❗Memendam Rasa🔞

19.1K 62 10
                                    

Danial hanya mampu melihatnya dari jauh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Danial hanya mampu melihatnya dari jauh.

"Yona.. Abang rindukan Yona.." Danial sebak.

Yani Cella perasan jika ada yang sedang memerhatikannya.

Danial pantas menaikkan cermin keretanya. Dan terus meninggalkan rumah itu. Daniat tidak tahu dia tersalah orang.

"Siapa pulak tu..?" Yani Cella tertanya-tanya.

********

Danial sudah sampai di resortnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Danial sudah sampai di resortnya. Dia terus menuju berjumpa staffnya, Nora.

"Nora, Puan Ruhaila ada pegi jalan-jalan ke pulau sebelah?"

"Takde boss.. Cuma terperap kat bilik je.. Pesan makanan pun untuk lunch je.. Sarapan tak, makan malam pun tak.. Saya ada hantar tapi pintu bilik berkunci. So saya tak ganggulaa.." Jelasnya panjang lebar.

"Ouhh.. Okay Nora.. Thanks.."

"Aikk apahal pula Ruhaila tu?? Hmmmm.."

Danial segera menuju ke dalam chalet Ruhaila.


Ruhaila terperanjat dengan kehadiran suaminya. Dari hari Danial pergi KL, suaminya itu langsung tiada menelefonnya. Jauh sekali menghantar pesanan WhatsApp.

Ruhaila baru saja selesai mandi.

Danial terpegun melihat keindahan tubuh itu. Lagi pula dalam fikirannya cuma teringatkan Yona Fella.

"Bb..bila you sampai?" Soalnya gementar. Dia merindui belaian suaminya.

Danial menghampirinya. Disentuh pipi lembutnya. Tangan itu menjalar ke lehernya. Danial mula mencium bibirnya yang baru disapunya lip balm perisa cherry. Dia teringat Yona Fella yang gemar mengenakan pelembap bibir perisa cherry di bibirnya.

Dilumatnya penuh berahi bibir itu. Mereka berbalas ciuman.

Terlerai ciuman itu, Ruhaila terus membuka bajunya dan tersembullah buah dada kencangnya.

Dia segera merebahkan badannya di atas katil. Menunggu serangan suaminya untuk menggomol tubuhnya yang gersang dek belai cumbu Danial.

Mana mungkin Danial mampu menolaknya. Nafsunya sangat kuat untuk melakukan seks semenjak dia mendapatkan tubuh montok Yona Fella untuk dikerjakannya. Kini tubuh isterinya ini terhidang di depan matanya. Walaupun kadangkala diperlakukannya dengan ganas dan di luar tabii. Tetapi bila dia terbayangkan Yona Fella, dia akan membelai manja tubuh itu.

Danial pun membuka baju dan seluarnya. Juga boxer. Senjatanya sudah tegak berdiri mencari lubang nikmat untuk ditembusi.

Danial terus menaiki badan montok itu. Diciumnya leher, bahu dan turun ke puncak bukit itu. Dimainkan lidahnya di situ hingga semakin tegang puting itu mencanak.

Ruhaila mendesah nikmat. Tangannya meremas lembut rambut Danial. Tambah dicengkamnya belakang Danial bila terasa putingnya dihisap kuat Danial. Lama Danial menikmati buah dadanya itu.

Danial membuka panties Ruhaila. Direnungnya faraj basah itu. Jari hantunya dimasukkan. Diikuti jari telunjuknya. Dijoloknya keluar masuk. Ruhaila mendesah kenikmatan.

Dihampirkan wajahnya ke kawasan itu. Wangi. Tanpa membuang masa, Danial terus menjilat-jilat vagina wanita kegersangan itu. Tangan Ruhaila tidak duduk diam. Ditekannya kepala Danial agak dia dapat menikmati jilatan itu lebih mendalam lagi.

Danial menyedut dengan penuh bernafsu air nikmat isterinya itu.

Ruhaila tidak berhenti mendesah. Dia menggeliat-geliat sehingga kepalanya terjuntai di hujung katil. Danial semakin bersemangat.

Puas menikmati bahagian vagina Ruhaila, Danial segera menariknya untuk baring ke bahagian tengah tilam. Dikuaknya kaki itu. Senjatanya sudah sedia untuk merodok lubang gatal isterinya itu.

Dimasukkannya.

"Aaaaaahhhh hubby.. Sedap batang hubby.. Lagi b.." Desahnya.

Danial semakin laju membuat gerakan sorong tarik.

Ruhaila sangat puas bila terasa zakar berurat Danial keluar masuk dengan bebasnya di lubang farajnya. Dikemut berulang kali sehingga Danial juga mendesah-desah sambil matanya dipejamnya.

Dalam fikiran Danial cuma Yona Fella ketika itu. Hanya Yona Fella.

"Aaaargggghhh.. I love you sayang.." Dipancut sepuasnya air mani kentalnya ke dalam lubang nikmat Ruhaila yang dalam bayangannya pada ketika itu adalah lubang nikmat Yona Fella.

Danial keletihan dan terus tidur pulas di sebelah Ruhaila. Sementara Ruhaila juga puas ditujah batang zakar besar milik Danial.

Dua Belahan JiwaWhere stories live. Discover now