3 tahun berlalu..
"Ibu.. Manis nak pegi sini.." Semakin petah Manis Khadeeja bertutur walaupun pelatnya masih ada.
Yona Fella tersenyum mendengarnya. Dilihatnya gambar-gambar ketika dia dan rakan-rakannya sewaktu bekerja di Pulau Mabul itu.
Rindunya dia di saat itu. Tetapi cepat-cepat dibuangnya dari kotak pemikirannya.
"Ibu.. Please... Manis nak mandi pantai.. Nak macam ibu.."
"Amboi.. Nak jugak?"
"Nak.. Please..."
Yona Fella terhibur dengan gelagat puterinya itu.
"Tell your ayah.."
"Ayah.. Ayah.." Pekiknya dengan suara comelnya itu membuatkan Edry Mann tersenyum sekali.
"Ye.. Kenapa dengan anak ayah ni... Nak apa?"
"Nak pegi sini.. Pantai.."
"Okay.. Boleh.. Tapi janji dengan ayah, jangan nakal-nakal.."
"Okay ayah.."
"Dah.. Manis pegi main.. Ayah nak manja-manja ngan ibu.."
"Okay ayah.. Pegilaaaa.."
Edry Mann geram dengan wajah comel puteri sulungnya itu. Sangat comel. Seiras dengan wajah si ibu. Di awal usianya mencecah 3tahun, dia sudah petah berbicara. Rajin bertanya. Ada sahaja yang membuatkan dia dan isterinya terhibur melayan karenahnya.
"Sayang.. Hujung minggu ni kita bawa Manis pegi pantai eh.."
"Pantai kat mana abang?"
"Mabul.."
"What??"
"Yes.."
"Hmmmm.. Ikut abang laaaa.."
"Sayang.. Sayang dengan Manis adalah nyawa abang.. Abang sayang korang berdua.."
"Thanks abang.."
"Sayang.. Nak manja-manja boleh?"
"Eh abang ni.. Nanti malulaaa Manis nampak.."
"Bukan kat sini.. Mari sayang.."
"Eh.. Kan Manis sorang je tu.. Takde kawan.."
"Kejap je.. Manis tengah main mainan dia kan.. Tak perasan punyalaa.. Mari.."
"Abang ni kan.. Nakal.."
"Siapa suruh pakai seksi.. Kan dah bangun adik abang ni.."
"Abang ni kan.."
"Mari sayang.. Manis takkan perasan punya.. Cepat.. Tak tahan dah ni.."
Edry Mann menariknya masuk ke dalam bilik. Dibukanya satu persatu pakaian isterinya sehingga bogel. Dan dia merebahkan tubuh montok isterinya itu ke atas tilam. Diperhatikan lama tubuh itu. Walaupun sudah melahirkan puteri kesayangan mereka, tubuh isterinya tetap menawan. Malah makin menawan. Tubuh itulah sering diratahnya hampir setiap malam. Dia tidak bosan malah semakin bersemangat mengerjakannya.
Yona Fella gelisah melihat renungan tajam suaminya. Tangannya menutup farajnya. Sudah mulai basah.
"Sayang.. Kenapa? Abang baru tengok je, dah basah?" Sambil dia melorotkan boxernya.
Merona merah wajah Yona Fella mendengar usikan suaminya.
Edry Mann menguak peha mulus itu. Dia kagum melihat kondisi faraj isterinya itu. Bersih. Sentiasa kemas dengan bulu yang dicukur halus sentiasa. Wangi. Yang penting tetap ketat walaupun banyak kali dikerjakannya dengan saiz zakarnya yang besar panjang.
Diselaknya bibir faraj itu. Basah.
"Aahhhh.. Abang.."
Edry Mann tidak membuang masa.. Dijilatnya. Dimainkan lidahnya. Disedutnya air nikmat sang isteri yang sudah mula terangsang.
"Aaaaaahhh.. Abanggg.. No.. Aaaaaahhhhh.."
Semakin bernafsu si suami mendengar desahan si isteri.
Puas di situ, Edry Mann segera mendapatkan buah dada montok milik isterinya. Diperlakukan sesuka hatinya. Dihisap kuat. Ditarik lepas berulang kali. Sesekali terjerit si isteri bila putingnya digigit manja.
Desahan nikmat itu memenuhi ruang bilik mereka. Mujur sahaja Manis Khadeeja tidak terganggu dengan bunyi-bunyian itu.
"Abang.. Cepat.. Nanti Manis sedar kita takde kat luar.."
"Ye? Ke sayang dah tak tahan abang buat..?" Usiknya lagi.
"Issshh.. Jahat tau.. Suka usik Yona.."
Edry Mann sengaja menggesekkan zakar kerasnya itu di alur faraj si isteri. Belum dimasukkannya.
"Abannnggg.. Nakk abang.." Rayu Yona Fella dengan wajah yang menahan berahi.
"Nak abang buat slow ke laju sayang?" Usiknya lagi.
"Nak laju.. Abang.. Nak laju.. Cepat abang.. Please.."
"Aaaaaaahhhhhhhh abanggg!!!!" Tusukan zakar itu mengejutkan Yona Fella.. Terasa penuh dinding farajnya bila zakar itu menerobos masuk dengan kasar.
"Sedap abang buat sayang?" Zakarnya masih belum disorong tarik. Terasa kemutan si isteri.
"Nak abang henjut.. Yona nak abang.."
Edry Mann naik geram dengan ayat-ayat nakal isterinya. Dimulakan dayungannya. Laju, kasar. Seperti yang diminta oleh si isteri. Sangat lama.
Desahan, rintihan, jeritan isterinya membuatkan Edry Mann semakin bersemangat. Sehinggalah dia tidak dapat lagi membendung air maninya yang sudah mahu terpancut. Dipancutnya ke dalam lubang nikmat si isteri semahunya.
Mereka sama-sama menjerit nikmat. Edry Mann tersadai di atas tubuh Yona Fella.
"Sayang.. I love you.. Sedap sangat sayang.. Thanks.."
Yona Fella hanya tersenyum lemah. Dia puas. Terasa nyeri di bahagian intimnya dek tusukan zakar besar sang suami.
"I love you too.."
YOU ARE READING
Dua Belahan Jiwa
Randomkenyataan yang amat menyakitkan.. Sebab percaya kau kecewa.. mungkin kau buta.. mungkin dia yang buta.. Hidup tanpa didikan agama, tanpa dipeduli orang tua sememangnya sukar. Kehidupan menjadi terumbang-ambing. Banyak duit pun tidak berguna jikalau...