💦Tumbuk💧

12.7K 61 12
                                    

Terperanjat Danial melihat tubuh gadis idamannya itu. Senjatanya serta-merta mencanak naik.

Matanya melilau ke kiri ke kanan mencari kelibat Jack, tiada.

"Ini kesempatan aku.."

Diremasnya punggung itu perlahan.

Yani Cella sengaja membiarkan.

Perlahan diselaknya dress ketat nipis itu.

"Wow.. Aku rindu bontot besar ni.."

Danial meremas-remas kembali punggung gadis itu.

"Dear, kan tadi dah.. Kejaplaaa.. Rehat.. Masih ngilu pussy ni.." Sengaja Yani Cella berkata begitu sambil wajahnya dibenamkan di bantal itu.

Sakit hati Danial mendengarnya.

"Shittt! Yona betul-betul balas dendam kat abang.. Kejap lagi batang abang masuk lubang pussy sayang.."

Tangannya tidak duduk diam. Masih diremasnya punggung montok itu.

"Hoi!!!!! Shitman!!!!"

Tiba-tiba suara Jack kedengaran. Laju sahaja Jack masuk ke bilik itu dengan hanya memakai boxer dan badannya yang masih basah.

Ditumbuknya Danial.

Yani Cella pura-pura terkejut dan bangun.

"Yang kau sentuh tu girlfriend aku!! Kau tu setakat ex boyfriend! Kau takde hak!!!!" Jerit Jack selepas menghadiahkan tumbukan di mulut Danial.

Danial tersenyum sinis sambil memegang mulutnya yang berdarah.

"Ye ke?? Tapi dulu aku siang malam henjut dia.. Siap merayu-rayu minta aku kerjakan pepek dia. Sampai Bunting aku kerjakan.. So maksudnya dia lebih menikmati batang aku.. Kan sayang???"

Panggg!!!

Satu tamparan kuat hinggap di pipi Danial. Yani Cella pelakunya.

"Ye.. Sampai aku bunting.. Tapi kau buat apa belakang aku???? Jantan tak guna! Aku tak kisahlah batang engkau tu!!! Wife kau lagi perlukan benda tak guna kau tu!!! Sial!!! Berambus!!! Dasar gila seks!!!"

Jack memeluknya.

Danial segera beredar.

"Baby tak apa-apa?"

"Sorry tadi I terlelap. I tak sedar dengan apa yang Danial buat.. Hmmm.." Yani Cella berbohong.

"Takkan ni pun sebahagian plan aku untuk bohongi Jack???" Yani Cella merasa bersalah.

"It's okay baby.. Nasib I sempat.. Kalau tak, tak tau apa jadi.." Jack memeluknya lebih erat.

"Jack.."

"Yes baby.."

"I want you.."

Gelora nafsu Yani Cella kembali memuncak.

"Tak nak tunggu Pulau Sibuan..?" Jack menduga nafsu Yani Cella.

Yani Cella melepaskan dirinya dari pelukan Jack dan berdiri di hadapan cermin.

Jack menghampirinya dan memeluknya lagi.

"Siapa pun takkan tahan kalau nampak baby macam ni.. Seksi sangat.." Bibirnya segera hinggap di leher Yani Cella dan meninggalkan kesan merah di situ.

Dua Belahan JiwaWhere stories live. Discover now