31★

202 4 2
                                    

Cam celou dobu na mě koukal. Přišla jsem k němu a dala mu pusu. Prohloubil to v polibek.

Když už jsem si vše dobalila tak jsme šli společně dolů. Rozloučila jsem se s mamkou, tátou a malou Nic. Nastoupili jsme do auta a jeli za kluky a Ell. Jsem tak ráda že budu vánoce trávit s němi. Jsem tak ráda že všechny jejich dárky už mám. Celou dobu v autě bylo ticho ale bylo to příjemné ticho. Ruku měl položenou na mém stehně a oba jsme byli rádi za přítomnost druhého. Dojeli jsme domů a Cameron mě ihned zabydlel u něj v pokoji. Ruku v ruce jsme přišli za ostatními kteří dělali blbosti v obýváku. Jediný kdo seděl dál a vypadal smutně byl Hayes. Sedla jsem si k němu a objala ho.
"Co je mimi?" Přitulila jsem se k němu ještě více.
"Nic mi není, jen mi není dobře" pokusil se usmát.
"Chceš nějaký prášek?" Usmála jsem se.
"Nene já si půjdu lehnout" jemně se usmál a odešel. Cam si sedl vedle mě a objal mě.
"Co mu je?" Zeptal se.
"Prý je mu blbě ale na si myslím že mu něco je" smutně jsem se koukla. Na Hayesovi mi záleží a nechci aby byl smutný.
"Kdyby mu něco bylo tak by ti to určitě řekl, neboj se" usmál se. Jen jsem přikývla a dala mu pusu.
"Hele vy hrdličky, jdeme koukat na film. Budete se koukat s náma?" Skočil Tay na místo vedle mě.
"Jo budeme" usmála jsem se. Shawn a Aaron tam něco zapli a mi všichni spokojeně koukali na film, až na Hayese. Sice mě film moc nebavil ale bylo to super. V průběhu filmu jsem přidala post na instagram.

Grace's Instagram

836 826❤️ 28 833💬Grace Smith: my best friend, i love you and if anything happens tell me yes?🥰🥺  @HayesGrier

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

836 826❤️ 28 833💬
Grace Smith: my best friend, i love you and if anything happens tell me yes?🥰🥺  @HayesGrier

Hayes Grier: i love u too 🥺💗
Grace Smith: my baby😍

Cameron Dallas: teď nevím jestli žárlit nebo ne🤔🤣💗
Grace Smith: nemáš proč žárlit lásko 🔥

Ellie Dallas: Gayes, my fav bff ship 🥰
Grace Smith: ty jsi zlato 🕊️☺️

Daniel Gray: krásně střídáš ty kluky holka🙂
Grace Smith: shut up, idiot🖕🏻

End of Grace's Instagram

Když film skončil tak jsme se s Camem odebrali do ložnice.
"Zajdu se osprchovat" usmála jsem. Už chtěl něco říct ale předběhla jsem ho.
"A ano, sama" mrkla jsem na něj a vzala si své pyžamo. Nebo takhle. Dají se tanga a Camovo tričko počítat jako pyžamo? Snad jo.
Rychle jsem se osprchovala a poté si šla lehnout za Camem. Spojil naše ruce a já si lehla na jeho hruď.
"Lásko, jen jsem ti chci říct že na nikoho z kluků žárlit nemusíš. Miluju jen tebe" hladila jsem ho jemně po jeho břišákách.
"Já to moc dobře vím Grace" dal mi pusu do vlasů. Ještě chvíli jsme si povídali ale mě ovládl spánek a tak jsem usnula.

Ráno
Probudily mě jemné paprsky sluníčka. Koukla jsem se na něj a spokojeně spinkal. Jen jsem se pousmála a vylezla z postele. Oblékla jsem si kraťasy a šla dolů do kuchyně. Když jsem přišla do kuchyně seděl tam Nash a Hayes.
"Čauky" usmála jsem se. Hayes už vypadala mnohem lépe.
"Ahoj" usmáli se oba dva. Za oběma jsem přišla a objala je.
"

Co je dneska v plánu?" Sedla jsem si vedle Hayese.
"Vůbec nevíme, uvažovali jsme že se budeme jen válet" řekl Nash. S Nashem se teď skoro vůbec nebavím a to mě hrozně mrzí.
"Tak to beru" usmál se Cam hned jak vešel do místnosti. Přišel ke mě a políbil mě. Nash i Hayes udělali znechucený pohled. Jen jsem se tomu uchechtla. Po chvilce přišli i ostatní a všichni jsme se shodli na tom že budeme celý den ležet a koukat na filmy. Ellie, Shawn a Carter jeli do obchodu a my zatím nachystali sedačku a nějaké matrace na zem. Když jsme měli nachystáno tak jsem si ihned zabrala své místo a z jedné strany seděl Cam a z druhé strany Hayes. Dva  po kluci v mém životě. Samozřejmě pokud nepočítám svého tátu. Když přišla i Ellie a kluci tak jsme jen nachystali jídlo a celý den se váleli.

Dneska trošku kratší kapitola a celkem o ničem ale vůbec nemám nápady 🕊️
Taky se omlouvám že dlouho kapitola nevyšla ale neměla jsem vůbec čas 🍒
A taky bych vám chtěla říct že zítra vyjde kapitola mé nové knížky, takže budu ráda když se na ní koukněte😍
XoXo 😈

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat