"I miss you Danial.. Really miss you.. Please.. I want you.." Goda Ruhaila setelah dilihatnya Danial sedang duduk di atas sofa ruang tamu menonton televisyen. Manakala Mukhriz sudah nyenyak tidur di bilik.
Malam itu Ruhaila mengenakan set lingerie yang sangat seksi sehingga membuatkan Danial beberapa kali menelan liur.
Ruhaila duduk di sebelahnya sambil mengusap paha Danial. Sengaja digesekkan buah dadanya di lengan suaminya itu.
"Ruhaila.. Stop this.." Danial cuba mengelak. Entah kenapa. Tapi Ruhaila lebih cekap bertindak.
Tangannya mulai menjalar ke dalam seluar Danial. Dia sedar jikalau zakar Danial sudah mulai mengeras.
"Aaaaahhhhh.. Shitttttt.. Ruhailaaaa.. No.. Aaahhhhhh.." Danial mulai mendesah bila jari jemari isterinya mulai mengurut zakarnya yang sudah mengembang.
"I know you like it hubby.." Lidahnya menjilat cuping telinga Danial.
Danial semakin menyukai cara isterinya itu. Dia membiarkannya untuk meneruskan langkah seterusnya.
Ruhaila mengarahkan Danial untuk membuka seluarnya. Danial hanya menurut.
Ruhaila segera menghisap zakar suaminya yang berdiri tegak itu dengan bernafsu sekali. Dia tahu cara untuk memuaskan Danial. Sesekali dia tersedak bila Danial sengaja mengangkat punggungnya sehingga zakarnya memasuki habis ke dalam mulut Ruhaila. Ruhaila tetap meneruskan aksi blow job itu dengan bersemangat.
Danial mengacak-acak rambut si isteri sekali sekala bila dirasakan lubang penisnya dijilat lembut.
"Shitttt.. You buat I jadi gila Ruhaila.. You tau you sengaja cari masalah dengan I.. You memang nak kena dengan I kan.."
Ruhaila berhenti menjilat zakar Danial. Dia segera duduk di atas paha Danial berhadapan dengannya. Mereka bertentang mata. Ruhaila mengucup bibir Danial dengan lembut. Terjelir-jelir lidah Danial bila Ruhaila mengucup bibir itu.
"I memang nak you kerjakan I puas-puas.. Tak kisah.. Sebab I nak you tau yang I memang layak untuk jadi isteri you.. I yang layak you kerjakan siang malam.. I yang layak dapat batang you now and forever.. Hubby.. Please.. Jangan cari perempuan lain lagi.. I ada untuk you.. I sedapkan? You suka kan bila I layan you..?" Dikucupnya lagi bibir itu.
Danial geram. Tetapi luahan hati Ruhaila sedikit sebanyak membuatkan hatinya terusik. Ya. Memang benar Ruhaila pandai melayan nafsunya. Tahu untuk memuaskannya.
"Baby.. Sorry.. I tau I banyak lukakan hati you.. I abaikan you and our Prince.." Dia memeluk erat tubuh indah Ruhaila.
Mulut Danial pantas mendapatkan puting Ruhaila dan menghisapnya dengan rakus sekali. Dihisapnga bersilih ganti.
"Ouuuuhhh hubby.. Sedap B hisap... Aaaaaahhhh..."
"Baby, I nak jilat pussy you.."
"I'm yours.."
Ruhaila segera duduk menyandar atas sofa manakala Danial pula mengambil alih untuk melutut di celah kangkang Ruhaila. Danial terpegun melihat alur faraj isterinya yang bersih dan wangi itu. Ruhaila memang mementingkan penjagaan aset kewanitaannya. Dijilatnya penuh nafsu. Air mazi Ruhaila yang semakin banyak keluar itu disedutnya perlahan. Ruhaila mendesah nikmat. Dia suka diperlakukan begitu.
"Hubby... Aaaahhhhh.. Aaaaahhhhh.. B.. B.. Aaaahhhhh.. Geli hubby.. Aaaaaaaahhhh.." Semakin basah lubang nikmatnya itu.
"Geli B buat... Aaaahhh.. B sayang.. Stop.. Aaaahhhhhh.. Geli B jilat.. Sedap... Aaaaahhhhhhh... B stop B.. I tak tahan B.."
Danial tidak menghiraukannya. Malah dia tambah menyukainya. Dijilat, disedut semahunya faraj basah itu.
Zakarnya semakin mengeras.
"I will fuck you baby.. You're mine.. Forever.."
"Promise? I'm yours?"
"Yes.."
Seraya dengan itu, zakar bersaiz besar itu merodok masuk lubang sempit yang sudah sekian lama diabaikannya.
"Ahhhh B!!! Senak!!!"
Danial tersenyum. Dia tahu Ruhaila merinduinya. Amat merinduinya. Begitu juga dia. Entah apa terjadi dengan perasaannya malam ini.
Dihenjutnya penuh kelembutan. Sesekali disentaknya. Geram dengam eksperasi wajah Ruhaila yang sangat memberahikan. Lingerie seksi itu sengaja tidal ditanggalkan. Dia suka melihat isterinya menyajikan tubuh indah itu di hadapannya. Buah dada itu terbuai-buai mengikut rentak henjutannya yang sangat padu. Lubang nikmat itu semakin berair. Semakin nikmat dirasakannya.
Matanya tidak putus merenung wajah manis isterinya itu yang sesekali mengetap bibirnya sendiri, dahi berkerut, mata terpejam. Ditambah lagi dengan desahan manja merayu dihenjut lagi. Sangat mengghairahkan!
Tiada sudah bayangan Yona Fella. Tiada. Danial hanya terlihat isterinya. Ruhaila. Baru kali ini dirasakan kenikmatan yang sebenar bersama Ruhaila.
Dayungannya semakin bersemangat. Seiring dengan perasaannya sekarang ini.
Aku akan pastikan tubuh ini sajalah Yang akan melayaniku.. Wajah ini sajalah yang akan kutatap.. Ruhaila sayang.. Perasaan ini tiba-tiba wujud.. Aku tak tau kenapa.. Yang pasti aku seperti sudah menemukan kebahagiaan aku kembali..
"Hubby.... Jangan tinggalkan I lagi.. Tolong jangan lepaskan I.. Please hubby.. Aaaaaahhh.. I really love you.. B, sedap B.."
"Baby!!!! Aaargghhhhhh!!!!"
Dipancutnya sebanyak yang mungkin air maninya ke dalam lubang nikmat sang isteri yang sudah lunas dari kegersangan. Dibiarkannya berendam seketika. Dan ditariknya perlahan. Dilihatnya lubang itu. Penuh dengan air maninya yang kental sedang mengalir keluar.
Sempurna!!! Ni milik aku seorang..
"Hubby.." Panggil Ruhaila dengan suara yang masih lemah.
Danial segera menghadap wajahnya.
"Yes baby.."
"Thanks.. Tell me ni bukan mimpi.."
"Yes baby.. Ni bukan mimpi.." Dielusnya wajah halus itu. Sesekali bibir itu dikucupnya.
"I milik you seorang tau.. And you pun milik I.."
"Yes.. Baby.. I love you.. Kehadiran you dengan Mukhriz kat sini buatkan I rasa tak nak lepaskan kamu berdua.. Maafkan I sebab tak hargai you selama ni.. Baby.. Please izinkan I untuk jaga kamu berdua.. Kita besarkan our Prince kat sini.. Please.."
Ruhaila tersenyum. Dia sebenarnya sangat bahagia. Tidak sia-sia dia dan Mukhriz datang menemui Danial.
"Baby?"
"Hubby.. Buatlah apa pun.. Semuanya di tangan you.."
"Ouhhhh.. Thanks baby.."
Ruhaila memeluknya dan membisikkan sesuatu di telinga Danial.
"Seriously??"
"Yes.. Please.."
"You really make me crazy!!!"
Dan sekali lagi mereka melakukannya. Tanpa sebarang gangguan mahupun tangisan Mukhriz.
YOU ARE READING
Dua Belahan Jiwa
Randomkenyataan yang amat menyakitkan.. Sebab percaya kau kecewa.. mungkin kau buta.. mungkin dia yang buta.. Hidup tanpa didikan agama, tanpa dipeduli orang tua sememangnya sukar. Kehidupan menjadi terumbang-ambing. Banyak duit pun tidak berguna jikalau...