33★

183 5 1
                                    

"Pojď si spíš povídat" usmála jsem se.

O pár dní později
Probudila jsem se s celkem dobrou náladou. A taky jsem měla proč. Vždyť jsou Vánoce! Cam ještě spokojeně spal a tak jsem šla dolů kde už hráli vánoční písničky a vonělo cukroví. Když jsem přišla do kuchyně tak tam zamilovaná Ellie a zamilovaný Shawn pekli cukroví. Matt, Hayes a Tay si povídali s ostatní tu nebyli.
"Ahojte hrdličky, vaše cukroví vypadá krásně" usmála jsem se na Shawna a Ellie. Oba mě pozdravili a já si sedla ke klukům.
"Čaute kluci o čem si povídáte?" Usmála jsem se.
"Řešíme to co budeme dnes dělat" usmál se Tay. Když nepočítám Cama tak s Hayesem a Tayem jsem si nejblíže z kluků. Samozřejmě ještě Ell ale ta není kluk.
"Tak to je jasný, budeme koukat na vánoční filmy, budeme zpívat vánoční písničky, budeme si povídat, papat cukroví" usmála jsem se. Všichni začali křičet něco ve smyslu ano, jo a podobně. Nejspíše křičeli tak nahlas že se dole objevili i všichni ostatní. Když jsem viděla Cama tak jsem se zvedla a šla k němu.
"Dobré ráno zlato a hezké vánoce" usmála jsem se.
"Tobě taky lásko" chytil mě za zadek a políbil mě.
"Fuj!" Zakřičeli všichni kluci. I přes to že jsme se líbali tak jsem zdvihla prostředníček nahoru a ukázala ho na ně. Nikdy jsem nebyla šťastnější než teď. Když jsme se od sebe odtáhli tak jsme si sedli ke stolu a všichni jsme se společně nasnídali. S Ell jsme se domluvily že půjdeme spolu jen my dvě do obchodu protože jsme dlouho nikde nebyly. Když jsme dojedli jídlo tak jsme se šli s Ellie nachystat. Jako první jsem zavítala do koupelny kde jsem si opláchla obličej a vyčistila zuby. Učesala jsem si vlasy a udělala hezký messy bun. Pak jsem se ještě jemně nalíčila a šla si vybrat oblečení. U toho jsem klasicky byla snad hodinu protože se mi vůbec nic nelíbilo. Nakonec jsem ale přeci jen něco hezkýho našla.

Když jsem se konečně oblíkla tak jsem vyrazila dolů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se konečně oblíkla tak jsem vyrazila dolů. Všichni kluci seděli u televize a hráli FIFU. Jak kdybych je neznala. Přišla jsem ke Camovi a ze zadu ho objala. Okamžitě odtrhl oči od televize a začal se věnovat mým rtům.
"Opravdu nechcete odvézt" řekl mi mezi polibky.
"Ne lásko, pojedeme autobusem" usmála jsem se na něj když jsme se od sebe odtrhli. Ostatní kluci nás vůbec nevnímali protože byli okouzlení tou hrou. Po chvilce přišla i Ellie a tak jsme se s klukama rozloučily a šly na autobusovou zastávku. Celou dobu jsme se smály a povídaly si. Hrozně mi chyběly tyhle chvilky kdy jsme byli jen my dvě a nikdo jiný. V autobuse to byla taky obrovská sranda protože nebylo místo k sezení tak jsme musely stát a já omyl v zatáčce spadla na jednoho kluka. Mohl mít asi tolik jak já. Zeptal se mě na instagram takže jsem si tímhle pádem našla nějakého nového kamaráda. Když jsme vystoupili přímo před obchodem tak už jsem se hrozně těšila dovnitř. Vlastně asi ani nevím proč, možná kvůli těm nádherným dekoracím. Každá jsme vzaly vozík a vstoupily do obchodu. Upřímně bylo to ještě horší než kdyby šli kluci protože jsme vykoupily snad všechny sladkosti. K pokladně jsme se vracely s plnýma obouma vozíkama. Nebudu lhát nestalo to zrovna pár korun. Zavolali jsme klukům aby pro nás přijeli protože to by jsme asi vážně neutáhly. Mezitím jsem potkala hrozně moc fanoušků kteří se mnou ale i s Ellie chtěli vyfotit. Miluju své fanoušky. Asi do 15 minut už byli kluci na parkovišti. Konkrétně Shawn a Cam. Když viděli naše dva plné vozíky malém jim vypadli oči z důlků. Všechno jsme to naskládali do tašek a dali do kufru. Kluci si sedli dopředu a my dozadu. Celou cestu jsme se s Ellie furt něčemu smáli s bylo to hrozně fajn. Jsem ráda že vůbec nějakou takovou kamarádku mám. Když jsme dojeli domů tak už se tam chystala večeře. Strašně krásně to tam vonělo a docela se divím že nepodpálili kuchyň. Musela jsem se jít převléct protože v tom obleční ve kterém jsem byla jsem nechtěla strávit ani minutu. Celá převlečená jsem šla dolů a kochala se našim krásným stromečkem. Najednou přišel ke mě Cam a Ellie nám začala fotit různé fotky u toho stromku. Hrozně moc se mi ty všechny fotky líbily a tak jsem neodolala a jednu na ten Instagram přidala.

Grace's Instagram

272 287❤️ 28 282💬

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

272 287❤️ 28 282💬

Grace Smith: merry christmas bitches😋 @CameronDallas

Cameron Dallas: couple goals jak se patří 😻
Grace Smith: přesně tak🔥

Ellie Dallas: miluju vaaas 😝💗
Grace Smith: my tebe bby😍

Hayes Grier: moje hrdličky zamilované 🙈🤩
Grace Smith: aww babyyy🥰

Taylor Caniff: můj nejoblíbenější couple💋
Grace Smith: zlatiii🍒🥺

Harry Clarkson: příště už nepadej na ostatní v autobuse jinak jste moc krásný pár 😄❤️
Grace Smith: jasně neboj a mocinky moc děkujeme Harry☺️

End of Grace's Instagram

"Prosím tě můžeš mi říct kdo to je ten Harry?" Zeptal se mě Cameron.
"Kluk na kterého jsem omylem dneska spadla v autobuse" zasmála jsem se.
"Hmm" řekl naštvaně.
"Notak nemáš proč žárlit, však se s ním skoro vůbec neznám a i kdyby tak bych ho tak či tak považovala za kamaráda" objala jsem ho. Když jsem se od něj odtáhla tak mě okamžitě políbil.
"Hrdličky večeře" zařval Hayes. Tak strašně rychle to uteklo. Když jsme přišli do kuchyně tak už vše bylo prostřené a vypadlo to fakt krásně. Protože je Cam nejstarší tak se chopil slova.
"Takže chtěl bych jen říct že jsem hrozně rád že tady můžu být s vámi. Mými kamarády, mou sestrou a mou nejužasnější přítelkyní. Hrozně moc vás všechny miluju a doufám že v tomhle složení vydržíme ještě hodně dlouho" usmál se a poté jsme mu všichni zatleskali. Řekl to vážně moc hezky. Poté jsme se už konečně pustili do toho výborného jídla. Na to že to dělali kluci tak to je fakt výborné. U stolu jsme se hodně dobře pobavili a tohle jsou snad ty nejlepší vánoce které jsem kdy zažila.

Babies po dlouhé době kapitolka zdee😋
Myslím si že už pomalu ale jistě se blížíme do konce😞😻
Tipovala bych to na takových 5 dílů, asi? Možná víc možná míň uvidíme 😊
Ale ta podpora od vás je neskutečná, hrozně moc vám děkuji a mé velké díky patří těm kteří jsou zde už od začátku 🔥
Love u all my babies😍
XoXo😝[v médiích máte Harryho]

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat