Konečně jsme si sedli do našeho letadla a já ihned po tom co vzlétlo usla.
Z Cameronova pohledu
Už je konečně pondělí ráno a Grace s Ell už za pár hodin uvidím. Hrozně se na ně těším a to samé Billy s mámou. Taky jsem rád že budou většinu času trávit semnou protože budou tady přespávat a taky je budu mít na starosti v týmu ještě i s nějakýma klukama. Vstal jsem a šel udělat ranní hygienu. Kvůli toho že se dnes musíme postarat o studenty z mé bývalé školy tak máme volno. Lea nemá nikoho kdo bude u ní tak má prostě volno jen tak. Mrcha jedna. Oblékl jsem si černé tričko, černé kalhotky a džínovou bundu a šel se dolů nasnídat. Máma a Billy už byli v práci a tak jsem tu byl sám protože je právě půl jedenácté a letadlo má přistát ve 12 tak jsem si udělal jen tousty. Sedl jsem si s nimi do obýváku a projížděl instagram. Na stories od Ell jsem viděl roztomilou spící Grace. Musel jsem se nad fotkou usmát a screenshotnul [hodně blbý slovo xd] jsem si ji. Prázdný talíř jsem dal do myčky a šel do předsíně. Nastříkal jsem na sebe ještě voňavku, obul si boty, vzal si nejdůležitější věci a nastoupil do auta. Hrozně se těším až Grace a Ell představím svým kamarádům. Vím jak moc Grace a Ell milují Starbucks a tak jsem jim ještě zajel pro kafe. Na parkoviště u letiště jsem dorazil v 11:50 takže jsem vystoupil a šel na místo kde máme čekat na ty co přijedou. Už tu stál i Chris a Vic takže jsme si povídali. O tom že jsem spal s Leou nikdo neví.Z pohledu Grace
"Zlato vstávej, jsme tady" probudil mě hlas Ellie a já se pomalu začala probouzet. Celkem se divím že jsem celý let vydržela spát ale uteklo mi to alespoň rychle. Když jsme přistáli tak jsme ihned vystoupili a šly si pro kufry. Po celou dobu jsem si povídali s klukama z vedlejší třídy a jsou celkem fajn. Když jsme všichni měli kufry tak nám učitelka řekla že každý student že čtvrtého ročníku má přiřazené naše dva studenty. Celkem doufám že budeme s Ell spolu. Když jsme přišli ke skupince lidi kteří na nás čekali tak jsem ho tam viděla. Konečně po více jak dvou měsících jsem ho tam viděla stát s úsměvem na tváři. Když říkala jména kdo s kým je tak jsem zjistila že s Ell budeme u Camerona. Náhoda jak svině. Když byli všichni přiřazeni tak jsme s Ell šli ke Camovi. Okamžitě mě vtáhl do svého pevného objetí které mi neskutečně chybělo. Než jsme se od sebe odtáhli tak jsem slyšela smích od Ell a zvuk toho že nás nejspíše vyfotila.
"Ahoj" usmála jsem se na něj.
"Ahoj" úsměv mi opětoval a objal Ell. Tak moc mi chyběl fakt. Nikdy víc jsem se na nikoho tak moc netěšila. Dneska celý den máme volno takže pojedeme ke Camovi domů a pak uvidíme.
"Chtěl bych vás seznámit s mojí hodně dobrou kamarádkou Leou" usmál se na nás. To je ta holka se kterou většinou přidává fotky. Jen jsme s Ell přikývly a dál to neřešily. S kufry za sebou jsme šli po parkovišti a musím říct že tohle je naprostý labirint ale i tak jsme to auto našli. Krásný černý BMW, jak já tyhle auta miluju. Cam dám vzal kufry a dál je do kufry a Ell si mezitím sedla na zadní sedadla. Já si tedy sedla na sedadlo spolujezdce a připla si pás. Cam si sedl vedle mě a nastartoval auto. Po celou dobu jsme se bavili o tom co jsme dělali za celé ty dva měsíce. Jak jsem říkala v Kanadě je hrozná zima a já vážně malém umrzla. Asi po 20 minutách cesty jsme dojeli k jeho domu. Není ani velký, ani malý je takový akorát a velmi hezký. Cam nám vzal kufry a šel do domu, my s Ell ho samozřejmě následovaly. Když jsme vešli nemohla jsem uvěřit, je to tu tak nádherný bože. Vyzula jsem si boty a Cameron nás zavedl do pokoje pro hosty ve kterém budeme s Ell spát. Byl takový jednoduchý a útulný.
"Kdyžtak až se vybalíte tak přijďte zamnou do pokoje" usmál se a my přikývli. Odešel a zavřel za sebou dveře.
"Změnil se co?" Usmála se Ell.
"To jo no, přijde mi více vyspělý. Alespoň mu tohle dalo něco do života" usmála jsem se taky a začala vybalovat svůj kufr. Upřímně trvalo mi to chvíli což se divím protože Ell měla ještě polovinu kufru. Budu čekat na ni než si to bývalí.
"Prosimtě běž za ním, tak dlouho jsi ho neviděla" usmála se na mě. S úsměvem jsem vstala a vyšla na chodbu. Našla jsem Camovy dveře a zaklepala.
"Nemusíš klepat" ozvala se z póza dveří a já vešla dovnitř. Proč mi to dělá. Ležel na posteli bez trička. Já mám sice kluka jo ale břišáky na klucích jsou něco užasnýho. Všiml si že ho pozoruju tak jsem si radši sedla vedle něj. Koukal se na mě s úsměvem.
"Co tak koukáš" zasmála jsem se.
"Jsi pořád stejná Grace. Vtipná, krásná a úžasná" usmál se na mě. To je tak hezký od něj. Chtěla jsem ho obejmout ale najednou mi cinkla zpráva. Odemkla jsem telefon a to co jsem tam viděla mě dostalo. Kylie, ta blonďatá štětka. Dan jí měl naraženou na skříňkách a líbal ji. Držel její zadek a ona měla ruce v jeho vlasech. A popisek tomu dodal "krásný" konec. Není ti tak moc věrný co.
Naplno jsem se rozbrečela a utekla do koupelny kde jsem se zamkla. Sedla jsem si ke dveřím, hlavu dalo do kolen a brečela. Jak mi to mohl jen udělat? To jsem vážně tak špatná že mě musí všichni kluci podvádět na každém rohu?
"Grace, otevři mi prosím" zaklepal na dveře Cameron.
"N-e, Camerone nech mě" řekla jsem s brekem a nakonci se mi zlomil hlas. Nemám na to s kýmkoliv o tom mluvit. Tak moc mě to zlomilo.Co na to říkáte? Já upřímně nevím co k tomu moc napsat takže snad jen to že vám strašně moc děkuju za více jak 600 přečtení, za více jak 80 votes a za umístění #15 v kategorii bff 🥰
Ani nevíte jak mi vaše podpora dává energii do toho abych to psala nadále ❤️ děkuji vám hrozně moc❤️🥰
XoXo😍
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfikce16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...