- Te concediez și pe tine dacă nu încetezi!
- Te rog! Dacă o faci, trebuie să-mi dai 4 milioane de dolari americani.
Tata rămâne cu cuvintele în gât. Un CEO al unei companii mari, ca a noastre, când este concediat, primește o sumă de bani în funcție de cât timp a lucrat și ce salariu a avut. Deci la mine ar fi aproximativ 4 milioane de dolari pentru cei 4 ani în care am lucrat la KK Galleries cu un salariu de 970.000 $ pe care-i primesc pe lună.
- Vorbim în altă zi.
Tatăl meu pleacă din casă ofticat și trântești ușa în urma sa. I-am degetul din mijloc când s-a întors cu spatele, dar nu m-a văzut, cred. Seokjin doar stătea înghețat și se uita în jos. Deodată începe tare să plângă și se lasă pe jos cu fundul. Mă duc lângă el imediat și-l iau în brațe. El normal, răspunzându-mi la îmbrățișare.
- Șșșșș... Nu plânge din nou. Totul va fi bine.
Îl iau le Seokjin în stil mireasă și ieșim din bucătărie. Avea mâniile în jurul gâtului meu și capul afundat în tricoul meu, lacrimi încă vărsându-se din ochișorii lui. MinKi nu cred că s-a trezit. Înainte să mergem la mine în cameră, arunc o privire în camera sa. Doarme ca un urs în hibernare. Exact ca și tatăl său. Intru la mine în cameră și-l așez pe Seokjin la marginea patului. I-am șters lacrimile și i-am zâmbit.
- Nu plânge.
- Îmi pare rău...
- Dar dacă simți că vrei să plângi-
- Nu de aia. Scuze că te-am transformat într-un homos-
Înainte să-și termine propoziții i-am sărutat buzele apăsat. M-am retras abia după ce chiar nu mai aveam aer.
- Nu-ți cere scuze. Niciodată sa nu o mai faci. Ai suflet prea pur pentru a face asta. Ești o persoană minunată. Nu am mai văzut în viața mea cineva mai frumos ca tine și cu un corp așa de superb. Totul la tine e mirific. De la vârful părului din cap până la marginea umbrei tale. Te iubesc, te ador, te respect și te vreau. Ești cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat.
Seokjin lăcrimează din noi. Am spus ceva greșit?!
- Babyboy, nu plânge...
- E de bucurie, boule!
Seokjin se ridică și mă i-a în brațe strâns.
- Și eu te iubesc. Cum să nu fac asta? Te comporți așa de frumos cu mine...
- Pentru că meriți. Acum haide să te înveselim.
- Hm?
Îl iau pe Seokjin din nou în brațe în stil mireasă. Iau din dulap repede 2 prosoape și cobor al parter. Ies pe terasa prin bucătărie și îl las pe Seokjin jos în dreptul jacuzzi-ului.
- Vrei să facem o baie acum?
- Da. De ce nu?
- Stai să-mi aduc costumul de baie.
- Avem nevoie?
Mă uit pervers la Seokjin și-mi scot tricoul.
- Nu te dezbraci?
- Nu știu...
- Mă duc să duc ceva de băut. Intră tu primul în apă, e caldă.
Merg în rucătărie repede și iau o sticlă de Wiskey Scoțian și două pahare, apoi mă întorc la Seokjin. El deja era în apa cu bulbuci și stătea mic într-un colț. Pun băutura pe marginea jacuzzi-ului și mă dezbrac și eu, apoi intru în apă. Îl iau pe Seokjin la mine în brațe, membrul meu atingândui fundul. Deja eram excitat. Încep să las pupici de gâtul său și să-l mușc ușor. Seokjin scotea niște gemete ușoare. Sunetele mele preferate.
CITEȘTI
You're my business ♡︎ Namjin ♡︎ română [FINALIZATĂ]
أدب الهواةCluburi, jocuri, fete. Pe scurt, un playboy. Asta era viața pentru Kim Namjoon, un tânăr milionar de 26 de ani ce conduce compania de milioane a familiei, KK Galleries. Mama sa a murit acum 20 de ani, iar tatăl său este președintele companiei, care...