❗Hampir🔞

32.8K 93 12
                                    

Yona Fella terasa sejuk-sejuk di bahagian putingnya.

"Aaahhh.." Desahnya.

Rupa-rupanya Danial sedang meletakkan ketulan ais batu di putingnya. Dan kedua tangannya diikat menghala ke atas.

"Abannnggg.. Buat apa kat Yona..?" Tiba-tiba Yona Fella menjadi bimbang.

"Sayang.. Chill.. Abang saja nak main game macam ni ngan sayang.. Sayang don't worry okay.."

Hilang sedikit kebimbangannya.

Dikerlingnya jam di dinding bilik itu. 1.30am.

Danial meletakkan ketulan ais itu di alur faraj Yona Fella.

Yona Fella terkejut. Sejuk.

"Aaaaahhhh.. Sejukla abang.."

Danial cuma tersenyum.

Dihisapnya puting Yona Fella yang mengeras itu. Diremasnya kedua buah dada itu kuat dan dirapatkat serapat-rapatnya. Dihisapnya silih berganti puting kekasihnya dengan aksi laju.

Yona Fella tidak dapat berbuat apa-apa kerana tangannya telah diikat.

Danial seorang lelaki yang sangat bernafsu dan perkasa. Dia tahan lama dalam hubungan badan.

"Aaaaahhh geli abang buat.. Yona tak tahan.."

Danial tidak mempedulikannya.

Kini Danial turun ke bahagian bawah. Dia menjilat klitoris itu sambil ketulan ais itu diletakkannya di alur faraj itu sehingga mencair.

Yona Fella mendesah lagi. Badannya terangkat-angkat. Buah dadanya bergegar-gegar. Kakinya dikangkang lebih luas.

"Abannnggg.. Abangggg nakal sangat.. Kuatnya nafsu abang ni.."

Danial berhenti menjilat klitorisnya. Dia segera menghimpit tubuh montok itu. Diciumnya bibir munggil Yona Fella.

"Sayang tak suka ke abang buat macam ni? " Soalnya.

Yona tersenyum memandang matanya.

"Yona suka. Tapi abang ni macam-macam jelah.. Nakal.." Bibirnya dicium lagi.

Danial membuka ikatan tangan Yona Fella.

"Abang nak doggy sayang.. Geramlaa dengan bontot sayang ni.. Bergegar kalau abang doggy.. Lagi best dapat tepuk tampar kuat-kuat.."

"Jangan ganas-ganas tau bang.. Nanti Yona terjerit kuat.."

"Sayang jeritlah kuat mana.. Takkan ada orang dapat dengar.." Danial ketawa.

"Isshh abang ni.. Memang sukakan usik Yona?" Dipalingkan mukanya dari berhadapan dengan lelaki kacak itu.

"Alolo.. Merajuk.. Okay.. Abang salah.. Sayang laaa betul.." Pujuknya sambil mencium-cium leher kekasihnya.

Yona Fella tersenyum.

"Tonggeng sayang.. Abang nak.."

Dan gadis itu segera menonggeng.

Danial segera memasukkan zakarnya. Yona Fella berasa nikmat sehingga dia tertiarap. Tidak mampu melentikkan tubuhnya. Tujahan zakar Danial sangat padu.

"Aaaaaahhhhhh.. Ahhhhhh.. Aaaaaahhhhhh.. Aaaahh.. Abang.. Ngilu abangggg.. Ngilu.. Batang abang besar sangattt.. Senakkk abanggg..." Rintih gadis itu.

"Sedap sangat ni pepek sayang.. Tu yang abang tak tahan nak henjut sayang.. Sayang tahan tau.."

Danial semakin laju melakukan aksi doggy itu. Terasa becak di faraj itu. Bunyi air dan lagaan peha dan punggung itu umpama mengeluarkan irama.

"Laju lagi abang.. Laju lagi.."

Danial hampir mencapai titil kepuasan. Tujahannya semakin sampai di penghujung. Dicengkamnya bongkah punggung yang bulat itu sekuatnya dan tersemburlah lagi air maninya ke dalam lubang nikmat sang kekasih.

Lelehan air nafsu mereka dibiarkan meleh di atas cadar tilam itu.

Mereka terlelap tanpa membersihkan diri masing-masing.

**********

5.00am

"Sayang, bangun.." Danial mengejutkannya.

Yona Fella masih nyenyak. Danial pula naik nafsu melihat tubuh telanjang kekasihnya itu.

Tangannya yang nakal mengusap faraj Yona Fella. Melekit dek air nafsu mereka yang tidak dibersihkan tadi selesai melakukan seks.

Yona Fella masih tidak menyedarinya.

Danial pun memasukkan lagi zakarnya dengan posisi membelakang.

Danial melakukan gerakan maju mundur bila zakarnya sudah tenggelam habis di lubang nikmat sang kekasih.

Yona Fella berasa dirinya terbuai-buai. Dia terjaga dan dilihatnya teman lelakinya sedang menghenjutnya lagi.

"Abanggg.. Aaahhh.. Yona nak balik bilik.. Aaaahh.. Abang henjut lagi.... Aaaahhh.. Kesian pepek Yona.. Aaaaahhhh.."

"Kejap lagi sayang.. Abang nak pancut sekali lagi ni.."

"Arrgghhhhhh.. Sedapnya sayang.."

Air maninya keluar lagi.

**tu diaaaaa... Kejap2 nak.. Perrghhh.. Nafsu apakah ini..??? 😣😣😣

Dua Belahan JiwaWhere stories live. Discover now