s brekem a běžela pryč. Slyšela jsem že někdo běží zamnou ale já se stále nezastavovala. Zastavila jsem až v parku a viděla běžícího Shawna. Nic neřekl a jen mě pořádně objal.
"Chápeš to, on mi lhal že s ní nic neměl a teď mi řekne že s ní čeká dítě" hystericky jsem brečela.
"Je to debil Grace, nezaslouží si tě" pohladil mě po zádech.
"Pojedeme zítra domů prosím?" Vzlykla jsem.
"Seženu let co nejdřív beruško" usmál se na mě a setřel mi slzy.
"Děkuji Shawne" objala jsem ho co nejpevněji. Chvíli jsme tam ještě seděli a pak se vydali k nim domů. Vůbec se mi tam nechce. Jakmile jsme otevřeli dveře tak se mi Cameron začal omlouvat. Zcela jsem ho ignorovala a šla si lehnout. Vůbec nemám na nic náladu.
"Grace je tohle konec?" Přišel Cameron. Brečel. To mě ale vůbec nezajímalo.
"Ano"špitla jsem.
"Grace ale já chci být s tebou" sedl si na postel a hladil mě o noze.
"Měl by jsi se starat o své dítě, takže ti přeju do života s Leou to nejlepší ale o mě už se nezajímej. Zklamal jsi mě tak jak ještě nikdo" řekla jsem s totálním brekem.
"A nesahej na mě" vyštěkla jsem.
"Ty to takhle vážně chceš Grace?" Zeptal se.
"Ano" řekla jsem upřímně. Jen vstal a odešel. Ihned po tom co odešel tak přišel do pokoje Shawn.
"Camova mamka ti posila jídlo" usmál se na mě. Pokusila jsem se o úsměv ale moc to nešlo.
"Letadlo nám letí v sedm ráno" usmál se.
"Tak to abych šli spát" pokusila jsem se o úsměv.
"Grace vím že ti není do smíchu, nemusíš se usmívat. Jinak ano už by jsme měli jít spát" usmál se. Jsem ráda že mě chápe. Dojedla jsem jídlo a převlékla se do pyžama. Shawn už dávno ležel s mobilem v ruce. Lehla jsem si k němu a také vzala telefon do ruky. Měla jsem tam několik zpráv od Camerona ale ty jsem ignorovala. Ještě jsem projela nějaký sociální sítě a pak už telefon vypla.
"Můžu už zhasnout lampičku?" Usmála jsem se.
"Jasně, taky už půjdu spát" řekl a ihned odložil mobil. Lampičku jsem zhasla a ulehla.
"Dobrou noc" řekla jsem.
"Dobrou noc Grace" odpověděl. Vůbec mi nešlo spát. Asi po pěti minutách převalování jsem pronluvila.
"Shawne?" Řekla jsem potichu.
"Ano" řekl trošku ospale.
"Bude vadit když se k tobě přitulím?" Zeptala jsem se.
"Nebude" cítila jsem jeho usměv. Okamžitě jsem se k němu přitiskla.
"Dobrou noc" řekl.
"Dobrou noc Shawne" odpověděla jsem mu. Po pěti minutách jsem byla v polospánku a slyšela jak Shawn probudil.
"Vždycky jsem tě měl rád víc než kohokoliv jiného. Samozřejmě kamarádsky ale ze začátku jsi se mi líbila. Škoda že se tohle nikdy nedozvíš" řekl smutně. Zahřálo mě to u srdce ale radši jsem na to nic neodpověděla. Po chvíli jsem slyšela jak už pravidelně oddechuje takže jsem už taky konečně spokojeně usla.

Hello everybody!
Doufám že se vám kapitola líbí.
Dlouho jsem uvažovala jestli to takhle udělat ale ano Cameron a Grace se oficiálně rozešli 😢
Čekají nás už nejspíše jen dva díly a proto vás prosím, zdilejte všude kam muzete. Udělá mi to obrovskou radost🥰
Děkuji všem že jste tady stále semnou, love you all💋
XoXo 🥳

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat