Sziasztok! Elég gyorsan hoztam az új részt szerintem. Ez most ilyen kis light-os :)
Jó olvasást! Puszi Nektek.
- Rendben. –szipogtam. – Nem fogok sírni.- néztem fel rá.
- Helyes. – mosolygott és egy puszit adott a számra. Most ez tényleg megtörtént? Sasuke megcsókolt? De még milyen csók volt... Még ültünk egy kis ideig összebújva és a falu fényeit bámultuk. Olyan jó érzéssel töltött el, hogy a karjaiban voltam, biztonságban éreztem magam.
- Mikor kezdjük az edzést? – törtem meg hirtelen az idilli csendet.
- Holnap edzésem van, de utána is mehetünk futni. A futás fontos, hogy megtartsuk a mostani kondidat. Az erősítést utána kezdjük.
- Remek. – kibújtam a karjaiból és felálltam. –Induljunk haza, fáradt vagyok. – nyújtottam felé kezemet, hogy felhúzzam a földről, amit el is fogadott. – De, azért még egy verseny belefér. – néztem rá mosolyogva.
- Legyen. – mosolygott Ő is. Hagyott nekem egy kis előnyt, de az út felénél le is hagyott, azért látszik, hogy előző éjjel nem sokat aludtam, mert be kellett valljam elfáradtam és megint úgy futottam utána, mint az első közös futásunknál. Próbált bevárni, de a végén már mindketten sétáltunk. Hirtelen megszólalt a telefonom, Ino hívott.
- Szia Ino. – szóltam bele kedvesen, de csak sírást hallottam. – Mi a baj? – kérdeztem aggódva, mire Sasuke is kérdőn nézett rám. – Micsoda? – hangomat kicsit magasabbra emeltem, mint kellett volna. – Persze gyere át, egy fél órán belül otthon leszek. Jó. Szia. – köszöntem el tőle.
- Mi történt? – kérdezte Sasuke.
- Az a szemét Sai valami másik lánnyal volt, amikor Ino átment hozzá és rajtakapta őket. – meséltem el dühösen.
- Pancser. – csak ennyit mondott, de tudom jól, hogy a megcsalást ő sem tűri el és nagyon érzékenyen érinti. Hamar hazaértünk és megbeszéltük Sasukéval, hogy holnap együtt megyünk suliba. Ő sem fogja egyedül tölteni az estét, mert Naruto már a kapuban várta, amikor odaértünk, Naruto csak vigyorogva intett nekem. Volt még egy kis időm Ino érkezése előtt ezért gyorsan lezuhanyoztam és felvettem a pizsamámat amikor, Ino idegesen lépett be a szobámba.
- Nem hiszem el, hogy ez történt- ült le ágyamra és csak sírt. – Anyukád beengedett. – nézett rám vörös szemekkel reagálva a kérdő tekintetemre. Leültem mellé és vígasztaltam, vagy legalábbis próbáltam. Sai folyamatosan hívogatta, de Ino figyelmen kívül hagyta. Azt mondta, hogy innia kell, mert most az a legjobb, ha felejt... nem támogattam az ötletet, mert holnap iskola és anya biztosan nem enged el ilyenkor bulizni. Becsempésztem a konyhából egy üveg bort, szerencsére Inonak ez is megfelelt.
Soha többet nem leszek szerelmes! – hajtotta meg az üveget, majd felém nyújtotta. Megráztam a fejemet, hogy nem kérek, de csak tolta felém, ezért belekortyoltam. Hát igen a bort sose szerettem, inkább koktélpárti vagyok. Nem említettem meg neki, hogy mi volt köztünk Sasukéval csak annyit mondtam, hogy jól szórakoztunk, nem akarok neki fájdalmat okozni. Most szüksége van rám és én itt vagyok neki, mint a barátnője. Megbeszéltük, hogy megnézünk egy filmet, de a közepe felé Ino már elaludt. Hát ő ma már nem fog hazamenni. Elővettem a telefonomat és írtam Sasukénak egy sms-t:
Ino itt alszik, suli előtt hazakísérem, nem gond, ha nem együtt megyünk reggel?
Hamar meg is jött a válasz:
Nem baj, a suliban találkozunk. Amúgy neked már nem aludni kéne?
Elmosolyodtam a válaszon, aludnom kéne, de nem tudok... csak a csókon járt az eszem, de ezt nem fogom neki visszaírni.
Kellene... de szerintem neked is, mert a holnapi edzésen, a végén még móresre tanítalak!
Jó éjt!
Be kell, valljam jó érzéssel tölt el, ha heccelhetem... meg is jött a válasz:
Hm... Jó éjt Cseresznyevirágom!
Hjaaaj... azt hiszem, szerelmes vagyok Uchiha Sasukéba. Leraktam a telefonomat az éjjeli szekrényre és bebújtam Ino mellé az ágyba, 2 perc se kellett én már aludtam.
Reggel kipattantak a szemeim, mert elfelejtettem ébresztőt állítani a gyanúm beigazolódott... elaludtunk, az óra 10:05 percet mutatott. A francba!
-Hé Ino! Ébresztő! Elaludtunk!- keltettem fel barátnőmet miközben kipattantam az ágyból.
- Még 5 percet- nyavalygott.
Nincs 5 perc, menj zuhanyozni, bűzlesz az alkoholtól. Lerohantam a konyhába és lefőztem 2 adag kávét. Anya ma korán ment dolgozni, ezért már csak ketten voltunk a házban. Sose szoktam elaludni, mindig beállítom az ébresztőmet, ez a mai egy véletlen baleset. Merengésemből léptek zaja zökkentett ki.
- Ma már nincs értelme iskolába menni. – ült le velem szembe Ino.
- Na, ne mond. – szürcsöltem a kávémat és a másik bögrét odatoltam Inohoz.
- Életmentő- mosolygott hálásán. Volt igazság abba, amit mondott, már elkezdődött a harmadik óra is. Ezért úgy döntöttünk, hogy ma kihagyjuk a sulit, helyette itthon maradunk és sorozatozni fogunk. – Ma találkozol Sasukéval? – kérdezte óvatosan.
- Igen, de csak este. A délután a miénk. – nyugtattam meg, nem akart ilyenkor egyedül lenni, amit megértek. – Szerencsére anya főzött este, szóval van itthon kaja- tájékoztattam szőke barátnőmet.
- Sakura- szólított meg. – Köszönöm. - csak mosolyogtam, hiszen számomra ez természetes, ha egy barát bajban van, akkor én segítek. Írtam Sasukénak egy sms-t, hogy miért nem mentünk és, hogy este jöjjön át. Visszaírta, hogy rendben és megemlítette, hogy Sai se ment iskolába. Nem említettem Inonak, de talán jobb is így. Vajon Sai kivel csalta meg Inot? Eszembe jutott rögtön egy név, de gyorsan elhessegettem. Megreggeliztünk, utána pedig rabul ejtett minket a Netflix varázsa. Egész nap sorozatot néztünk, suli után Hinata is csatlakozott hozzánk. Csak bebújt közénk az ágyba, nem szólt semmit, tudta, hogy jobb nem felhozni a témát.
YOU ARE READING
Sasusaku: New life
RomanceSakura és anyukája új életet kezdenek Konohában. Új iskola, új barátok, új ellenségek és új szerelem. Vajon mit tartogat Sakura számára az új élet?