Capitolul 45

451 43 10
                                    

- Am o surpriza. Doar asteapta 5 minute.

Seokjin se da de peste mine cu grija si se iese din camera. Pana a venit el m-am intins spre noptiera si am scos pachetul de prezervative pe masa. Seokjin vine tinand ceva la spate.

- Ce e acolo?

- Ghici.

Seokjin se aseaza langa mine. Se pune in fund si se sprijina de marginea patului, stand lafel ca si mine. Avea o carticica in mana si se uita zamind ba la mine, ba la aia.

- Ce e acolo?

- Am vazut asta in Japonia si m-am gandit ca ti-ar placea. Sunt cupoane.

- Cupoane?

- Nu de alea. Pentru cupluri. Uite, asta e pentru o cina romantica. Daca vrei una, imi dai cuponul.

- Interesant. Imi place. E siropos.

- Am ceva ce ti-ar place si mai mult.

Seokjin lasa carticica pe noptiera si se apropie de mine. Trebuie sa terminam ce faceam inainte sa ne intrerupa tatal meu, nu? Ma saruta usor si umed. L-am lasat sa preia controlul. Ma musca usor de buza e jos, asta deschizandu-mi usor gura. Isi infirteaza limba in cavitatea mea si începe să o exploreze. Îmi duc mâinile pe talia sa și-l apropii mai tare de mine. Încercam să mă mișc cât mai puțin din cauza ranei. Seokjin rupe sărutul. Ne despărțim buzele, un fir de salivă încă (,) conectându-le.

- Nu putem continua.

- Știu.

Expir ofticat, iar Seokjin se pune lângă mine.

- Am o idee.

- Spune.

- Noi am fost vreodată la o întâlnire?

- Î-întâlnire? Nu cred...

- Avem înnghețată?

- Un congelator plin.

- Ok. Tu alege un film de pe Netflix și îmbracăte în alte pijamale, eu vin cu gustările.

- Ok.

Seokjin iese din cameră și mă întind ușor și pun ofticat pachetul de prezervative înapoi în sertarul noptierei. Iau cărticica (,) cu cupoane și mă uit prin ele, găsind unul interesant. Cred că-l voi folosii azi. Seokjin intră în cameră cu o cutie de înghețată de cacao pe jumătate și vanilie pe cealaltă jumătate, o pungă cu fistic și vreo 3 pungi cu pufuleți simplii. Le pune pe masă și se uită la mine.

- De ce nu te schimbi?

- Cupon.

- Cupon?

Îi înmânez cuponul, iar el își dă ochii peste cap.

- Serios?

- Ce, tu mi le-ai dat.

- Off...

Seokjin se duce în dressing să-mi aducă pijamalele. Tocmai l-am făcut să mă îmbrace. Hahah. Seokjin se întoarce cu o pereche de pantaloni largi, gri-deschis și un tricou la fel de larg albastru-închis. Îmi scoate tricoul și mi-l schimbă, după aia lafel cu pantalonii.

- Mersi.

- Cu plăcere.

Seokjin îmi zâmbete și-mi dă un pupic pe nas.

- Mă duc și eu să mă schimb.

- Ok.

Seokjin se duce la el în cameră să se schimbe, iar eu reușesc să aleg un film. Seokjin se întoarce și se pune lângă mine, luând cutia cu îngheță și cele două linguri mari lângă noi. Avea un tricou gigantic roz-deschis și pantaloni trei-sferturi bleu-maren.

- Pe ce film ai dat?

- Call me by your name.

- Oh. L-am văzut. E preferatul meu!!

- Da? Eu nici n-am auzit de el până acum. Arată doar că e cel mai bun de la categoria LGBT.

- LOL, ești culmea. Am citit și cartea.

- Să nu-mi dai spoilere.

- Cum vrei tu.

Filmul a început și l-am vizionat până la sfârșit. Seokjin a mâncat înghețata + gustările și a mai dat vreo alte 3 ture la bucătărie după mâncare. Măcar face sport, dacă nu, ar fi mai grad decât o balenă. La finalul filmului am plâns. A fost așa frumos. Să nu mai zic de șcenele nud. Soekjin mi-a acoperit ochii ca să nu văd, ceea ce m-a făcut să râd. Îmi place când e gelos.



Am rămas shook acum 2 zile când am văzut filmul meu preferat pe Netlfix, "Call me by your name". Eu l-am văzut pe laptop cu CD, acum l-am mai văzut odată pe ecran mare. Să vedeți filmul, nu înainte să citiți cartea. Eu așa am făcut.

You're my business ♡︎ Namjin ♡︎ română [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum