❗Minta🔞

18K 57 8
                                    

Awak dah siap? (W)

Kejap.. Awak kat mana? (W)

Sini kat luar pagar rumah awak.. (W)

Ouh okay.. Kejap eh... (W)

Yona Fella berdandan ringkas.

"Eh.. Yona nak pegi mana?" Tanya Mak Mah.

"Ni haaa nak keluar kejap.."

"Balik awal ke lewat?"

"Kejap je ni Mak Mah. Kawan Yona si Edy tu ajak makan malam kat rumah keluarga dia.."

"Ehemmm.. Lain macam je bunyi.. Ada apa-apa ke?" Mak Mah sengaja mengusik.

"Eh Mak Mah ni.. Takdelaaa.." Merah padam muka Yona Fella.

"Iyalah tu.. Jangan balik lewat tau.." Pesan Mak Mah.

"Okay.."

"Yona, lupa laaa pulak.. Tadi ni mama Yona call.. Katanya kalau tak ada apa-apa hal, lusa ni diorang balik dah.."

Yona Fella cuma menganggukkan kepala. Tiada perasaan teruja. Tiada perasaan gembira. Dia sudah biasa dengan situasi sebegitu. Jarang diberi perhatian. Mujur ada Mak Mah yang menjaganya.

"Jalan dulu Mak Mah.."

*******

"Lelaki tu aku macam biasa nampak.." Danial mulai tidak senang duduk.

Titttt.. Tittt..

Nada dering WhatsApp nya berbunyi.

Hi.. Good night.. Nak tanya kalau besok boleh tak bawa saya ke Nusakuya Resort..?

WhatsApp daripada 'Yona Fella' dibacanya.

Okay.. Abang akan bawa sayang.. Sayang stay kat chalet abang okay..

Excuse me, aku nak pegi dengan boyfriend aku.. Nak stay 1malam kat sana.. 😌

Pedih hati Danial.

Yuhuuu.. Tolong uruskan okay.. Eh okaylaaa.. Nak layan boyfriend aku dulu.. Daaaaa... 😎

"What???!!!  Shit!!!! Aku takkan biarkan mana-mana lelaki sentuh Yona Fella!!!"

Danial segera menyarungkan bajunya. Di ingin pergi ke chalet gadis itu.

"Dan.. I want your your dick.. Please.."

Tiba-tiba isterinya Ruhaila meminta untuk dibelai. Danial menelan liur. Baru tadi dia mengerjakannya di lantai dapur.

"Please fuck me Dan.. Puaskan I.. Besok I dah kena bertolak ke KL.." Katanya sambil meremas buah dadanya sendiri.

"What?? Bukan you kata minggu depan?" Danial tersentak mendengarnya.

"No.. My mom suruh besok.. Hmm.. Please.. Fuck me.. Don't go anywhere.. Just stay with me.. Fuck me.."

Danial memang susah mengawal nafsunya. Dia melupakan 'Yona Fella' dan boyfriend gadis itu. Dia harus meredakan senjatanya yang keras itu kembali.

Ruhaila sangat menggiurkan. Dia mengangkang kedua kakinya sambil jemari kirinya menggosok-gosok alur farajnya sendiri. Sementara jari telunjuk kanannya digigitnya lembut sendirinya.

Danial terangsang melihatnya. Dibuka bajunya yang disarungnya tadi. Seluar dan boxernya dicampak saja ke lantai. Dia segera naik ke katil.

"I baru je kerjakan you tadi.. Why you nakal sangat ni?" Sambil Danial mencium leher dan bahunya. Dilihatnya jika jemari kiri Ruhaila masih menggosok-gosok lembut kemaluannya sendiri.

"Errrmmm.. Aaahh.. Dan.. I tak boleh kalau tak rasa batang you banyak kali dalam sehari.. I nak rasa henjutan you.." Katanya sambil memejam matanya. Kini dia sudah berhenti menggosok farajnya. Jarinya yang basah disuakan ke mulut Danial. Danial menjilatnya.

"Fuck my ass.."

"No.. I tak nak sakitkan you.."

"Dan.. Puaskan I.."

"Yeah.. I will fuck you until tomorrow.."

Danial mulai mencium bibirnya. Mereka berciuman penuh nafsu.

Ruhaila sengaja mendesah-desah untuk membuatkan Denial lebih terangsang.

Tangan Danial menjalar ke kawasan segitiga isterinya itu. Dimasukkan dua jarinya ke dalam faraj basah si isteri.

Mulutnya kini berpindah ke puting buah dada besar itu. Sesekali dihisap, dijilatnya dan digigit penuh nafsu.

"Aaaahhhhh.. Hubby.. Hubby suka??" Ruhaila menikmati dua kenikmatan seklaigus. Farajnya dirodok jari si suami yang nakal.

Danial berhenti mengerjakan buah dadanya.

"Baby.. Hisap batang B ni.." Dan Danial segera bersandar di kepala katilnya. Ruhaila bangun dam membongkok. Dia melakukan aksi blowjob dengan penuh bertenaga. Tangan Danial tak duduk diam. Dijolonya lubang faraj itu dengan jemarinya lagi. Tangan yang satu lagi membelai-belai kepala Ruhaila yang mengangguk-angguk mengerjakan batangnya.

"Aaaahh.. Aaaahhhh.. Sedap baby.. Hisap lagi dalam.. Aaaahh.. Shittt.."

Ruhaila banyak kali hampir tersedak bila Danial sengaja mengangkat punggungnya.

"Okay stop baby.. Tonggeng.. B nak fuck.."

Ruhaila menurutinya. Dilentikkan lagi punggungnya.

Danial lalu menampar punggung montok itu. Ruhaila terjerit. Dia suka diperlakukan begitu.

Danial belum mahu memasukkan zakarnya. Dia menjilat terlebih dahulu faraj gatal itu.

"Aaaaaahh B.. Sedap B jilat... Aaaaahhhh.."

Puas menjilat, Danial terus memasukkan zakar beruratnya ke dalam lubang nikmat itu. Dihentaknya kuat sambil meremas kuat punggung montok itu. Dihenjut sepuasnya sehingga mereka mencapai titik kepuasan.

Air mani Danial memenuhi ruang rongga faraj itu. Mengalir perlahan di peha. Dan yang lain di atas cadar itu. Seminggu hampir 4 hingga 5 kali cadar tilamya ditukar semenjak ada Ruhaila. Kerana setiap malam dia mengerjakan isterinya. Jika Ruhaila datang bulan, Danial akan memintanya untuk menghisap zakarnya sehingga pancut.

"B, thank you.." Ucap Ruhaila perlahan.

Danial mengucup bibirnya.

"Baby rehat dulu, B keluar kejap.."

Danial kembali teringat 'Yona Fella'

Dua Belahan JiwaWhere stories live. Discover now