Sziasztok!
Tudom, tudom sokat késtem vele, de mentségemre szóljon, hogy ezzel a résszel megszenvedtem. :D
Jó olvasást!
Ha tetszett, kérlek jelezzétek. :)
Sasuke
Tudom, hogy furcsán viselkedtem Sakurával, de mindent miatta teszek. Nem a bátyám keresett telefonon, hanem Suigetsu, és kérte, hogy találkozzunk a parkban. Elég hamar megszerezte az információkat, ahhoz képest, hogy két napot mondott. Miután otthagytam szerelmemet az ajtóban, rosszul éreztem magam, de a cél szentesíti az eszközt. Ahogy a parkba értem, megláttam a fehér hajút az egyik padon ülni és a telefonját nyomkodta.
- Késtél. – állapította meg.
- Bocs. Dolgom volt – zártam le ennyivel a témát. – Szóval? – kérdeztem idegesen. Eltette a telefonját és egy borítékot húzott ki a pulcsija alól és átnyújtotta.
- A srácot Kai-nak hívják, de ezt már tudod. Szegényes körülmények között él az anyjával és két húgával a falu szélén. Éjjel-nappal dolgozik, hogy elláthassa a családját.- Kivettem néhány képet a borítékból, amin a családjáról voltak fotók, mellette pedig információk. – Úgy néhány napja egy fekete autóba száll be minden este és elhajtanak, azt még nem sikerült lenyomozni, hogy hova. Másnap újra a bárban van a gyerek. Mondd csak Sasuke, mibe keveredtél? – nézett fel rám.
- Tudod kié a kocsi? – kérdeztem, de legbelül tudtam a választ.
- Kazuki Haruno. – válaszolt kimérten. – Figyelj Sasuke... - állt fel. – Kerüld el ezt a fazont, nem kispályás. – Láttam Suigetsun, hogy fél tőle. Ennyire durva lenne a helyzet?
- Elhoztad, amit kértem? – váltottam témát. Bólintott és átnyújtott egy zacskót, amiben benne volt egy Walther P99-es pisztoly. Ez az előnye, ha te vagy a rendőrfőnök fia, ismered a fegyvereket.
- Indulhatunk? – húzta gonosz mosolyra a száját fehér hajú társam. Bólintottam, Suigetsu elővette a mobilját és felhívott valakit. Öt perc sem telt el a park bejáratánál várt ránk egy fekete autó.
- Rég láttuk egymást. – szállt ki a sofőr, levette a napszemüvegét és egyenesen a szemembe nézett.
- Juugo. – biccentettem felé. Semmit nem változott, talán egy kicsit kigyúrtabb lett, de a szemében ott volt ugyanaz a hidegség. A régi énem szívesen lógott velük, mert nem nyaggattak folyton, nekik is megvolt a maguk baja és csak felejteni akartunk.
- Újra együtt a régi banda. – szólt gúnyosan a fehér hajú.
- Mindent tudsz? – kérdeztem Juugot.
- Igen.
- Jó. – sóhajtottam. – Induljunk. – Beszálltunk a fekete járműbe és elindultunk az úti célunk felé. Szerencsére már kezdett sötétedni így feltűnésmentesen közelíthettük meg a helyet.
- Mi a terv? – kérdezte Juugo.
- Móresre tanítjuk a pultost, nem? – hajolt előre vigyorogva Suigetsu, aki a hátsó ülésen ült.
- Válaszokat akarok. – válaszoltam hűvösen. –Van is egy tervem. – kinéztem az ablakon, innen ráláttam a bár hátsó bejáratához. Nincs konkrét tervem, de tudni akarom, hogy mit akar Sakurától és hogy ezt kiderítsem, hajlandó vagyok bármeddig elmenni.
YOU ARE READING
Sasusaku: New life
RomanceSakura és anyukája új életet kezdenek Konohában. Új iskola, új barátok, új ellenségek és új szerelem. Vajon mit tartogat Sakura számára az új élet?