★loučení★

277 6 1
                                    

"Mám tu nejtalentovanější holku na světě" usmál se na mě a vášnivě mě políbil.

Už je odpoledne a nám se vůbec nechce z postele.
"Půjdeme na tu pouť?" Pohladil mě po zádech.
"Mě se nechce, spíše bych se šla projít" přejela jsem mu rukou po břiše.
"Tak dobře" dal mi pusu do vlasů. Zvedla jsem se a šla si vybrat oblečení. Vybrala jsem si něco pohodlného ale přesto sexy.

"Bacha lásko teče ti slina" zasmála jsem se když jsem viděla jak na mě Dan kouká

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Bacha lásko teče ti slina" zasmála jsem se když jsem viděla jak na mě Dan kouká. Nic neřekl a jen ke mě rychlým krokem přišel.
"Lásko proč jsi tak sexy" usmál se a chytl mě za zadek.
"Kdybych nebyla tak sexy tak by jsi neměl nad čím slintat" zasmála jsem, dala mu ruce okolo krku a políbila ho. Když se ode mě odlepil tak se šel taky převléct. Ach jo. Dnes bude poslední noc kdy budu vedle něj usínat. Když přišel tak jsme si propletli prsty a šli dolů.
"Jdeme se projít" oznámila jsem všem.
"Dobře, vraťte se v rozumný čas" zavolala ještě mamka než jsme stihli zavřít dveře. Celou cestu jsme šli ruku v ruce, povídali si a užívali si toho druhého.
"Zajdeme do Starbucksu?" Usmál se na mě Dan a dal mi pusu na špičku nosu.
"Já nemám u sebe peníze" řekla jsem smutně.
"I kdyby jsi je měla tak bych tě nenechal platit" usmál se a společně jsme vešli do prodejny Starbucks. Řada nebyla moc dlouhá takže jsme byli hned nařadě. U pokladny byl celkem vysoký, mladý hnědovlasý kluk. Furt po mě pokukoval a bylo mi to nepříjemný. Když už jsme si objednávali tak jsem se natiskla k Danovi aby poznal že jsem jen jeho.
"Dobrý den, co to bude?" Zářivě se usmál.
"Já si dám jedno caramelové frapuchino a tady moje princezna si dá to stejné" usmál se Dan a pohladil mě po vlasech.
"Takže 2x caramelové frapuchino?"
"Ano"
Chvíli jsme čekali ale když nám ho předali tak jsem si šli sednout do blízkého parku.
"Ten kluk po tobě hrozně pokukoval" řekl naštvaně Dan.
"Já vím a bylo mi to nepříjemný" chytla jsem ho za ruku a napila se kafe. Jsem ráda že jsem se dala dohromady zrovna s Danem. Nadevše ho miluju. Když jsme kafe dopili tak jsme se šli projít a pak šli domů. Přišli jsme přesně na večeři.
"Tak děti jak jste se měli?" Usmála se Jess.
"Jo bylo super až na to že po Grace pokukoval prodavač" protočil očima Dan.
"Ale tak Grace ví že je jen tvoje" usmála se mamka a já přikývla. Dál jsme si tak povídali a rodiče u toho pili víno. Asi v 10 jsme se sebrali a šli nahoru. Jakmile jsme přišli nahoru tak jsme ihned sebou praštili do postele.
"Miluju tě víš to" usmál jsem se a sedla si na něj.
"A víš to že já tebe miluju více" úsměv mi opětoval a dlouze mě políbil. Protože miluju jeho tělo bez trička tak jsem mu ho sundala a ruce položila na jeho vypracované břicho. On své ruce dal na moje boky a navzájem jsme si koukali do očí. Chtěl mě políbit ale já vstala a převlékla se do jeho trička.
"To není možný, sluší ti více jak mě" usmál se a přešel ke mě. Opřel mě o skříň a začal mě líbat. Své nohy jsem okamžitě obmotala okolo jeho pasu. Zase mi zmáčkl zadek. A já zase vzdychla do polibku. Pomalu semnou přešel k posteli a opatrně mě položil. Chtěl mi sundat tričko ale já ho zastavila. Jsem ještě panna a celkem se toho bojím. Navíc jsme teprve dva dny ve vztahu.
"Promiň lásko, ale jsme teprve druhý den ve vztahu a navíc já jsem panna a celkem se toho bojím" řekla jsem smutně. Celkem se bojím že jsem ho naštvala.
"Dobře zlato, chápu to a respektuju to. Počkám si jak dlouho budeš chtít" usmál se na mě a políbil mě. Oba jsme si zalezli do postele a šli se koukat na filmy. Tohle usínání se mi strašně líbí a bohužel dneska je to takhle naposledy.

Ráno
Probudila jsem se jako první a tak jsem se rozhodla že udělám Danovi hezký probuzení. Pomalu jsem vylezla z postele, dala na sebe kraťasy a šla mu připravit snídani do postele. Udělala jsem si těsto na palačinky a musím říct že se mi fakt povedly. Polila jsem je javorovým sirupem a přidala jahody a borůvky. Nalila jsem mu ještě pomerančový džus a vzala to nahoru. Tak krásně pořád spal. Jídlo jsem položila na stůl a začala ho budit.
"Lásko vstávej" začala jsem mu pusinkovat celý obličej. Najednou mě strhl do postele a naklonil se nade mě.
"Dobré ráno zlato" usmála jsme se.
"Dobré princezno, čím jsem si zasloužil tak hezké probuzení?" Dal mi pusu.
"Jsi tady dnes poslední den tak jsem ti ho chtěla zpříjemnit, udělala jsem ti palačinky" usmála jsem se. Hned se mi přestal věnovat a vzal si talíř s pustil se do toho.
"Už jsem ti říkal že jsi nejlepší" řekl s plnou pusou a já jsem se musela zasmát. Mezi tím co Dan jedl tak já jsem se převlékla, protože až Dan odejete tak půjdu za Ell a klukama.

"Kampak potom půjdeš?" Usmál se na mě Dan který už dojedl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Kampak potom půjdeš?" Usmál se na mě Dan který už dojedl.
"Za Ell a klukama" dávala jsem si zrovna u svého toaletního stolku řasenku.
"No tak to nene" zasmál se a jakmile jsem si dodělala řasenku tak mi oblékl jeho mikinu.
"Nikdo mi tě nebude očumovat" zasmál se a dal mi pusu na nos. Jen jsem se musela uchechtnout a pořádně ho objala.
"Ale víš že tahle mikina už bude navždy moje, že jo?" Usmála jsem se.
"Co bych pro tebe neudělal" dal mi pramen vlasů za ucho.
"Dane! Obleč se už musíme jet!" Zavolala Jess zezdola. Dan i když nerad tak se začal oblékat. Musela jsem si zkousnout spodní ret nad tím jak jsem ho viděla jen ve spodním prádle. Když se oblékl, vzal si batoh, chytil mě za ruku a společně jsme se vydali dolů. Šli jsme pomalu k autu a i když byl stále u mě tak už mi začínal chybět.
"Lásko budeme si každý den volat ano?" Usmál se na mě Dan ale viděla jsem jak má slzy v očích. Jen jsem přikývla a naplno se rozbrečela. Bude mi neskutečně chybět. Silně mě objal a dal mi pusu do vlasů. Poté jsme se ještě naposledy políbili a on si sedl do auta. Zamávali jsme si a už byl pryč.

Dnes tedy vyjde ještě jedna kapitola, ale až k večeru ❤️
XoXo❤️

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat