Stále jsem byl skloněný nad ní. Měl jsem nutkání ji políbit.
Byl jsem to já kdo překonal tu mezeru mezi námi a políbil ji. Přitáhla si mě za krk blíže k sobě a tak jsme polibek prohloubili. Nevím co mě to napadlo ale začal jsem jí sundávat tričko.
Zastavila mě.
"Vážně děláme správě Came?" Koukla na mě. Vůbec nevím co mám odpovědět sakra.
"Nevím jestli to správný je ale chci tě teď a tady" usmál jsem se. Na nic nečekala a zase se na mě nalepila. Tričko už jsem jí konečně sundal. Vyhoupl jsem si jí na sebe a šel s ní opatrně po schodech. Otevřel jsem dveře tak abych ji nepustil a opatrně jsem jí položil na postel. Na chvíli se ode mě odtáhla a vyslékla mi tričko. Na nic jsem nečekal a jednou rukou jí rozepl podprsenku. Rukama si prsa zakryla ale já ji ruce dal hned pryč a vzal si jedno do ruky. Vášnivě jsem ji zase začal líbat a přitom jsem si hrál s jejím poprsím. Odtáhl jsem se od ní a sundal si kalhoty. Udělala to samé a tak už jsme na sobě měli jen jednu látku. Šibalsky se na mě usmála a trenky mi sundala. Vzala mou chloubu do pusy a jezdil nahoru a dolů. Když jsem se jí udělal přímo do pusy tak to poslušně spolkla a já to už nevydržel. Její černé krajkované kalhotky jsem z ní strhl a zasunul do ní. Stále jsem přidával na rychlosti a ona vzdychla víc a víc.
"Came" vykřikla nejednou a prohla se v zádech. Udělala se. Asi po třiceti sekundách jsem se udělal taky a ulehl jsem vedle ní. Byla fakt skvělá a asi po čtyřech měsících jsem zažil dokonalý sex.
"Byla jsi úžasná" usmál jsem se a dal jí pramen vlasů za ucho.
"Ty taky" usmál se, lehla si na mou hruď a prstem přejížděla přes mé břišáky. Až jsem přestal zrychleně dýchat tak jsem se zvedl a oblékl si trenky. Jen v trenkach jsem šel do obýváku a vzal víno které jsme ještě nedopili. Když jsem přišel nahoru měla na sobě moje tričko. Hrozně jí slušelo. Vzal jsem skleničku, nalil tam víno a podal jí to.
"Děkuju" usmála se a napila se. Já si také nalil a usedl jsem vedle ní. Nastalo hrobové ticho a já nevěděl co říct. Vůbec není divný že jsem se teď vyspal s mou nejlepší kamarádkou.
"Came" začala asi po dvou minutovém tichu.
"Jak to teď mezi náma bude, na vztah nejsem připravena" koukla na mě.
"Buď na tohle zapomeneme nebo budeme kamarádi s výhodami" usmál jsem se na ní šibalsky. Pohled mi oplatila.
"Tak to beru" usmála se a rozcuchala mi vlasy. Nikdy jsem s nikým nebyl kamarád s výhodami. Alespoň vyzkouším něco nového. Když jsme víno dopili tak jsme si nastavili budík a ulehli. Leu jsem objal svou paží s ona se ke mě ještě víc natiskla. Kéž by to byla Grace. Řekl jsme si v hlavě, ale myšlenku jsme rychle zahnal a šel spát.Ráno
Probudil nás ten hrozný budík. Měl jsem chuť ho roztříškat. Vstal jsem a ihned si to zamířil do koupelny. Po chvíli přišla Lea a usmála se na mě. To moje tričko jí taky sekne.
"Moje tričko ti tak sekne" usmál jsem se. Jen zčervenala a usmála se. Když jsem udělal ranní hygienu šel jsem do pokoje a oblékl se. Lea se oblékla v koupelně a zase jí to hrozně slušelo. Uplé černé džíny, černý opasek se stříbrnou přezkou, červené tílko s krajkou a černý bomber. Bože je tak sexy.
"Hrozně ti to sluší" usmál jsem se a dravě jí políbil. Polibek prohloubila a já jí zmáčkl zadek. Vzdechla mi do polibku. Když jsme se odtáhli jemně jsem se pousmál a společně jsme šli dolů. Udělali jsme si rychlou snídani a pak vyjeli autem do školy. Upřímně bych jí dneska ohl zase ale budou tam i ostatní a nechci aby se to dozvěděli. Když jsme dorazili ke škole oba jsme se usmívali jako sluníčka. Musíme říct že Vic si něčeho nejspíše všimla ale nějak to neřešila. Celý den ve škole byl pěkně na nic protože to byla hrozná nuda. V hodinkách jsem dával Lei ruku na stehno. Vždycky se uchechtla a ruku mi dala pryč. Teď jedeme ke mě a budeme čekat na ostatní než přijdou. Doma jsem se zase rozvalili na gauč a koukali na telku. Z ničeho nic si na mě sedla a začala mě líbat. Líbí se mi jak na to jde. Chytl jsem jí za zadek a snad co nejvíc ho zmáčkl. Vzdechla mi do polibku a já se pousmál. Tahala mě za vlasy a já rukama bloudil po jejím těle. Najednou někdo zazvonil a my leknutím trhli.
"Kurva" řekl jsem potichu a rychle běžel k zrcadlu a upravil si vlasy. Nejspíš ale něco poznají protože mám stojáka jak svině. Otevřel jsem dveře a tam stáli naši kamarádi. Snažil jsem se zamaskovat svůj stoják a nadrženost. Všichni šli ihned za Leou a já šel vyresite svůj problém. Zamkl jsem se v koupelně a vytáhl svého kamaráda z kalhot. Začal jsem jezdit nahoru a dolů abych se zbavil nadrženosti. Někdo najednou zaklepal.
"To jsem já" šeptla za dveřma Lea. Rychle jsem ji odemkl a ona vpadla dovnitř. Zamkla a okamžitě si klekla a dala si ho do pusu. Byl to tak úžasný pocit. Zase jsem se jí udělal do pusy a ona to spolkla. Umyla si pusu a já rychle vyšel ven a šel za ostatníma. Když jsem přišel do obýváku tak byl stůl plný alkoholu. Tady to vidím na velkou party. Když přišla i Lea tak jsme zapli hudbu a začali pít alkohol.
Asi v 10 večer už jsme byli totálně namol tak jsme tančili vážně opile. Když už jsem nechtěl tančit sedl jsem si na gauč a dal si dalšího panáka. Najednou někdo vypl hudbu. Koukl jsem se jaký zmrd to udělal. Byla to Vic.
"Hele už mě nebaví tančit pojďme si zahrát flašku" řekla opilé a zasmála se. Všichni jsme usedli do kruhu a začali hrát velmi oblíbenou hru teenagerů. Tenhle večer jsem si vážně užil.Omlouvám se za tak hodně spicy kapitolu ale mě tyhle kapitoly tak bavi psát 😝
Příští kapitola už bude zase z pohledu Grace doufám že se těšíte 😏😍
XoXo❤️
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfic16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...