Capitolul 52

390 37 8
                                    

- Jeongguk și Taehyung sunt logodiți.

- Poftim?!

- Ah, am uitat că era o surpriză pentru tine mâine. Scuze.

- Serios? Ei doi... chiar au ajuns așa de departe?

- O să-i întrebi mâine. Să nu le zici că știai de dinainte de la mine că mă vor bate.

- Chiar ți-o meriți.

- Da, dă-i una la fund! spune Min-ki.

- Nu, nu e bine să fi violent, Min-min. Chiar dacă sunt nervos din cale-afară pe Namjoon! spun apăsat și mă uit la el. Nu-l voi lovii pentru că nu e frumos. Ține minte asta, Min-min.

Îi deranjez ușor părul băiețelului. Cuptorul se aude. Chicken Nugget-urile sunt gata! Scot tava și o așez pe blat.

- Yeeey! E gata! Ai ketchup?

- Avem.

Namjoon se duce și i-a din frigider ketchup-ul și i-l aduce lui Min-min care îl acceptă vesel. Sper să nu-l mai urască. Până la urmă, e tatăl lui. Mâncăm toți în liniște și terminăm toată mâncarea. Min-ki părea mai vesel acum.

- Ce facem acum, hyungs?

- Hyungs?

- Nu vă pot spune așa?

Mă uit spre Namjoon părea ușor dezamăgit. Cred că undeva în adâncul său se aștepta să i se spună "tata".

- Uite cum facem, Min-min. Mama ta te-a crescut până acum, iar tu ai numit-o mama, nu-i așa?

- Da.

- Pâi de acum înainte eu și cu Namjoon te vom crește. Deci...

- Să vă spun și vouă mama?

- Nu, mama e la femei. Lui Namjoon poți să-i spui tata, iar mie pe nume, Seokjin.

- Nu-ți pot spune mama? zice Min-ki cu ochi de cățeluș.

- Eu nu sunt femeie.

- Da? Serios?

- Ce? Min-min, chiar credeai asta? zic eu și încep să râd, lafel și Namjoon.

- Da. Atunci de ești împreună cu Namjoon? Dragostea e între femeie și bărbat.

Am rămas tăcut. Nu e prima dată când aud asta. Namjoon mă observă că m-am blocat și vine lângă mine.

- Min-min, dragostea e și în familie, nu doar între o femeie și un bărbat.

- Aia e iubirea. Îți iubești familia și ești îndrăgostit de cineva.

- Ești filozof, Kim Min-ki?

- Ce-i aia?

- Vei afla mai târziu. Și dragostea nu e doar între femeie și bărbat. Te poți îndrăgosti de cine vrea inimioara ta.

- Serios?

- Da.

- Atunci... Mă pot îndrăgosti de Chicken Nuggets? Sunt așa de delicioase...

Râd amuzat, lafel și Namjoon. Ce multe avem să-l învățam pe micuț. Bine că suntem exemple bune.

- Min-ki, Chicken Nuggets e o mâncare.

- Dar ai spus că mă pot îndrăgosti de oricine...

- Exact. De oricine nu orice.

- Aaaah... Atunci...

- Nu trebuie să alegi de pe acum. Oricum, haide să mergem să-ți cumpărăm mobilă! Adaugă Namjoon

- Ce?

- O să-ți facem camera visurilor tale!

Min-ki dă afirmativ din cap bucuros. Ieșim din casă și mergem la mașină.

- Wooaaah!!!!! exclamă Min-ki când vede mașinile lui Namjoon.

- Îți plac?

- Da!! Sunt ale tale???!!

- Alege una cu care să mergem azi!

- Asta!

Min-ki arată spre un Ford Mustang negru. Namjoon se urcă la volan, Iar eu m-am pus în spate cu Min-min. Am pornit spre IKEA. Cred că sunt mai entuziasmat decât micuț despre cumpărături.

You're my business ♡︎ Namjin ♡︎ română [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum