A trecut deja o saptamana si sunt din nou la servici. Stateam in biroul pe canapea si sortam niste acte cu Seokjin. Deodata incepe telefonul fix de pe birou sa taraie. Ce vrea receptia? Pun telefonul la ureche.
- Buna ziua, domnule Kim Namjoon. Sunt aici doua persoane care ar dori sa va vada. Min Yoongi si Jung Hoseok sunt numele dumnealor.
- Lasa-ti sa urce la mine.
- Cum ziceti dvs.
Inchid telefonul telefonul si ma pun din nou pe canapea. Seokjin isi da usor ochelarii pe nas si se uita curios la mine.
- Cine vine?
- Doi prieteni mai vechi de-ai mei. Pe unul l-ai cunoscut dejai. Min Yoongi, e tipul care ne-a dus cu masina in Japonia.
- Ahaaa... Ala cu care ai vorbit non-stop pe masina si nu m-ai bagat in seama?
- Nu o lua asa.
- Cum sa o iau? Ha?
Ma ridic de pe locul meu si ma duc langa el. Ii iau fata intra-mea si-i dau un sarut scurt., dar pasional.
- Baby, sti ca te iubesc...
Dau sa il sarut mai tare, dar aud un tuset din spatele nostru. Ma speri asa tare si cad pe jos.
- DE CAT TIMP SUNETI ACOLO?!?!?!
- WTF, Namjoon. De cand esti gay?
- De ce nu ne-ai spus? Acum de joci doar cu baieti sau si cu fete?
Ma ridic in picioar si ma uit serios la ei.
- Nu ma joc. El este iubitul meu. Iubire, vin-o si prezinta-te.
Yoongi se uita analizandu-ne, iar Hoseok ne prive cu entuziasm. Mai avea putin si batea din palme la cat de entuziasmat era. Seokjin vine langa mine si-l trag mai aproape, punandu-mi mana in jurul taliei sale.
- Numele meu este Kim Seokjin si am 28 de ani. Lucrez pentru Namjoon, sunt asistentul sau personal.
- Eu sunt Jung Hoseok si am 26 de ani, ma bucur sa te cunosc!
Hoseok ii ia mana lui Seokjin si i-o scutura. Se vede ca Seokjin e putin timid. Si eu as fi daca doi necunoscuti ar intra peste noi doi cat ne "alintam".
- Eu sunt Min Yoongi. Am 27. Ne-am mai cunoscut in Japonia.
- Da, imi amintesc.
- Wow, cei mai buni prieteni ai mei tocmai au facut cunostinta cu iubitul meu. Oricum, ce va aduce pe aici?
- Am auzit ca esti mai bine. Scuze ca nu te-am vizitat cat erai ranit, dar am avut multa treaba.
- E ok, si eu am multa treaba.
Ma uit usor spre Seokjin si-i fac cu ochiul ca sa se inteleaga la ce ma refer.
- Am venit sa te scoatem in oras, Namjoon.
- Sigur, tocmai am terminat traba. Poate sa vina si Seokjin?
- Mai multi, mai bine!
- Luati-o inainte, venim imediat.
Hoseok si Yoongi pleaca. Yoongi anost ca de obicei, iar Hoseok mai energic decat un copil de 5 ani.
- De ce esti asa timid, Seokjinie?
- Nimic special. Asa sunt cu persoanele noi plus ca...
- Ca ce?
- Min Yoongi pare cam...
- Infricosator?
- Mda...
- Stiu, asa e la exterior. Dar sa vezi ca e un dulce la interior. Si nu te teme, daca iti face ceva, ii tai coaiele.
Seokjin pufneste in ras, lafel si eu. Ne luam hainele si plecam si noi jos, nu inainte sa-i dau un sarut. Il lipesc de perete, iar el isi duce mainile dupa gatul meu, tragandu-ma mai aproape. Imi lipesc buzele de ale sale si incep sa-l sarut flamand. Ma dezlipesc usor de buzele sale.
- Vreau mai mult, dar ne asteapta.
- Mmmm... Au intrat peste noi fix cand aveam chef...
- Disera, promit ca sunt numai al tau. Nimeni nu ne va deranja la mine acasa.
Ma uit pervers pentru ultima data la Seokjin, el zambindu-mi lafel. Ce noroc au Hoseok si Yoongi ca-i cunosc din liceu, daca nu le dadeam cu flit de cand m-o sunat aia de la receptie.
Capitol scris in ora de biologie de pe Zoom. Azi am invatat reproducerea vegetativa sexuata si cea asexuata. Ce-mi venea sa scriu un smut. ;)
CITEȘTI
You're my business ♡︎ Namjin ♡︎ română [FINALIZATĂ]
FanficCluburi, jocuri, fete. Pe scurt, un playboy. Asta era viața pentru Kim Namjoon, un tânăr milionar de 26 de ani ce conduce compania de milioane a familiei, KK Galleries. Mama sa a murit acum 20 de ani, iar tatăl său este președintele companiei, care...