❗Goda🔞

24.5K 81 14
                                    

Sekali lagi Danial terpempan melihat jandanya itu. Sangat menggiurkan.

Tetapi tiba-tiba dia teringat kekasihnya Yona Fella. Dia cepat-cepat ingin keluar dari bilik itu.

"Saya keluar dulu.. Kalau ada apa-apa, boleh panggil staff saya.." Katanya tanpa melihat wajah wanita itu.

Ruhaila segera menarik tangannya.

"Kenapa ni? Rileks.. Temankan I.. Kejap pun jadilah.. I dah lama cari you tau.."

"Masalahnya saya ada benda nak diuruskan.." Danial memang gementar. Dia takut dia tidak dapat mengawal nafsunya. Dia masih ingat janjinya pada Yona Fella.

"You dah ada pengganti I?" Tanya Ruhaila tiba-tiba.

"Yes.. Dah ada.. That's why saya mengelak.. Harap awak faham.. Saya keluar dulu.." Danial segera menuju ke pintu untuk keluar.

"Hubby..." Bertambah gementarnya. Dia menoleh.

Ruhaila sedang melepaskan set bikininya.

Dan terpampanglah tubuh montoknya yang beberapa tahun lalu sudah pernah digomolnya.

Ruhaila segera merebahkan dirinya di atas katil. Meremas buah dadanya dan mengusap kemaluannya.

Danial memerhatikan kelakuan mengghairahkan jandanya itu. Dirasakan zakarnya mulai berdenyut kembali.

Perlahan ingatannya terhadap Yona Fella terpadam. Langkah kakinya diatur untuk menuju ke katil yang di mana terhidangnya tubuh indah jandanya.

***********

"Aku nak buat suprise.. Tak sabarnya lusa ni.. Baby, kita pergi jumpa daddy.. Mesti daddy excited nampak kita.." Sambil diusapnya perutnya yang masih belum menunjukkan baby bump itu.

*********

"Ruhaila.."

"No.. Call me baby.."

Danial segera mencium bibir itu. Dia benar-benar terlupa siapa kekasihnya.

Ruhaila membalas ciuman itu penuh ghairah. Sambil tangannya tak duduk diam mengusap zakar Danial.

"Hubby.. Nak blowjob.." Pintanya.

Danial membuka semua pakaiannya. Bogel.

Zakar itu terlihat sudah mengeras. Ruhaila tersenyum. Dikulumnya penuh nafsu zakar berurat dudanya itu. Dia tahu kelemahan Danial. Pantang 2kantung zakarnya dihisap. Tapi dia sengaja membuat Danial berasa nikmat dahulu. Dia juga ingin merasakan lagi tujahan zakar dudanya itu. Terlalu lama sudah mereka berpisah.

"Baby.. Hisap lagi.." Ucap lirih Danial. Dia tahu jika Ruhaila memang kuat melakukan aksi blowjob. Dulu sepanjang tempoh mereka berkahwin, memang Ruhaila suka melakukannya. Sehingga ia terpancut di mulut Ruhaila.

"Wow hubby.. I tau you memang rindukan sentuhan I.." Sambil tangannya mengurut-urut zakar berurat Danial.

Dibaringkannya Ruhaila, dikangkangnya. Dijilat semahunya klitoris itu. Klitoris itu dilihatnya sedikit lober mungkin terlalu banyak kali ditujah macam-macam saiz zakar. Tetap dijilatnya sehingga jandanya itu tak berhenti menjerit.

"Wow.. Hubby.. Emmmm seddapp.."

Dipusingnya badan itu supaya tertiarap. Ditariknya kasar ke bucu katil. Ditamparnya punggung gebu itu. Dia geram bila teringat wanita ini pernah curang sewaktu masih sah menjadi isterinya dulu.

"Aaahhhh sakit!!!" Jeritnya.

Ditamparnya lagi.

"Aaaahhh hubby.. Fuck me.." Wanita itu malah merayu minta dijolok.

Danial naik geram. Diselaknya faraj itu. Tetapi dia tidak terfikir untuk menujah bahagian itu. Disebabkan dia geram, ingin membalas dendam, dia bertukar fikiran.

"Baby, nak fuck lubang lain.." Bisiknya di telinga wanita kehausan seks itu.

"Hah??? What???  No hubby.. No.. Just fuck my pussy.. Not my ass..." Rayunya. Kedengarannya seakan takut.

"No way.. Engkau yang cari aku, engkau yang kemaruk nak batang aku kan??? Engkau rasa puas-puas okay.." Tiada sudah 'baby hubby'.

"Dannnnn.. No!!!!" Saat zakar itu cuba menerobos masuk lubang duburnya. Dia meronta-ronta. Tapi Danial lebih kuat. Ditahannya tangan Ruhaila. Kedua kaki Ruhaila juga meronta-ronta. Tapi itu lebih memudahkan kerja Danial untuk memasukkan zakarnya.

"Dannnn.. No.. Please.. Just fuck my pussy.. I'm begging you.." Katanya lemah.

"No.. Pussy engkau dah lober.. Tak minat.." Balasnya sinis.

"Dannnnn.. No!!!!! Sakit!!! Aaahh!!! Sakitt!!!" Terasanya zakar itu sudah separuh masuk.

Dannnnn.. Please no!!!! Stop!!!!! Ahhhh.. Ahhhh.."

Danial menekannya lebih kuat. Dihentaknya kasar.

"Huh!!! Biar robek!!! Betina sundal!!!" Getus hatinya.

Zuppp!!!!

Zakar berukuran 7inch itu berjaya menerobos lubang dubur yang masih sempit belum diteroka itu.

"Aaaahhhhhhhhh!!!!!!!" Jeritan itu tidak dipeduli Danial. Diasaknya terus tanpa simpati.

Lubang itu terlalu sempit baginya. Nikmat yang tiada tara. Dia puas mengenakan jandanya itu.

Dijoloknya sehingga puas. Ruhaila sudah tidak berdaya. Dia menjerit lemah merayu agar Danial berhenti melakukannya.

"Kenapa?? Tak sedap ke?? Sorrylaaa aku buat kasar sangat. Geram.." Selepas dipancut air mani mani ke dalam lubang dubur yang sudah terbuka luas itu bila dikeluarkan zakarnya.

Ruhaila tersadai. Dia tidak menyangka kalau Danial berani bertindak sejauh itu.

"Danial dah lain.. Belum pernah duda-duda atau skandal aku hentam bontot aku.. Tak sangka Danial..."

Pappppp!!!!!

Punggungnya pedih ditampar. Kali ini lebih kuat.

"Rehat.. Malam ni aku nak lubang bontot kau lagi. Pepek engkau aku taknak!!!" Katanya sinis sambil mengenakan kembali pakaiannya.

Ruhaila kesal.

*********

##well.. Danial sedia dimaki kalian.. 😂😂😂😂😂

Dua Belahan JiwaWhere stories live. Discover now