★chata★

206 8 3
                                    

Danovi jsem vzala trenky a po tom co jsem přišla do pokoje tak jsem mu je předala. Jen si je oblékl a oba jsme spokojeně usnuli.

Ráno jsem se probudila s úžasnou náladou. Jsem tak ráda že jsem o své panenství přišla zrovna s Danem. Dana jsem probudila tisíce pusinkama. Jen se usmál a políbil mě.
"Dobré ráno ty moje dračice" usmál se. Jen jsem se tomu zasmála a vstala. Udělala jsme svou klasickou rutinu a šla si vybrat oblečení. Nebo takhle. Nešla protože když jsem přišla do pokoje Dan už něco vytahoval z mé skříně. To co mi přinesl mě docela překvapilo.

"Tohle si na sebe nevezmu" zkřížila jsem ruce na prsou.
"Ale jo vezmeš šup" mrkl na mě. S nechutí jsem vstala a šla si to obléct.
"Zlato vypadám jak kurva" naštvaně jsem hodila s rukama.
"Ne sluší ti to" usmál se na mě a políbil mě. Dala jsem teda na něj a nechala si to. Ani jsme doma nesnídali a hned jeli k němu. Protože se mi nechtělo dovnitř počkala jsem v autě. Asi do tří minut byl dole a my jeli do školy. Když jsme vystoupili z auta hned jsme se hrnuli k ostatním. Konečně tu nebyl jak Luke tak ani Kylie. Ale viděla jsem ty jejich pohledy na můj outfit. Jen jsem se nad tím uchehtla a s Ell jsme se vydaly do třídy. Vše jsem jí popovídala a ona byla šťastná že jsme se usmířili. No jo všechno by bylo super kdyby nepřišel Luke.
"Sluší ti to" mrkl na mě když šel okolo naší lavice.
"A víš že mě tvůj názor vůbec nezajímá?" Otočila jsem se na něj.
"Ale měl by jelikož jsem tvůj budoucí kluk" usmál se na mě.
"Hochu tak to si moc věříš" zasmála jsem se a otočila se zpátky na Ell a dal ho nevnímala.
Protože od zítřka máme do pátku volno tak jsme se rozhodli že pojedeme na chatu od kluků. S Danem jsme jeli první ke mě kde jsem to řekla mamce s ta s tím neměla problém. Jen jsem si zabalila, dala mi nějaké peníze a my vyrazili k Danovi. Tomu to trvalo snad pět minut což nechápu.
"Nechápu jak můžeš být tak rychlý" zasmála jsem se.
"Jo tak to já taky nevím, prostě to tam naházím a jdu" zasmál se a vyjeli jsme ke klukům a Ell. Barák byl úplně vzhůru nohama protože každý tam něco balil nebo hledal. Já a Dan jsme se jim jen chichotali. Asi hodinu jsme na ně čekali a byla to ta nejnudnější hodina v mém životě. Protože nás je dvanáct tak jsme se rozdělili do tří aut po čtyřech. Já jela s Danem,Ell a Shawnem. V druhém autě jel Aaron, Jack,Jack a Carter a ve třetím byl Nash, Matt, Hayes a Tay. Jeli jsme celkem dlouho ale my se celou dobu smáli a povídali si. Byla to snad moje nejlepší cesta autem protože takhle jsem se dlouho nenasmála. V rádiu zase hráli můj a Camův cover. Hrozně mi chybí a už se těším až ho v pondělí uvidím. Chata byla velmi krásná, velká a moderní. Krásnější chatu jsem snad neviděla.
"Wow je krásná" řekla jsem s úsměvem.
"Jezdíme sem pravidelně, jen tu teď chybí Cam" řekla smutně Ellie. Všechny nás mrzí že tu Cam není s námi ale tak rozhodl se pro to co se rozhodl a musíme to respektovat. Když jsme se každý rozdělili do pokojů, já samozřejmě byla s Danem tak jsme si nějak trošku vybalili. Převlékla jsem se a šla dolů do obýváku kde už bylo pár kluků. Sedla jsem si vedle Hayese. Hrozně dlouho jsem s ním o ničem nemluvila a naše kamarádství se pomalu vytrácí.
"Hayesi pojď semnou" chytla jsem ho za ruku a táhla ho ven. Pomalu jsme šli po nějaké cestičce.
"Copak Grace?" Usmál se na mě.
"Víš jen jsme si dlouho nepovídali a přijde mi že se naše kamarádství vytrácí" řekla jsem smutně.
"Grace já vím ale ty budeš pro mě vždycky ta nejdůležitější jasný?" Usmál se na mě a já ho silně objala.
"Víš Hayi já se bojím že se tady něco stane jak pojedeme s Ell za Camem" řekla jsme smutně.
"Co by se mělo stát" objal mě okolo ramen a my už byli v menším lesíku.
"Víš ta nová holka Kylie se mi vůbec nezdá, hrozně kouká po Danovi a já se hrozně bojím" řekla jsem smutně až mi z toho ukápla slza. Hayes mi ji hned utřel.
"Grace neboj, Dan myslím není takový blb aby kvůli takové blbce ztratil tak úžasnou holku" usmál se na mě.
"Ale co když ho prostě nějak svede a Dan s nechá?" Koukala jsem se smutně na své boty. Vážně se toho bojím.
"Pokud to udělá tak ztratil tu nejvíc úžasnou holku kterou kdy jen mohl mít" usmál se na mě. Hrozně mě těší jak o mě mluví. Když jsme šli zpátky tak jsme dělali kravinky a fotili i nějaké fotečky. Prostě byla to hrozně užitá procházka z Hayesem. Stále se smíchem jsme došli na chatu. Všichni seděli v obýváku až na Dana.
"Kde je Dan?" Usmála jsem se.
"V pokoji" odpověděla Ell. Vyšla jsem schody nahoru a zaklepala na náš pokoj. Nikdo se neozýval a tak jsem otevřela a naskytl se mi pohled na spícího Dana.
Je tak roztomilý. Klekla jsem si k posteli a dala mu malou pusu. Vstala jsem a chtěla odejít ale on mě chytl a ztáhl do postele.
"Kde jsi byla bby?" Usmál se na mě a dal mi pusu.
"Byla jsem se s Hayesem projít" usmála jsem se. Hned jak jsem to dořekla tak se jen usmál, objal mě, dal si hlavu na můj hrudník a usnul. Vůbec se mi spát nechtělo a já samozřejmě usnula.

Babies 19 kapitolka zde✌🏻❤️ hrozně rychle to utíká a už nemůžu uvěřit že tu je 19 kapitolkaa 🥰
Už tu je přes 450 přečtení, je to neuvěřitelný!🥺
Hrozně moc vám chci poděkovat za vaši aktivitu a podporu 🥰 moc moc si toho vážím love u all🍒💗
XoXo💗

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat