Sziasztok!
Itt is az új fejezet, ez egy kis light-os rész, ígérem nemsokára beindul a buli! :D
Ha tetszett szavazzatok kérlek! :)
Korán indultunk az Uchiha nyaralóba, erre a napra mindannyiunk szülei igazolták a hiányzásunkat az iskolából. Mit ne mondjak, anya nagyon hamar belement, gondolom a sok esemény miatt, ami a napokban történt. Inot és Hinatát már nehezebben engedték el, de szerencsére beadták a derekukat.
- Jó reggelt! – ugrott be Naruto a hátsó ülésre, Sasuke biccentett neki, én pedig csak intettem. – Ó, csak nem álmos vagy Sakura-chan? – nézett rám, mert alig bírtam nyitva tartani a szememet. Megint nehezen aludtam el.
- Bocsi, de nem ittam kávét, és ilyenkor mindig ez van. – ásítottam egyet. – Valaki nem engedte, hogy elfogyaszthassam a napi adagomat. – néztem morcosan Sasukéra, aki csak az utat figyelte. Tudom, hogy mindenki függőnek tart, de a koffeint nem lehet tőlem megvonni.
- Jobb is, hogy nem iszol annyit, nem tesz jót neked. – közölte semlegesen, mire csak kinyújtottam rá a nyelvemet, erre csak egy féloldalas mosolyt kaptam. Még felvettük Hinatát is, aki szintén nagyon álmos volt. Hát nem csodálom, még hajnali 5 óra sem volt. Inoék külön jönnek Sai autójával, és majd ott fogunk találkozni. Gyorsan írtam Inonak egy üzenetet, hogy szerezzen nekem egy pohár kávét valahonnan, ahogy ismerem őket, ők úgy is később érnek oda.
A nyaraló egy erdős területen helyezkedik el, így arra gondoltam, hogy felfedezhetjük majd a környéket. Sasuke elmesélte, hogy van ott egy kisebb falu is, azt hiszem tíz percre kocsival a háztól. Nagyon szép táj tárult elénk, amint elhagytuk Konoha határát, hegyek magasodtak ki a távolból, ahol a felkelő nap sugarai kezdtek megcsillanni. Házak már nem voltak a közelben, mindenhol fák és bokrok voltak. Kifelé bámultam végig az ablakon, mikor megéreztem Sasuke kezét a combomon. Észre sem vettem, hogy megálltunk, pedig már elég régóta kocsikáztunk.
- Itt vagyunk. – szólal meg barátom. Egy nagy faház előtt álltunk meg, nagyon szép, kis kertje is volt a bejárat előtt. – Anya üzeni... - fordult Naruto felé. – hogy ha bármit eltörsz egy hétig nálunk fogsz takarítani. - A szőke a takarítás szó hallatán elfintorodott és megígérte, hogy viselkedni fog. Én és Hinata összenéztünk és nevetésben törtünk ki.
Kiszálltam a kocsiból, megcsapott a friss levegő. Végre egy kis kikapcsolódás, együtt a barátaimmal. Körbenéztem, a házat tényleg csak az erdő vette körül, akármerre néztem fák ezrei sorakoztak. Beléptünk a házba, kicsit dohos volt a levegő, de egy szellőztetés csodákra képes.
- Na, - zökkentett ki Sasuke. – Két hálószoba van, konyha, fürdőszoba, nappali van lent, az emeleten egy háló, könyvtár és még egy fürdőszoba. Kint a kertben van hely sütögetni és az erkélyen van a beépített jakuzzi.
- Van jakuzzitok? – lepődtem meg.
- Jaj Sakura-chan ha meglátod, el fogsz ájulni! Régen tartottunk itt bulit, amikor a csapatunk nyert. – lelkesedett Naruto. Buli? Ránéztem Sasukéra, aki inkább elfelejtené az ilyen bulikat. Erről még kifaggatom.
- Miénk a fenti szoba. – jött közelebb Sasuke és elvette a csomagjaimat. – Pakoljatok ki, aztán csinálunk valami reggelit. Ő ment előre én pedig követtem, Narutoék is választottak egy szobát. Az emeleten benéztem az összes helyiségbe, a könyvtárszoba nagyon tetszett, biztosan eltöltök majd itt pár órát. A szoba, ami most két napig Sasukéval közös lesz, igazán letisztult volt. Fehér falak, egy nagy francia ágy mellette egy éjjeli szekrény, ruhás szekrény. Magával varázsolt az egész faházikó, főleg a nappaliban található kandalló. Kinéztem az ablakon, ami a hátsó kertre nézett, jó nagy területet foglalt el, hintaágy is volt, itt tényleg csak pihenni tud az ember.
YOU ARE READING
Sasusaku: New life
RomanceSakura és anyukája új életet kezdenek Konohában. Új iskola, új barátok, új ellenségek és új szerelem. Vajon mit tartogat Sakura számára az új élet?