★pohodový den★

331 7 2
                                    

Ellie a Shawn si ani toho nevšimli což jsem ráda a asi je to i dobře že to neviděli.

Už je to venku asi dvě hodiny a už máme na našem coveru 200 000 shlédnutí. Je to nehorazný. Teď sedíme v obýváku a sledujeme jak se počet shlédnutí stále zvyšuje. Upřímně jsem stále s Cameronem nepromluvila a asi ní s ním mluvit nechci.
"Posloucháš nás Grace?" Zasmál se Hayes vedle mě.
"Jo" usmála jsme se. Proč jim vlastně lžu? Já sama nevim.
"O čem jsme se teď bavili?" Podíval se na mě Hayes.
"No dobře neposlouchám vás" povzdechla jsem si.
"Netrápí tě nic?" Zeptal se smutně Shawn. Podívala jsem se na Cama a doslova mě skenoval pohledem.
"Ne, jen jsem přemýšlela" usmála jsem se. Další lež. Nerada lžu svým kamarádům.
"Ale bolí mě hlava takže si půjdu lehnout" usmála jsem se.
"Počkej, půjčím ti něco na spaní" usmál se Cam. Super, proč zrovna on. Jen jsem přikývla a počkala než dojde ke mě. Šel po schodech a já jsem mu byla hned v patách. Vešli jsme do pokoje a Cam mi podal tričko.
"Díky" usmála jsem se a chtěla odejít ale chytl mě za ruku a otočil mě zpět.
"Děje se něco?" Koukal se mi přímo do očí.
"Ne" uhla jsem pohledem.
"Jo jasně a proto jsi uhla pohledem" zvedl mi hlavu tak abych se mu koukala do očí.
"No fajn, prostě nechápu proč jsem ti dala pusu. Přijde mi to blbý" řekla jsem a stále mu koukala do očí. Má je tak krásně hnědé.
"Ježíši Grace, ta pusa je úplná maličkost" usmál se a objal mě.
"No dobře" usmála jsem se a teď už vážně zašla do Hayesova pokoje. Jen jsem se převlékla a lehla do postele protože jsem vážně unavená.

"Ona je tak roztomilá když spí" probudil mě hlas.
"To ano Camerone" řekl nejspíše Hayes.
"Came stalo se něco mezi tebou a Grace?" Zeptal se znovu Hayes.
"Ne nic se nestalo" odpověděl Cameron. Nechápu proč mu lže. Hayesovi by to říct mohl.
"Notak Camerone, pravdu" řekl vážně. Hayes opravdu pozná kdo lže a kdo ne.
"Dobře, Grace mi dala pusu. Jenže toho litovala takže si myslela že mi to vadí. Ale opak byl pravdou. Úplně jsem pocítil jak mě to potěšilo že mi tu pusu dala" řekl dlouhý monolog Cameron. Divím se že i přes to že šeptají tam je slyším i když jsem v polospánku.
"Camerone, Grace musíš dát čas a pokud jí máš opravdu rád tak si myslím že si počkáš" řekl Hayes a tipuju že se usmál.
"Hayi já ji nemám rád. Já ji miluju. Ona mi za těch pár dní změnila život chápeš?" V tuhle chvíli se mi zastavil svět. Cameron Dallas právě přiznal že mě miluje. Je mi ho strašně líto, protože já mu zatím tyhle city opětovat nemůžu.
"Proto počkej, Grace není jen taková holka. Je úžasná a musíš na ni pomalu" řekl Hayes.
"Já vím, no nic půjdu spát dobrou" řekl Cameron a nejspíše odešel protože zavřel dveře.
"Grace já vím že nespíš" řekl najednou Hayes. Otevřela jsem oči.
"Jak?" Zamračila jsem se.
"Poznám to" usmál se.
"Víš Hayesi já mu nemůžu ty city zatím opětovat. Je mi ho líto" řekla jsem smutně a sedla jsem si.
"Grace já vím ale i přes to vím že jednou spolu budete" usmál se a objal mě. Když jsem se od něj odtáhla tak jsem si znova lehla a usnula.

Ráno

Probudily mě jemné sluneční paprsky které prosvítaly přes závěsy. Popadla jsem telefon který ležel na stolku a koukla se na hodiny. 8:00. Super. Zkusila jsem ještě usnout ale nic. Vzala jsem telefon a i s ním jsem sešla do kuchyně. V kuchyni seděl Cameron. Hah, toho jsem tu teď potkat úplně nechtěla.
"Ahoj" usmála jsem se na něj. Celkem se mě lekl protože koukal do telefonu.
"Ahoj" nervózně se usmál. Přešla jsem k ledničce a koukla do ní. Nic úplně prázdná.
"Co tam tak do té ledničky koukáš?" Zasmál se.
"Nic tam není" řekla jsem smutně.
"Tak zajedeme nakoupit?" Usmál se.
"Jo to by jsme mohli" usmála jsem se a potichu vlezla k Ell do pokoje kde jsem si všimla Shawna. Něco mi bude muset vysvětlit. Vzala jsem si nějaký oblečení a šla se převléct do koupelny.

Upravila jsem si ještě vlasy a šla zase do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Upravila jsem si ještě vlasy a šla zase do kuchyně. Chvíli jsem počkala na Cama a poté jsme šli k autu. Cameron mi jako správný gentleman otevřel dveře a já nastoupila. Po cestě jsme společně zpívali. Najednou jsme v rádiu uslyšeli.
"Teď si pustíme cover písničky There's nothing holding me back od Camerona Dallase a Grace Smith. Tento cover za pár hodin nasbíral už přes 600 tisíc shlédnutí na YouTube" řekl moderátor. V tu chvíli jsem dala rádio na plné pecky. Po skončení jsem začala řvát přes celé auto.
"To není možný, nás cover je v rádiu" začala jsem řvát.
"Já vím Grace, ale teď moc neřvi. Potřebuju se soustředit na řízení" zasmál se. Po pěti minutách jsme dojeli před nákupní centrum. Po celou dobu co jsme nakupovali tak jsme se domlouvali že by jsme mohli zase někdy cover udělat. Když už jsme šli k pokladně zastavily nás dvě holčiny mého věku.
"Omlouváme se pokud otravujeme ale mohly by jsme vás poprosit o fotku?" Zaculila se brunetka a blondýnka vedle ní se jen usmívala.
"To je jasný" usmála jsem se. Vzala jsem její telefon a všechny nás vyfotila.
"Děkujeme moc" zářila radostí blondýnka.
"Za málo holky" usmál se Cam.
"A můžeme mít dotaz?" Usmála se brunetka.
"Jasně" usmála jsem se.
"Vy dva spolu chodíte?" Usmála se. V tu chvíli jsem nevěděla co říct. Netušila jsme že se na tohle zeptají.
"Jsme jen kamarádi" usmál se Cameron a já přikývla.
"To je škoda, tak ještě jednou děkujeme za fotku. Ahoj" usmály se a odešly. U pokladny byla hrozně dlouhá řada tak jsem se koukala na časopisy co vzal Cameron a jeden mě zaujal.

Cameron Dallas a Grace Smith vydali svůj cover na písničku od jejich kamaráda Shawna Mendese. Mají Grace a Cameron mezi sebou něco víc nebo jsou jen kamarádi? To je otázka pro nás všechny ale my se budeme snažit přijít na to co tito dva úspěšní teenageři mají mezi sebou.

"Came četl jsi tenhle časopis?" Usmála jsem se na něj.
"Ne, proč?" Zasmál se.
"Je tam článek o nás. Netušila jsme že po vydání coveru nás budou tolik řešit" zasmála jsem se. Cameron si okamžitě vzal časopis do ruky a začal ho číst.
"Ti novináři mají dost. Stejně nemají co zjistit" zasmál se Cameron a začal vyndávat nákup na pás protože už jsme byli u pokladny.

Copak si myslíte o téhle kapitole? Já upřímně sama nevím jak jí mám popsat.😅❤️ Myslíte si že Grace bude v budoucnu s Cameronem nebo bude úplně s někým jiným? Na tuto otázku sama nedokážu ještě odpověď ❤️
XoXo🍒

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat