Namjoon POV:
*timp magic zburător*
Tocmai s-a terminat licitația și eram la After Party. Împreună cu părerea lui Soekjin am cumpărat niște tablouri și niște sculpturi magnifice. El chiar are gusturi, dar nici nu m-am prea îndoit de asta.
Iau două pahare de șampanie și-i dau unul și lui Seokjin. Cred că am băut deja 3 sticle amândoi. Eu vorbeam cu câțiva investitori de-ai noștrii care s-au nimerit să fie și ei invitați la acest eveniment, iar Soekjin se uita la noi și mai dădea și el din cap. Cred că e plictisit. Sincer, și eu. Închei discuția cu acei oameni și mă întorc spre Seokjin. Eram puțin amețit de la alcool.- Haide afară să luăm o gură de aer.
Seokjin dă afirmativ din cap și ieșim amândoi în grădina hotelului. Era deja seară și întuneric, soarele tocmai apusesese. Ne plimbam printre florile din grădină, dar Seokjin se oprește și se uită la cer.
- Fiecare familie are un suflet comun și o conștiință comună. Acest suflet și această conștiință sunt ghidate de trei legi nescrise. Ști care sunt?
- Legea Apartenenței, Legea Ordinii si Legea Iubirii. Fiecare are constelația ei.
- Wow, nu mă așteptam să știi despre asta.
- Mama mereu îmi spunea despre astea și-mi arăta constelațiile lor pe cer. Asta e una dintre puținele mele amintiri cu ea și totuși cele mai frumoase.
- Nu prea vorbești despre mama ta.
- Nu vreau să readuc durerea. E mai bine așa.
- Dar nu treci peste ceva până nu ești comfortabil cu acel lucru.
- Tu ești comfortabil? Nici tu nu vorbești despre părinții tăi.
- Păi eu nu știu nimic despre ei înafară că mama niciodată nu a știut cine a fost tata. Am fost făcut dintr-un accident.
- Deci să înțeleg ca mama ta mergea pe strada și a căzut într-o pulă?
Seokjin începe să rădă și se sprijină de mine. M-am înfierbântat instant de cum m-a atins. Râd și eu fals, simțind cum pantalonii încep să mă strângă. Seokjin se ridică și se uită la mine. Deodată se aude o pocnitură și încă una. Erau artificii. Seokjin s-a speriat și m-a apucat de sacou, trâgându-mă mai aproape de el. Eram nas-în-nas. De ce are buzele așa de mari? Trebuie să mă abțin, deja simt cum mă strâng pantalonii din ce-în-ce maj tare. Și alcoolul din mine mă și excită mai tare. Mă îndepărtez de Seokjin și privesc artificiile. În câteva minute se termină. Asta înseamnă că și petrecerea s-a terminat.
Merg cu Seokjin în cameră. Pe drum încercam să acopăr umflătura din pantaloni, dar cred că Seokjin a observat asta. Intrăm în cameră și mergem în dormitor. Nu mai pot, trebuie să o fac cu mâna. Vreau să merg la baie, dar Seokjin mă imobilizează la perete.- Ai vrut să-mi arăți că ești tare ca piatra, nu-i așa? Dar ai ajuns ca numai un lucru de la tine să fie așa.
Seokjin îmi apucă umflătura din pantaloni și începe să o maseze ușor. Nu pot face față plăcerii combinate cu mult alcool și doar cedez, începând să gem. Seokjin îmi deschise cu celaltă mână cureaua pantalonilor, lăsându-i sa cadă pe podea. Începe să-mi mângâie cu degetele suprafața umflată, asta făcându-mă să mă excit mult mai tare. Îmi mușc tare buza de jos. Mă ia de umeri și mă duce spre pat, așeazându-mă pe marginea patului, punându-se în genunchi în fața mea. Îmi dă ușor jos și boxerii. Rânjește când îmi vede membrul masiv așa de umflat. Îl apucă fin cu mâna sa. Începe să apese ușor cu degetul arătător pe vârful acestuia uitându-se la mine zâmbind drăcește. Gem din nou în gura mare. Își duce limba pe vârf și apasă puțin. Începe să facă cerculețe pe vârf, iar apoi coboară cu limba până la bază și urcă înapoi. I-a vârful membrul în gura sa și începe să-l sugă ușor. Înaintează cu buzele până la bază și se oprește pe la mijloc. Își deschide gura mai tare și mă muscă ușor cu dinții. Asta m-a făcut să apuc cerșaful patului strâns și să-mi dau capul pe spate. Am putut auzii totuși cum Seokjin a rânjit. Ajunge cu buzele până la bază și urcă înapoi sus sugând pasionant. Începe sa facă mișcarea asta din ce în ce mai rapid până nu mă mai pot ține. Acesta simte că urmează să dau drumul la spermă, așa că urca la vârf și începe să-l sugă încet. Îmi dau drumul în gura sa. Acesta înghite tot și-și linge buzele de ce a ieșit pe afară. Se oprește și-mi trage chiloții înapoi peste membru. Respiram sacadat și eram transpirat. Seokjin se uită viclean la mine.
- N-nu trebuia să înghiți...
- Era degeaba dacă nu o făceam.
- Kim Seokjin...
- Da?
- Nu trebuia să faci asta...
- Aveați nevoie de mine. E o nimica toată.
- Nu la asta mă refeream.
- Atunci la ce?
- Mi-e frică de faptul că voi mai vrea și altă dată.
CITEȘTI
You're my business ♡︎ Namjin ♡︎ română [FINALIZATĂ]
FanficCluburi, jocuri, fete. Pe scurt, un playboy. Asta era viața pentru Kim Namjoon, un tânăr milionar de 26 de ani ce conduce compania de milioane a familiei, KK Galleries. Mama sa a murit acum 20 de ani, iar tatăl său este președintele companiei, care...