Nikmat💦

17.3K 79 10
                                    

"Ila, sabarlah.. Tak payah nak fikir sangat. Hal dah jadi.. Lagipun korang masing2 dah ada kehidupan sendiri.."

Sembap mata Ruhaila. Danial awal pagi lagi sudah keluar entah ke mana.

"Ma, Ila balik hari ni.. Adik Ila datang sini jemput Ila. Ila nak berpantang kat rumah mak Ila.." Perlahan suara Ruhaila sambil melipat baju bakal bayinya yang akan lahir tidak lama lagi.

"Danial dah tahu?" Soal Datin Aliyah.

Ruhaila benci mendengar nama itu.

"Ila.. Danial dah tau? Dah minta izin dengan Danial?"

"Dah mama.." Pendek dijawabnya.

"Kalau macam tu baiklah Ila. Nanti mama lawat Ila kat sana je.."

Ruhaila cuma tersenyum tawar.

******

"Abang.. Malam ni Yona nak makan sup tulang.. Yona masak!!!"

Edry Mann tersenyum melihat gelagat manja isterinya itu. Walaupun ada rasa perih di hatinya. Namun cepat-cepat dia melupakan hal itu.

Dipeluknya Yona Fella. Dikucup dahinya. Lama.

"Abang cintakan Yona.."

Segera dia mendapatkan bibir munggil itu. Diciumnya penuh rasa sayang.

Yona Fella juga hanyut dalam ciuman sang suami.

Lingerie itu dibuka Edry Mann. Perut isterinya mulai kelihatan baby bump.

"Comel.." Pujinya dalam hati.

Yona Fella tidak menolak nafsu suaminya di awal pagi itu. Dia membiarkan suaminya menyedut putingnya sambil tangannya nakal meremas bahagian bawah suaminya yang sudah mulai mengeras.

Edry Mann membaringkan Yona Fella dia atas sofa ruang tamu mereka. Dijilat setiap inci tubuh montok si isteri. Yona Fella mendesah nikmat bila biji mutiaranya digentel si suami. Lagi-lagi bila dia merasakan alur farajnya dijilat. Dia semakin tidak keruan. Sesekali dia menjerit kecil bila suaminya memainkan lidah dengan laju di biji mutiaranya.

"Aaaahhhhh abangggggg.. Geli abangggggg.. Aaaaaahhhh.."

Edry Mann semakin bernafsu mendengar rintihan manja itu.

"Abang, Yona nak hisap abang punya.."

Permintaan nakal si isteri tidak ditolaknya. Dia tahu isterinya suka melakukan aksi itu sejak mereka berkahwin.

Edry Mann berdiri. Yona Fella segera melutut dan menghisap zakar besar milik sang suami dengan bernafsu. Buah zakar itu dikulumnya berulangkali. Lubang kencing zakar itu dijilatnya sehingga keluar desahan nikmat sang suami. Laju kepalanya bergerak melakukan aksi blowjob itu biarpun beberapa kali hampir tersedak.

"Sedap sayang.. Aaahhhhhh.." Edry Mann puas dilayan isterinya.

"Stop sayang.. Abang nak henjut dah.. Sayang tonggeng tau.."

Yona Fella hanya menurutinya.

Batang besar Edry Mann merodok lubang faraj basah dek air nikmat sang isteri yang terangsang nafsu seksnya. Dihenjut semahunya.

"Aaaaaahhhh abang.. Sedap abang henjut.. Aaaahh.. Lagi abang..." Yona Fella merintih nikmat.

"Sedap pussy sayang.. Makin hari makin sedap sayang.."

Yona Fella senang mendengar pujian itu.

Dayungan Edry Mann semakin laju. Lubang faraj itu semakin mengeluarkan banyak air. Jeritan dam desahan sang isteri pula semakin memacu nafsunya untuk melunaskan permainan yang sudah berlangsung hampir 40minit itu.

"Abangggg.. Sedap batang abang.. Sedap abang.. Aaahhhhhhh.."

Punggungnya bergegar-gegar seiring dengan henjutan sang suami. Dicengkam kuat. Sesekali ditampar kuat sehingga meninggalkan kesan merah.

"Sayangggg.. Abang nakkk keluar.... Aaaahhhhhh sayangggggggg...."

Berdas-das tembakan air mani sang suami masuk ke lubang nikmat itu dan mengalir keluar di celah peha si isteri yang sudah tertiarap lesu. Sang suami terus memusingkan badan montok itu menghadapnya. Dicium bibir munggil itu lagi.

"I love you sayang.."

Yona Fella tersenyum bahagia.

"I love you too.."

Edry Mann memeluknya lagi sebelum mereka sama-sama melangkah menuju ke kamar mandi dengan keadaan masih berbogel.

Dan sepasang mata yang menyaksikan permainan mereka di sebalik pintu yang tidak bertutup rapat itu telah sakit hatinya dan jiwanya.

Dua Belahan JiwaWhere stories live. Discover now