Poté jsme se ještě naposledy políbili a on si sedl do auta. Zamávali jsme si a už byl pryč.
Nechápu proč jsem si dávala řasenku protože moje oči jsou teď celé černé.
"Zlato, neboj zase se uvidíte" usmála se mamka a já jí objala. Vyběhla jsem schody nahoru a odlíčila si oči. Vzala jsem tedy znova řasenku a dala si jí na řasy. Když jsem se chtěla kouknout kolik je hodin tak jsem si všimla mé tapety. Byla jsem tam já a Dan. Zase se mi chce brečet. Slzy jsem zahnala a rozhodla se že tu fotku dám na instagram.Grace's Smith
937383❤️ 27626💬
Grace Smith: i miss my man💍🥺❤️ @DanielGray
Daniel Gray: baby i miss you more🥺❤️
Grace Smith: @DanielGray nooo, i miss you more🥺Ellie Dallas: my fav couple❤️✨
Grace Smith: @EllieDallas you and Shawnie my fav couple ✨Hayes Grier: přeju zlatoo💗
Grace Smith: @HayesGrier děkuju mimi ✨💗Grace's_love: já myslela že budeš s Camem😢 ale přeju ❤️
Grace Smith: @Grace's_love nene, jsem s někým koho miluju z celého srdce a Cam je jen čistě kamarád ❤️ jinak děkuju ❤️End of Grace's Instagram
Po tom co jsem odpověděla na komentáře tak jsem si vzala skate, cigarety, klíče a mobil a jela za kluky a Ell. Miluju jízdu na skatu, vždycky si protřídím myšlenky. Cigarety už skoro vůbec nekouřím za což jsem ráda. Dám si max za týden tři. Známou cestou jsem zase dojela k jejich domu a zaklepala. Otevřel mi Taylor.
"Ahoj Grace" usmál se a objal mě. S Tayem se moc nebavíme ale i tak ho mám ráda.
"Lidi je tady Grace!" Zařval přes celý barák. Ell se jako střela vydala ke mě a skočila na mě.
"Ahoj zlato" zasmála jsem se.
"Ahoj" zaculila se Ell. Poté přišli i kluci ale jediného Camerona jsem neviděla.
"Kde je Cameron?" Zeptala jsem se.
"No" začala Ell.
"Cameron odjel za mámou do Kanady" řekla sklesle Ell.
"No a kdy se vrátí?" Usmála jsem se.
"No to právě nevíme, studium tady ukončil a do školy bude chodit v Kanadě" řekl smutně Shawn. Už mi to všechno došlo. Cameron odjel kvůli mě. Rychle jsem vzala telefon, vytočila jeho číslo a šla na zahradu.G: můžeš mi říct proč jsi jel do Kanady?
C: tak oni už ti to řekli, nemůžu se koukat na tebe a toho tvého
G: panebože já věděla že to je kvůli mě, bože Came je tu tolik holek které by chtěly tebe
C: ale já chci tebe Grace chápeš?
G: upřímně ne nechápu protože tu máš tolik holek
C: prostě to takhle bude lepší Grace
G: ale Came já tě brala jako nejlepšího kamaráda
C: máš tam Hayese
G: to ano ale... vlastně asi nemá smysl tě přemlouvat. V Kanadě si to užij
Když jsem tohle dořekla tak jsem telefonát vypla a šla za ostatními.
"Tak co jsi zjistila?" Usmála se na mě Ell.
"Cameron tam odjel kvůli mě" řekla jsme smutně.
"Cože?" Vyjekli všichni kromě Hayese. Tušil kvůli čeho.
"Cameron mě miluje" řekla jsem bez emocí.
"Jenže já mám někoho koho miluju takže mu lásku opětovat nemůžu a on to nedokáže pochopit" řekla jsem smutně.
"Hele Cameron měl pro tebe slabost hned na poprvé co tě viděl takže jsem to i celkem čekala ale proč si nenajde někoho jiného?" Řekla smutně Ellie.
"To nevím" řekla jsem smutně a dál už jsme se tématu nevěnovali. Cameron mi bude chybět to fakt ano ale tak snad mu tam bude líp. Kluci navrhli že by jsme si mohli zahrát turnaj v XBoxu. Všichni souhlasili a tak jsme se rozdělili do dvojic. Já byla s Hayesem, Ellie byla s Shawnem, Taylor s Mattem, Nash s Aaronem, Jack s Jackem a Carter nás jen pozoroval. Já jsem samozřejmě nad Hayesem vyhrála. Ellie vyhrála nad Shawnem což jsem nečekala takže budu hrát s ní. Pak ještě vyhrál Tay, Nash a Jack Gilinsky. Nad Ellie jsem zvítězila. Tyvole jsem vážně dobrá. Ell se úplně rozčilovala a my se jí všichni smáli. Nash vyhrál nad Taylorem a teď čekám kdo vyhraje jestli Jack nebo Nash. Samozřejmě vyhrál Nash takže budu mít co dělat abych zvítězila. Nakonec jsem přes všechnu snahu prohrála takže Nash získal obrovskou čokoládu. Stejně mu všichni ukradli pár čtverečků takže to byla spíš odměna pro nás všechny. Když už se schylovalo k večeru tak jsem se s nimi rozloučila a jela jsem domů. Mamka s taťkou zase leželi v obýváku takže jsem večeřela sama. Po večeři jsem si dala rychlou sprchu a pak jsem rychle zavolala Danovi. Hrozně mi chybí a nejradši bych mu teď hned dala tu největší pusu. Řekla jsem mu všechny novinky. I to že Cameron odjel do Kanady kvůli mě. Upřímně trošku byl naštvaný protože jsem mu řekla že mi bude chybět. Ale ihned jsem to napravila tím že on mi chybí víc. Asi okolo 11 jsme to ukončili a já chtěla jít spát. Ale bohužel mi to nešlo. Šla jsem si dolů pro mléko a málem se posrala strachy.
"Beruško pročpak nespíš" usmála se mamka.
"Nemůžu usnout" řekla jsem sklesle a povykládala jí vše co mě trápí.
"Dana brzy uvidíš a Cameron určitě tady někdy přijede" usmála se na mě.
"Co když ne mami, co když ho už nikdy neuvidím?" Řekla jsem smutně.
"Věřím v to že ho uvidíš, Cameron je rozumný kluk a uvidíš že mu budete všichni chybět" usmála se mamka. Asi se divíte jak je mamka zná. Jeden den všichni k nám přišli a máma se s nimi seznámila.
"I tak se stále bojím že ho nikdy neuvidím ale i tak, děkuju že jsi mě vyslechla" usmála jsem se a dopila mléko.
"Za málo zlato moje" dala mi pusu do vlasů a šla si lehnout. Já odnesla skleničku do myčky a šla zpátky do pokoje. Ulehla jsem do postele, zamuchlala se do peřiny a už konečně spokojeně ulehla do říše snů.Čekali jste že Cameron odjede do Kanady?❤️ Mě to upřímně napadlo ze sekundy na sekundu😅
Myslíte že se někdy vrátí?💗
XoXo🍒
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfic16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...