Capitolul 58😏🔞

571 41 26
                                    

Seokjin POV:

Namjoon începu să aplice săruturi de-a lungul gâtului meu. Deja eram un dezastru de gemete. Chiar am nevoie să mă relaxez, iar Namjoon mă ajuta.

- Acum pot să te iubesc cum vreau eu... îmi șoptește Namjoon la ureche.

Simt cum limba lui îmi trece pe după ureche, iar mâinile sale îmi apucă membrul ușor întărit.

- Aa~ aah~ N-namjoon ah~

- Nu mai sunt Namjoon. Doar daddy. Acum mișcăte peste mine cum ști tu mai bine...

Namjoon mă ridică ușor de bazin și se pune la intrarea mea, introducând vârful. De acolo am preluat eu "ștafeta" și am început să mă mișc în poala sa. Namjoon începu și el să geme ușor, dar gros. Mi-am lăsat capul pe spate pe umărul lui și am strâns ușor din ochi. În scurt timp am ajuns în climax amândoi. Am simțit cum Namjoon și-a dat drumul în mine, dar eu încă nu. A ieșit din mine și m-am întors cu fața spre el. Respiram greu și eram uzi, și nu doar din cauza apei.

- Încă nu am spermat... spun eu printre gâfâieli.

Namjoon se ridică cu tot cu mine în brațe și mă așează pe un șezlong. Își pune pantalonii rapid pe el, iar mie-mi dă tricoul său. Ne îmbrăcasem fără a ne usca. Fără ezitare se pune în genunchi în fața mea. Îmi ia membrul cu mâna sa rece și începe să-l lingă în lungime. Îl ea în gură și-l suge ca pe o acadea. Chiar e bun la asta. Am început din nou să gem neregulat și incontrolabil. Mi-am dus mâinile în părul lui strâgându-o ușor printre degete.

- D-daddy... Ah~ O să-mi...

Nu mi-am terminat propoziții că am evacuat în gura lui Namjoon. Puțin din lichidul meu alb era și pe fața sa, dar s-a șters singur. M-am uitat la Namjoon extenuat și gâfâind. El mi-a zâmbit și s-a ridicat în picioare. Namjoon s-a pus în spatele meu pe șezlong și m-a tras mai aproape. Mă îmbrățișă de la spate și-și puse bărbia pe umărul meu. Mi-am dat ușor tricoul mai în jos ca să-mi acopăr părțile private, era ușor frg afară.

- Ești amar.

- Ce?

- Ai gust amar. Știai asta?

- Aveam cum să aflu?

- Da.

Namjoon mă dă ușor într-o parte și-mi sărută gura. Își trece limba peste buzele mele și o inflirtează în cavitatea mea. Limba mea o tachina pe a sa și o tot împingea afară, dar a pierdut atunci când Namjoon a afundat sărutul făcându-l mai ud. Era plăcut de dezgustător cum nu mai puteai face diferența între saliva lui și a mea. Îmi dă drumul buzelor și mă privește lingânduși propriile buze care erau înmuiate în saliva mea.

- Acum i-ai simțit gustul?

- D-da... Ce dezgustător ești uneori.

- Știu. Și mai știu și că iubești asta la mine.

Roșesc puțin și mă uit în sus. Cerul era înstelat și frumos. Namjoon își ridică și el capul, uită și el la cer.

- Mai ți minte prima dată când...

- Da... Era tot o seară înstelată ca asta.

- Am privit constelațiile. Inclusiv cele ale Legii Apartenenței, Legii Ordinii și Legii Iubirii.

Namjoon oftă și mă strânsese în brațe mai tare.

- Hai în casă, e frig.

- OK, dar trebuie să mă cari.

- Nici o problemă.

Namjoon se ridică fi nou cu mine în brațe. Culege hainele de pe jos și mergem în casă. Urcăm direct la etaj. Namjoon mă așează ușor pe pat, învelindu-mă. Îmi dă alt tricou pe mine, iar el își i-a pijamalele pe el. Se pune lâmgă mine sub plapumă și mă trage mai aproape de el. Îmi pun capul pe brațul său. În scurt timp mă i-a somnul, lafel și le Namjoon, iubitul meu.



Eu am scris, voi ați citit. Ne vedem în iad! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

You're my business ♡︎ Namjin ♡︎ română [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum