"Ti novináři mají dost. Stejně nemají co zjistit" zasmál se Cameron a začal vyndávat nákup na pás protože už jsme byli u pokladny.
Po cestě domů mi se strachem volala Ellie. Jen jsem jí řekla že jsme byli nakoupit a ať nám za pět minut přijdou pomoct.
"Jsem ráda že přišly za námi ty holky" usmála jsem se.
"To já taky, jen mě překvapil ten jejich dotaz" zasmál se.
"Tak očividně to nezajímá jen je ale i novináře" zasmála jsme se a v tu chvíli už jsme přijeli před dům. Tay, Nash a Shawn nám přišli pomoct. Nechala jsem je ať si s tím poradí a rychle šla za Ellie. Seděla na sedačce a povídala si s Mattem.
"Ahoj, Ell okamžitě semnou dělej" řekla jsem a rychle jí tahala nahoru do jejího pokoje.
"Co se děje" zasmála se.
"No to bych se měla ptát já tebe" zasmála jsem se. Nechápavě na mě koukala.
"Copak dělal pan Mendes tady u tebe" pozvedla jsem pravé obočí.
"Kdy?" Dělala blbou.
"Ráno jsem vás viděla, byla jsem si tu pro oblečení nedělej blbou" zasmála jsem se.
"No dobře, chodíme spolu" zaculila se. Mám z nich takovou radost.
"Mám z vás radost" usmála jsem se a objala jí. Poté jsme šly dolů za klukama. Moje cesta byla jasná. Přišla jsem za Shawnem a objala ho.
"Mám z vás radost" usmála jsem se. Shawn chvilku nechápal ale pak mu to došlo. Všichni na mě koukali jako na idiota a Ell se culila. Shawn přešel k Ell a dal jí pusu.
"Tímto vám chci říct že já a Ell spolu chodíme" usmál se.
"Ellie Kristen Dallas děláš si ze mě srandu?" Řekl naštvaně Cameron.
"Co je?" Řekla zaraženě Ell.
"Řekl jsme ti že s nikým z mých kamarádů chodit nebudeš" řekl naštvaně.
"Camerone v klidu" vložil se do toho Shawn.
"Ty drž hubu" řekl naštvaně a odešel. Zabouchl dveře tak že se málem zbořil barák.
"Jdu za ním" řekla jsem a vydala se nahoru. Otevřela jsem dveře a Cameron se koukal z okna.
"Nechte mě kurva napokoji" řekl stále naštvaným tónem.
"Camerone to jsem já. Proč z toho děláš takovou vědu?" Řekla jsem a dveře zavřela.
"Jasně jsem jí to řekl" stále se koukal z okna.
"Came Ell má taky právo na lásku" řekla jsem v klidu a sedla si na postel.
"Grace já mám taky právo na lásku a holka kterou miluji mi jí neopětuje" řekl teď už smutně.
"Camerone já se ti omlouvám že ti city taky nemůžu opětovat ale pochop Ell" v tu chvíli na mě koukl.
"Jak to víš?" Řekl zaraženě.
"Slyšela jsem tvůj rozhovor s Hayesem" usmála jsem se.
"No o to se tu teď nejedná. Prostě vím že jí zlomí srdce" řekl opět naštvaně.
"Camerone kurva, když jí miluje a ona miluje jeho tak se jim do toho nestarej" řekla jsem taky naštvaně.
"Dělám to pro její dobro Grace kdy už to kurva pochopíte" bouchl do parapetu.
"To že jí rozvrátíš vztah tak bude pro ni to nejhorší co budeš moct udělat" řekla jsem v klidu.
"No jasně, vypadni a už mi nelez na oči" řekl hnusně. Sebrala jsem se a odešla z toho pokoje. Přehnal to. Vyhodil mě bezdůvodně. Sedla jsem si naštvaně na gauč.
"Stále je naštvaný?" Řekla Ell smutně.
"Jo a ještě mě bezdůvodně vyhodil. Mám na něj nervy" řekla jsem naštvaně. Zazvonil mi telefonM: Ahoj zlatíčko, mohla by ses do půl hodinky dostavit domů?
G: ahoj mami, jasně
M: pojedeme ke starým známým tak si pospěš, papa
G: dobře pa
"Budu muset jít" usmála jsme se. Ell mě odprovodila ke dveřím a já šla domů. Upřímně by mě zajímalo kam zase pojedeme. Po 20 minutách jsem byla doma.
"Ahoj mami a tati" pozdravila jsem je.
"No ahoj, zabal si na celý víkend, budeme u nich až do neděle" usmála se mamka a já se šla rychle zabalit. Po 10 minutách mám vše co potřebuji a tak jdu dolů. Taťka zrovna s někým telefonoval.
"Ano Herry, budeme tam za dvě hodiny" usmál se táta a zavěsil to.
"Tak rodinko jedeme" usmál se táta, vzal si klíče a šel k autu. Já počkala na mamku a společně jsme si sedly dozadu. Protože jedeme do Orlanda tak to tady z Miami bude trvat asi tak dvě hodiny takže si dám sluchátka do uší. Zapla jsem svůj oblíbený playlist na Spotify a u toho usnula.
(Opravdu nevím jak dlouho cesta trvá ano, prostě jsem si to vymyslela xd)"Grace vstávej, jsme tady" začala mě budit mamka. Jen jsem se protáhla a rozhýbala krk protože se mi spalo vážně blbě. Když jsem se podívala z okna uviděla jsem krásný větší bílý dům. Otevřela jsem dveře a z kufru si vzala svůj batoh ve kterém mám věci. U dveří už na nás čekal muž okolo 40 let.
"Ahoj Henry" usmála se mamka a objala ho.
"Ahoj Tess" usmál se na mou matku.
"A ty jsi určitě Grace" usmál se na mě.
"Ano" usmála jsem se a podala mu ruku.
"Pojďte dál. Jessie a Daniel jsou v obýváku" usmál se. S mamkou jsme vešli do toho krásného domu a byl ještě krásnější než zvenku.
"Ahoj Tess" usmála se žena v mamčiných letech na mamku.
"Ahoj Jessie" usmála se. Poté pozdravila i mě. Zajímalo by mě kdo je Daniel.
"No a kde máš toho svého syna?" Zasmála se mamka.
"Dane!" Zařvala Jess. K nám přišel zase opět strašně vysoký kluk. Krásné hnědé vlasy. Bože je mega hezký.
"Zlato tohle je Tess má kamarádka ze střední a tohle je její 16 léta dcera Grace" usmála se Jess. Daniel si mě přeměřil celou pohledem.
"Holky tohle je můj syn Daniel kterému je 17" usmála se. Jen jsme tam na sobě koukali.
"No jo, vypadáš úplně jako tvůj otec zamlada" zasmála se máma. Jen se zasmál s ní.
"Dane prosím ukaž Grace kde bude spát a trochu jí tu proveď" usmála se a s mou matkou odešla pryč.
"Tak pojď" usmál se na mě. Má krásný úsměv. Jen jsem přikývla a šla za ním. Zavedl mě do druhého patra kde mě zavedl do jednoho pokoje.
"Tak tady teď budeš spát" usmál se.
"Ok" jen jsem si odložila věci a šla za ním. Ukázal mi všechno a teď sedíme u něj v pokoji a povídáme si. Už jsme se trošku skamarádili.
"Někoho mi hrozně připomínáš" zasmál se.
"Jo? Bulvár o mě teď furt píše protože jsem včera vydala cover s mým kamarádem" zasmála jsem se.
"No já to věděl. Slyšel jsem ho" usmál se.
"Vážně?" Řekla jsme překvapeně. Netušila jsem že on něco takového poslouchá.
"Jo, bylo to úžasný" usmál se. Někdo zaklepal na dveře.
"Děti, jdeme na večeři. Vy se můžete jít buď projít nebo můžete zůstat tady" usmála se Jess.
"Jasně, pa" usmál se Dan.
"Ahoj" usmála jsem se. Jess odešla a my si dále povídali.
"Půjdeme se projít?" Usmál se na mě.
"Jop můžeme, jen se půjdu převléct" usmála jsem se a odešla k pokoje kde teď budu spát.Co říkáte na hádku s Cameronem a Grace? Já si myslím že to Cameron opravdu přehnal 🙂
A co říkáte na Dana? Budou kamarádi nebo ne?❤️
XoXo🔥[v médiích Daniel]
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Hayran Kurgu16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...