Yani Cella terjaga.
Dilihatnya Jack tidur nyenyak di sebelahnya. Bogel. Yani Cella segera menyelimutinya.
Dia juga berbogel. Segera dia mencapai tuala yang disangkutnya di dinding. Tiba-tiba dia terpijak sesuatu di lantai.
Tompokan air mani.
"Dasar jantan gila seks!!!" Desis hatinya.
Yani Cella masuk ke kamar mandi untuk membersihkan dirinya. Dihidupkannya pili air.
Dia mengingati semula perbuatannya tadi bersama Jack.
"Mungkin aku nampak terlalu murah. Tapi aku tak kisah. Aku cuma nak balas perbuatan Danial terhadap kembar aku. Apa yang dia buat tu terlalu berat!!! Melibatkan nyawa kembar aku.. Aku takkan maafkan diri aku kalau apa-apa terjadi pada dia.. Aku nak Yona Fella bahagia.. Aku tak kisah dengan apa yang aku buat ni.. Aku cuma nak Danial terseksa!!!"
Airmatanya gugur.
*******
"Bye Yona..""Eh.. Tak nak masuk dulu? Jumpa Mak Mah.."
"Hmmm.. Next time.."
"Alaaa.. Kejap je.. Jom laaa.. Masih awal ni.. Baru pukul 9:00.."
"Okaylaaa.."
Edry Mann bersetuju.
"Assalamualaikum.. Mak Mah.. Ooo Mak Mah.." Pekik Yona Fella dari luar.
"Amboi suara.. Badan kecik, suara 1 KL dengar.." Usik Edry Mann.
Dicubitnya lengan lelaki itu.
"Aduhhh sakit.."
"Waalaikumsalam.. Kejap Yona.." Terdengar suara Mak Mah dari dalam rumah.
"Ehh.. Edy pun ada sekali.. Haaa jemputlah masuk.. Kita makan sekali.."
"Makan? Kitorang baru je siap makanlah Mak Mah.." Kata Yona Fella.
"Mak Mah masak apa?" Edry Mann bertanya tiba-tiba. Bulat mata Yona Fella memandangnya yang tersengih-sengih.
"Saya masih lapar laaaa.. Tadi kat rumah mama tak kenyang.." Edry Mann menggaru-garu kepalanya yang tidak gatal.
Yona Fella terketawa.
"Hmmm.. Marilah makan.. Mak Mah masak sedap tau.. Ada sambal belacan.."
"Peerrgghhhh.. Tak sia-sia saya tak tolak ajakan awak tadi kan Yona..?"
"Iye laaa tu.. Jom.."
*******
"Sial!!!!"
Ruhaila terkejut dengan jeritan suaminya Danial.
"Kenapa ni Dan?" Soalnya lembut.
"Takde.. Hmmm.. You dah kemas barang-barang you?"
"Dah.."
"Okay.. Tidurlah.. Besok kena bangun awal.."
Ruhaila bangun dari katil. Dia memeluk erat Danial.
"I want you hubby.." Tangannya meraba zakar Danial.
Danial terangsang. Zakarnya kembali berdenyut. Bayangan Yona Fella muncul.
"Call me abang.. And I will fuck you.."
"Abang.." Suara Ruhaila bergetar. Ghairah seksnya memuncak lagi.
Danial tidak membuang masa. Dia harus segera memuaskan nafsu serakah mereka.
*******
YOU ARE READING
Dua Belahan Jiwa
De Todokenyataan yang amat menyakitkan.. Sebab percaya kau kecewa.. mungkin kau buta.. mungkin dia yang buta.. Hidup tanpa didikan agama, tanpa dipeduli orang tua sememangnya sukar. Kehidupan menjadi terumbang-ambing. Banyak duit pun tidak berguna jikalau...