26.fejezet

649 33 15
                                    


Sziasztok! 

Remélem tetszeni fog, kicsit úgy érzem ellaposodott a sztori, de kérlek írjátok meg, hogy mit gondoltok erről, mert kicsit aggaszt a dolog.

Igyekszem izgibb részeket írni! 

Puszi ♥

Sasuke bevitt minket a városba és megbeszéltük, hogy négy óra múlva értünk jön.

- Ígérem, jók leszünk!- hajoltam be a kocsija ablakán, hogy egy puszit adjak neki.

- Azért légy résen! – utasított.

- Hé, gerlepár! – szólt közbe Ino. – Ezt később is tudjátok folytatni.

- Jövök már!- fordultam Ino felé. Elköszöntem Sasukétól, és elindultunk felfedezni a falut. Tíz óra körül járhatott az idő, a boltok most nyitottak, megbeszéltük a többiekkel, hogy itt fogunk ebédelni.

- Ide menjünk be!- húzott minket magával Ino az első ruhabolt felé, amit meglátott. Most itt leszünk vagy egy órát. Ino eltűnt a sorok között én pedig Hinatával maradtam.

- Ugye tudod, hogy sokáig itt leszünk? – néztem Hinatára. A fekete hajú felsóhajtott. – Gyere, nézzünk neked valami klassz ruhát. – invitáltam a ruhák közé. Sokat nézelődtünk, párat magunkkal vittünk a próbafülkék felé.

- Ez hogy tetszik? – jött ki Ino egy lila egyberuhában, ami a térde fölé ért, a szoknyarésze fodros volt.

- Szép! – tényleg tetszett, de a lila nem az én színem.

- Sainak tuti tetszeni fog!- pirult el barátnőm.

- Jut eszembe... -kezdtem bele. – Mikor békültél ki vele? – ültem a próbafülke előtt és karomat a mellkasom előtt összefontam. – Hallgatlak.

- Tényleg... - dugta ki fejét Hinata a másik fülkéből. – Nekem se mesélted el.

- Jaj, lányok. – sóhajtott szomorúan. – Szeretem őt, már lassan két éve együtt leszünk. Csak egy csók volt, nem tudok rá haragudni. – nézett rám. - Tudom, hogy szerintetek meg se kellett volna hallgatnom, de nem tudok nélküle élni.

- Én nem szóltam semmit. – tettem fel a kezeimet védekezésképpen. –A te életed, nem nekem kell benne megbíznom, hanem neked. – magyaráztam neki. – Csak aggódtam érted. – halványan rámosolyogtam.

- Tudom, de jól vagyok. – mosolygott ő is és küldött felém egy puszit. Hinata is talált magának egy szép ruhát, világoskék, egyberuha volt ez is, de kicsit hosszabb volt, mint Inoé.

- Na, most te jössz!- nyomott egy fekete ruhát a kezembe Hinata. Beletörődtem, hogy nem menekülök a ruhák elől, ezért felpróbáltam.

- Wáó, de jól nézel ki!- hüledeztek a lányok. A fekete pántos ruha a térdem fölé ért, háta teljesen kivágott volt.

- Nem mutat túl sokat? – fordultam a hátra, szerintem túl kivágott volt.

- Tökéletes, hidd el. – lépett mellém Ino. – Sasukénak le fog esni az álla. – ujjongott. Megvettük a ruhákat és folytattuk az utunkat. Sok boltba benéztünk, vettünk még egy-két dolgot estére.

- Ino, miért veszünk ennyi alkoholt? – kérdezte bátortalanul Hinata.

- Hát, hogy jó kedvünk legyen. – nevetett. – És kell egy kis bátorító ital Sakurának, hogy elcsábítsa Sasukét.

Sasusaku: New lifeWhere stories live. Discover now