37★

137 6 2
                                    

Po chvíli jsem slyšela jak už pravidelně oddechuje takže jsem už taky konečně spokojeně usla.

Z pohledu Camerona
Dnešní den je jeden z nejhorších v mém životě. Rozešli jsme se . Grace byla pro mě vším. Chodila jsme spolu skoro 7 měsíců. Jenže já debil čekám dítě s Leou. Mám ji rád ale že by jsem s ní chtěl žít a mít s ní dítě úplně ne. Ale zase mi přijde hrozně hnusný abych ji nechal s dítětem samotnou. S Ellie to nevypadá zrovna nejlépe. Rozešla se s klukem svých snů. Navíc ještě díky své nejlepší kamarádce. Rozhodli jsme se že v Kanadě zůstaneme už napořád. Nikdo kromě nás dvou to zatím neví. Chtěl jsem se jít Grace omluvit. Vypadl jsem z pokoje a pomalu otevřel dveře. Jakmile se mi naskytl pohled na Grace objímajícího Shawna tak jsem začal brečet. Moje Grace už vlastně není moje. A za vše můžu jen a jen já. Grace je v tomhle úplně nevinně. S brekem jsem došel do pokoje kde spíme s Ell. Jakmile mě viděla brečet tak mě pevně objala.
"Co se stalo?" Zeptala se smutně. Jsem rád že máme spolu tak krásný vztah.
"Grace ležela v posteli se Shawnem, objímala ho. Ještě minulou noc jsem to byl já který ji objímal" řekl jsem smutně. Ellie to taky nejspíše zasáhlo. Takže jsme tu brečeli spolu. Po chvíli jsme si řekli že půjdeme spát. Celý jsem se zabořil do peřin a pokoušel se usnout.

Pohled Grace
Přesně v 5:00 nám zazvonil budík.
"Mě se nechce vstávat" zamumlala jsem.
"Musíme Grace" ozval se Shawn. S totálně na hovno náladou jsem se zvedla a přešla ke kufru. Shawn mě celou dobu pozoroval.
"Nekoukej na mě" řekla jsem stydlivě.
"Já na tebe ale nekoukám" zasmál se. Jen jsem protočila oči a s věcmi které jsem si vybrala jsem šla do koupelny.

Oblékla jsem si klasické tmavě modré skiny džíny, černé tílko a oversized fila bundu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblékla jsem si klasické tmavě modré skiny džíny, černé tílko a oversized fila bundu. V koupelně jsem si ještě opláchla obličej a upravila vlasy. Když jsem přišla zpátky tak byl už Shawn oblečený a koukal do mobilu.
"Napíšeme jim ten dopis?" Zeptala jsem se. Lekl se mě.
"Promiň, myslela jsem že víš o tom že už jsem zpátky" zasmála jsem se.
"V pohodě a jo napíšeme" usmál se. Sedla jsme si tedy vedle něj a vzala papír s propiskou. Asi půl hodiny jsme vymýšleli co tam napíšeme. Když už jsme to měli napsané tak jsme šli dolů. Dopis jsme magnetem připevnili na lednici a zavolali si taxi. Byl tu do deseti minut a já byla ráda že už jdeme z toho baráku pryč. Nikdy v životě bych nečekala že vztah s Cameronem skončí takhle. Taxikáře jsme poprosili ať nám ještě zastaví u Starbucksu. Shawn to šel objednat a já zůstala v autě s tím taxikářem.
"Kampak tak brzy s přítelem letíte?" Zeptal se mile.
"Letíme domů a můj přítel to není, jsme kamarádi" usmála jsem se.
"No vypadá to tak že jste si k sobě blíž" mrkl.
"No víte, oba jsme včera zažili rozchod. Myslím že vztah oba nebudeme chtít hodně dlouho" pokusila jsem se o úsměv ale přitom jsem měla slzy v očích.
"Tak to s velmi omlouvám" řekl s lítosti. Jen jsem se usmála. Shawn ihned po tomhle ne moc super rozhovoru přišel a dal mi kafe s mufinem.
"Děkuji" usmála jsem se na Shawna. Po asi deseti minutách jsme dojeli na letiště. Taxikáři jsme zaplatili a šli do haly. Protože jsme ještě měli čas tak jsme si sedli. Shawn vytáhl sluchátka a jedno mi podal. Dala jsem si ho do ucha a vyfotila fotku. Rozhodla jsem se že ji dám na instagram.

Grace's Instagram

927 837❤️ 82 937💬

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

927 837❤️ 82 937💬

Grace Smith: two broken hearts🥺💔 #friends @ShawnMendes

Shawn Mendes : love you sis 🥺❤️
Grace Smith : love you too bro❤️🥺

Cameron Dallas : mrzí nás to💔
Grace Smith : myslíš že nás ne?😭

Hayes Grier : zlaticka moje 🥺
Grace Smith : ty jsi nase zlaticko 🥺🖤

CameronDallasWifey : co se mezi vámi stalo, nejkrásněji pár jste byli🥺
Grace Smith: rozešli jsme se a kvůli čeho chceme nechat v tajnosti, nebo alespoň já 🙁

End of Grace's Instagram

Jakmile zahlásili náš let tak jsme se zvedli a šli odbavit kufry. Protože tu moc lidí není tak to bylo rychlý a my do 10 minut seděli v letadle. Protože letíme cca jen hodinku a půl tak si budeme povídat. Přítomnost Shawna mi hodně pomáhá v tom abych nebyla smutná.

Z pohledu Camerona
Ráno jsem vstal hodně brzo. Když jsem se byl podívat do pokoje kde spí. Nikde ale nebyli takže jsem usoudil že jeli domů. Nebudu lhát je mi do hrozného breku ale držím se. Vzal jsem do ruky telefon a šel na instagram. První fotka která mi tam vyskočila byla Grace a Shawna. Ihned jsem ji okomentoval. Ani se nijak nerozloučila. Když jsem přišel dolů do kuchyně tak tam seděla máma a četla nějakej papír.
"Camerone tohle je nejspíš pro tebe a Ellie" řekla máma a podala mi papír. Nechápavě jsem ho začal číst.

Tenhle dopis je rozdělený na dvě části.
Začnu já, Shawn.
Kde začít.... Známe se dlouho a jsem neskutečně rád za to že jsem vás oba poznal. Ty Came jsi byl úžasný kamarád kterému jsem mohl říct cokoliv. Bohužel jsi mě velmi zklamal. Ellie ty moc dobře víš jak moc jsem tě miloval ale nevěru neodpouštím. Děkuji za všechny ty krásné roky. I přes to všechno jste v mém srdcí jen není zrovna nejlepší aby jsme nadále zůstali v kontaktu.
Tak a tady začíná část má.
Na to že se známe jen přes rok tak jste ti nejlepší lidé které jsem kdy poznala. Ellie tobě za vše děkuju, kdyby nebylo tebe nikdy bych nikoho z vás nepoznala. Byla jsi úžasná kamarádka a máme krásné vzpomínky ale jak se říká všechno někdy končí. Děkuji za vše. A teď to citlivější téma. Camerone Dallasi. Byl jsi ten nejúžasnější přítel kterého jsem kdy měla. Naše vzpomínky jsou úžasné a za celý vztah ti děkuji. Velmi jsi mě zklamal tím že jsi mi lhal a že jsi mi tu hnusnou pravdu vpálil přímo do obličeje se vším všudy. Stále tě miluju a chci aby jsi věděl že chci pro tebe to nejlepší. Doufám že s Leou budete vést krásný život.
S láskou Shawn Mendes a Grace Smithová...

Začal jsem nehorázně brečet. Až teď jsem zjistil že jsem ztratil tu nejlepší holku mého života.

Tak já vás zdravím u předposlední kapitoly této knížky 🥺
Strašně moc nechci aby to skončilo ale už nevím jak dál pokračovat.
Na poslední kapitolu se můžete těšit ve středu 12.8 ve 14:00🥺❤️
Děkuji za vše, love you all🥰
XoXo 💋

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat