Capitolul 31

531 45 21
                                    

Namjoon POV:

Eram la barul hotelului și aveam un pahar de Coniac în mână. Mă tot gândeam la ce mi-a spus Seokjin. "Tu doar la joacă ești bun." Replica lui îmi răsuna în tot capul. El chiar asta crede, nu-i așa? Nu mă crede serios. Sunt doar un playboy, toți știu asta. Dar eu o știu? Doară nu voi fi un playboy toată viața... Ugh! Dau pe cât paharul și mai cer unul. Lângă mine se așează un bărbat scund plin de tatuaje.

- Kim Namjoon? Chiar tu ești?

- Da. Cine înterea- Jay? Jay Park? Tu ești?

- Da, frate! Ce coincidență să te văd aici!

Dau mâna cu Jay și zâmbesc. Nu l-am mai văzut de când am plecat din America. Mi-a fost unul dintre cei mai buni prieteni acolo. Își comanda și el ce aveam eu.

- Cu ce ocazie ești în Japonia?

- Dechidem o nouă galerie și vom face și o gală.

- Aaa, înțeleg. Ești aici cu scop de servici.

- Tu de ce ești aici?

- Păi... Urma să afli săptămâna viitoare când primeai invitația.

- Invitația la ce?

Jay îmi arată mâna sa pe care era un inel de logodnă.

- Ce?! Te căsătorești?

- Da.

- Era și timpul, ai 32 de ani. Cine e norocoasa?

- Um... Namjoon, promiți să nu mă judeci?

- De ce aș face asta?

- Pentru că e un "norocos".

Mă înec cu cea beam. "Norocos"? Jay e gay? Bine, asta a făcut și rimă.

- Ești...

- Da, sunt. Și-l cheamă Park Jimin. Știu, pe amândoi ne cheamă Park.

- Atunci nu aveți probleme cu ce nume de familie ve-ți avea.

- Da, good point.

- Aveți o relație armonioasă, nu-i așa? Unde v-ați cunoscut?

- Da, ne înțelegem bine. Ne-am cunoscut acum 8 luni. Părinții noștrii au aranjat ca el să se căsătoreacă cu sora mea, dar ghici ce? Ne-am îndrăgostit noi doi.

- Și v-au lăsat?

- Păi ideea era să unească afacerea lor cu a noastră, deci tot a mers. Și soră-mea oricum avea pe altcineva.

- Asta parcă e scos dintr-o kdramă.

- Tu mă întrebi?

- De-ar fi și relația mea așa...

- Stai, ești într-o relație? Renumitul playboy Kim Namjoon are o relație?!

- De ce toți păreți așa surprinși că-mi place de o persoană?! Nici el nu mă crede când îi spun că-l plac! A zis că eu doar la joacă sunt bun!

- El?

- Da, el.

- Stai, cum? Mi se pare doar mie imposibil? Tu ăla înnebunit după fete, acum ești înnebunit de UN băiat?

- Nici mie nu-mi vine să cred.

Dau din nou paharul pe gât și mai comand unul. Bine că nu mă îmbăt rapid.

- Vrei un sfat?

- Te rog.

- Fă-l să înțeleagă că ești serios, arătă-i că nu ești numai un playboy.

- Cum pot face asta? Noi doi suntem sex-buddy's.

- Oh, atunci va fi greu.

Mă las cu capul pe masă și oftez. Ce mi-ai făcut, Kim Seokjin? Stau la masă și beau gândindu-mă la tine. Mă oftic gândindu-mă la tine. Mă excit gândindu-mă la tine. Îmi explodează inima gândindu-mă la tine. Jay mă bate prietenește pe spate.

- Câți ani are?

- 28...

- E mai mare. Și e la o vârstă în care nu mai vrea să se joace. Vrea ceva serios. Tu vrei ceva serios?

Mă uit la Jay și rămân blocat. Eu vreau ceva serios? N-am mai gândit așa. Dacă mă plictisesc de el lafel cum am făcut cu celelalte? Dar el nu e "celelalte". El e Kim Seokjin.

- Nu știu.

- Atunci hotărăște-te tu înainte să-l hotărăști pe el.



Bun, avem și Jaymin.

You're my business ♡︎ Namjin ♡︎ română [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum