★pláž★

279 8 2
                                    

"Jop můžeme, jen se půjdu převléct" usmála jsem se a odešla k pokoje kde teď budu spát.

Vybírala jsem asi hodinu a nakonec jsem vybrala černé tílko a obyčejné šedé tepláky. Ještě jsem se navoňala a šla k němu do pokoje. Seděl na posteli a dělal něco na mobilu.
"Jdeme?" Usmála jsem se.
"Jojo" usmál se a telefon dal do kapsy od tepláků. Dole jsme si obuli boty a šli se projít na pláž. Celou cestu jsme se smáli a dělali blbosti. Domů jsme přišli okolo 9. Udělala jsem nám večeři a šli jsme zase k němu do pokoje.
"Dáme si masku?" Usmála jsem se.
"Klidně" zasmál se. Jako střela jsem vletěla do pokoje a ze svého batohu vytáhla masku. Dan už mě čekal v koupelně. První jsem dala masku sama sobě a to mě celou dobu pozoroval.
"Co tak koukáš?" Zasmála jsem se.
"Jsi hezká" usmál se na mě. Musela jsem být hrozně červená.
"Děkuju" usmála jsme se a dodělala si masku na svém obličeji. Poté jsem si sedla na umyvadlo a dala masku na Danův obličej. Když už jí měl tak jsem vytáhla telefon a vyfotila fotku. Je fakt hezká takže jsem jí dala na instagram.

Grace's Instagram

Grace's Instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

292280❤️ 19288💬

Grace Smith: Hrozně super den, děkuju za tebe❤️🥺 @DanielGray

DanielGray: nápodobně 😍
Grace Smith: @DanielGray 😍😍

Ellie Dallas: kdopak to je zlatiii?😏💗
Grace Smith: @EllieDallas kamarád zlatiii ✨💗

Hayes Grier: chybis zlato🥺💗
Grace Smith: @HayesGrier ty mě mimi 🥺❤️

HateGraceSmith: první Dallas a teď tenhle ty děvko 🙄
Grace Smith: @HateGraceSmith oba jsou jen mý kamarádi 🤦🏻‍♀️

Cameron Dallas: promiň babe ☹️
Grace Smith: @CameronDallas 😐😐

End of Grace's Instagram

Pak jsme masku jen sundali a šli přivítat rodiče protože zrovna přijeli.
"No ahojte, jak jste se měli?" Usmála se Jess.
"Jo bylo super, Grace je super holka" usmál se Dan.
"Já jsem tak ráda že jste si padli do oka" usmála se mamka.
"To já taky" řekli jsme s Danem nastejno.
"No každopádně já si půjdu lehnout protože jsem unavená, dobrou" usmála jsem se a šla nahoru. Převlékla jsem se do pyžama a ihned ulehla do postele. Hned jsem usnula.

Ráno
Probudilo mě zase sluníčko. Miluju sluníčko. Koukla jsem se na hodiny a zjistila jsem že je 10:00 takže akorát čas na vstávání. Oblékla jsem si kraťasy a tílko a šla do kuchyně. Všichni už tam seděli a snídali.
"Dobré ráno" usmála jsem se a sedla si vedle Dana a mamky.
"No dobré, dáš si taky omeletu?" Usmála se Jess.
"Jo" úsměv jsem jí oplatila a nalila si čaj. Jess mi donesla jídlo a já slušně poděkovala.
"Dnes jdeme na pláž" usmála se na mě mamka.
"Dobře" řekla jsem a pustila se do jídla. Během 10 minut jsem to měla snědené a šla jsem se převléct do plavek. Vzala jsem si klasické černé s vysokým pasem. Přes to jsem si dala hodně velké bílé tričko a ještě jsem si na hlavu dala brýle. Vzala jsem si ještě telefon a už šla dolů. Dan měl na sobě červené plavky a ty břišáky. Panebože doufám že mi neteče slina.
"Bacha ukápne ti slina" zašeptal mi do ucha. Byla jsem červená snad až na prdeli. Když přišli rodiče tak jsme pomalu šli na pláž. S Danem jsme celou cestu dělali blbosti a to mi připomnělo Ellie a kluky. Rodiče se nám celou dobu smáli ale nám to bylo jedno. Když jsme došli na pláž tak tam teprve začaly pořádný blbosti. Furt mě potápěl nebo házel do vody. Rodiče radši dělali že nás neznají protože celá pláž se na nás koukala. Bylo to super být po boku hezkého kluka. No dělám jak kdybych jich okolo sebe neměla 10. Protože jsme dostali žízeň tak jsme šli k místnímu baru a tam počkali než přijde barman.
"Co si dáte" zářivě se na mě usmál a mrkl.
"Ja si dám colu a ty zlato?" Řekl Dan a já se na něj otočila.
"Eh já taky" usmála jsem se. Po chvíli nám to podal a my šli zpátky na pláž.
"Proč jsi mi řekl zlato?" Zasmála jsem se.
"Balil tě" řekl naštvaně.
"No a to vadí?" Zasmála jsem se. Radši nic neřekl a zrychlil. Doběhla jsem ho.
"Že by Daniel Gray žárlil?" Zasmála jsem se.
"Ne" řekl vážně ale já věděla že lže.
"Nedělej, vím že lžeš" vyplázla jsem na něj jazyk.
"Ty jsi mě prokoukla. Za to by jsem tě mohl hodit do vody" zasmál se.
"Ne nech toho" začala jsem utíkat k rodičům.
"Tati pomoc!" Zařvala jsem a schovala se za tátu který stál.
"Bože co děláte" zasmála se Jess. Vše jsem jim dopodrobna popovídala a oni se začali smát. Chvíli jsme si s nimi povídali a pak jsme šli zase dělat kraviny do moře. Všimla jsem si dvou kluků kteří pořád ale fakt pořád na nás koukali. Dan se šel zeptat v kolik jdeme a já tam zůstala sama. Najednou oba přišli ke mě.
"Ahoj přijde nám to blbý ale ty jsi Grace Smith?" Usmál se na mě kluk tmavší pleti.
"Ano pročpak?" Zasmála jsem se.
"Slyšeli jsme tvůj cover a je dokonalý takže by jsme ti chtěli říct ať v tom pokračuješ" usmál se prozměnu ten druhý.
"Samozřejmě že v tom budu pokračovat, děkuju za podporu" usmála jsem se a oba objala. Jen se semnou rozloučili a odešli.
"Co chtěli?" Objevil se u mě Dan.
"Mluvili semnou o mojem coveru" usmála jsem se.
"Aha, za půl hodiny jdeme"
"Ok, tak si to pojďme ještě užít" zasmála jsem se a potopila Dana.

Teď už jdeme z pláže domů a zašli jsme si ještě na zmrzlinu. Já si vzala dva kopečky vanilky. Po půl hodince jsme došli domů. Osprchovala jsem se a pak šla k Danovi koukat na film. Omylem jsem ale usla.

K téhle kapitole asi nemám co říct 💗 Jen to že vás moc miluju a budu ráda za jakékoliv komentáře a votes💗
XoXo💋

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat