Sziasztok!
Bocsi a késésért, de a tételeim között ragadtam...
Jó olvasást, és ha tetszett akkor szavazzatok! :) ♥
Gyorsan pörögtek az események, már az ágyon feküdtem Sasuke pedig a nyakamat puszilgatta, amitől csak egy nagy sóhaj hagyta el a számat. Újra lecsapott, nyelvével az alsó ajkamat csiklandozta, engedélyt kérve a bejutásra, kezeivel pedig egyre lejjebb vándorolt. Résnyire nyitottam az ajkaimat, nyelvünk vad táncot kezdett járni. Levegőhiány miatt váltunk szét.
- Biztos vagy benne? – kérdezte lihegve, szeméből a vágy tükröződött. Csak bólintottam, nem félek, hogy fájdalmat fog okozni, teljes mértékben bízom benne. Kezeimet a tarkójához emeltem és magamhoz húztam és újra megtaláltak az ajkai. Sasuke testével teljesen nekem dőlt, éreztem, hogy akar engem. Hasamban pillangók ezrei csapdosták a szárnyaikat, innen már nincs visszaút Sakura! De nem is akartam már visszafordulni. Kibújtatott a pólómból, így már csak egy fehér melltartó volt rajtam, levettem róla a pólóját és mellkasunk összeért.
- Gyönyörű vagy! – nézett rajtam végig, amitől zavarba jöttem.
- Ne nézz így rám! – fordultam el.
- Te vagy a legszebb lány, akit valaha láttam. – állam alá nyúlt és visszafordította a fejemet. A szívem őrülten dobogott ezektől a kijelentésektől. Újra megcsókolt, vad forró csók volt, közben megszabadított a maradék ruhámtól.
- –Szólj, ha fáj, és rögtön leállok. – váltunk szét megint, kezével az arcomat simította. – Nem akarom, hogy fájjon.
- Miért érzem azt, hogy te még nálam is idegesebb vagy?- suttogtam ajkaira, nem válaszolt. – Szólni fogok. – húztam újra magamhoz, és a nadrágjával babráltam, végül az is a padlón landolt. Akarom őt testestül, lelkestől. Itt és most. Végre megtörtént az, amire mindketten már régóta vártunk. Egymáséi lettünk, csodálatos és egyben ijesztő érzéssel töltött el, hogy valaki birtokolja a szívemet. Rájöttem, hogy Ő a részem. Nélküle üres az ágy, ízetlen az étel, unalmas a film. Tudok mással nevetni, mással enni, mással szeretkezni, de vele vagyok otthon, bárhol is legyünk a világban. Belém égett az arca, vele vagyok egész. Hozzá vagyok kötve, valami láthatatlan szállal, jó erősen...
Reggel zajokra ébredtem, ami a konyhából szűrődött be. A többiek már ébren voltak, vajon hány óra lehet? Oldalra pillantottam, Sasuke még az igazak álmát aludta. Milyen aranyos így, fekete tincsei összevissza álltak, rögtön eszembe jutott a tegnap éjszaka, amibe belepirultam és a szívem újra vadul vert. Csak néztem alvó barátomat és azon gondolkodtam, hogy el kell mondanom neki az sms-ket. Mérges lesz, de úgy érzem, hogy muszáj tudnia. Mocorogni kezdett, és lassan kinyitotta a szemét.
- Jó reggelt!- köszöntem neki mosolyogva.
- Szia! – hangja még rekedtes volt. – Mióta vagy fent?
- Csak nemrég ébredtem. – válaszoltam. –Lassan le kéne menni a többiekhez. – utaltam a lenti zajra.
- Csak nagyon lassan. – megfogta a kezemet és a mellkasára húzott. Így feküdtünk még egy darabig, aztán felültem, mert nem lustálkodhatunk egész nap. A takarót magam elé tartottam, hogy takarja a meztelen bőrömet. Kicsit fáztam is, ezért a földön lévő felsőmet kerestem.
- Nem láttad a felsőmet? – hova dobhatta el?
- Jobb vagy te felső nélkül- ült fel ő is, így pontosan mögöttem volt. Hajamat eltűrte a nyakamtól és a vállamat kezdte puszikkal hinteni. Próbáltam ellenállni, de egyszerűen nem ment. Hátra fordultam és megcsókoltam. – Csodálatos volt az éjszaka. – suttogta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasusaku: New life
RomantizmSakura és anyukája új életet kezdenek Konohában. Új iskola, új barátok, új ellenségek és új szerelem. Vajon mit tartogat Sakura számára az új élet?