Ostrov za ostrovem 2020

75 10 9
                                    

Jezdci už si natahují závodní obleky, na poslední chvíli malují na sebe i draky několik barevných obrazců nebo čar a nervózně čekají na povel k nástupu. Důvod shonu? Závod a výzva pro každého z nich zároveň. Někteří už s tím mají zkušenosti, minulé léto se účastnili a tak se tváří o něco klidněji, ale i tak bude letos něco jinak. Letos se totiž bude i soutěžit. Minule šlo pouze o výzvu pro každého z nich, postupně proletět devět určených ostrovů a splnit co nejkreativněji zadaný úkol. Jenže letos se budou muset o originálnost a učesanost snažit mnohem více, protože porota sestávající ze dvou mladých jezdkyň, z nichž jedna se výzvy účastní také, ale bez soutěže, vybere pouze jedno splnění zadaného úkolu. A nikdo neví, jaké se jim bude nejvíc líbit.

Zazněl povel. Jezdci se švihem dostali na své draky, někteří nervozitou zaťali ruce, jiní se třásli, ale velký okamžik to byl pro všechny. Pomalu, jakoby váhavě a neochotně, se draci vydali k východu ze stájí. Na plošině před známým prostorem se někteří vrhli k moři, aby jen roztáhli křídla a nechali se vynést vzdušnými proudy, jiní však zvolili možnost mohutného odrazu, který otřásl celou dřevěnou plošinou. Nakonec všichni vzlétli a společně zamířili k aréně.

Navedli draky k přistání před porotci a nervózně poťukávali o těla svých přátel. Dívky se na ně usmály a jedna z nich promluvila, aby objasnila všechna pravidla.

„Vítejte ve druhém kole Letní výzvy. Účastníci minulého roku z větší části ví, o co půjde. Před vámi leží cesta přes osm ostrovů. Ano, osm, ne devět. Na nich musíte splnit úkol, který jsme pro vás schovaly. Každý je ukrytý jinde, řiďte se dovednostmi a instinkty svého draka, ty vám napoví.

Na splnění daného úkolu máte šest dní. Během sedmého dne vybereme z toho ostrova vždy jedno jeho provedení jako vítěze. Já budu úkoly, speciálně připravené tady Andyxd7, plnit s vámi, ale soutěže o ten nejlépe provedený se nezúčastním. Dotazy?"

„Co mám dělat, když mám úkol splněný třeba čtvrtý den? Můžu letět na další ostrov?" přihlásil se jeden z účastníků minulého kola.

„Ne," zavrtěla druhá dívka z poroty hlavou. „Musíš počkat na ostrově, dokud já a Anabeth_Jackse nevybereme vítěze. Z těchto vítězů pak na konci vybereme toho nejlepšího. Cenou pro vítěze jednotlivých kol budou dvě lekce jakéhokoli druhu létání si budete přát a tři košíky ryb pro draka. Pro celkového vítěze sedm lekcí, patnáct košíků a k tomu ještě diplom. Chcete vědět ještě něco?"

„Co když vím, že posledních pár úkolů nebudu moci splnit v zadaném čase? Mám je udělat až potom, nebo naopak napřed?" To promluvila menší brunetka s vlasy do půli krku.

„Poradíme se a dáme ti vědět," odpověděla pohotově druhá vedoucí celé výzvy, když viděla, že její společnice váhá. Kývly na sebe a slova se opět ujala první.

„Něco dalšího?" Mlčeli. Nic jiného nemohli dělat. Až se opět přihlásil jeden z mladších jezdců.

„A ty úkoly, přečtete nám je, abysme o nich aspoň mohli přemýšlet?" zeptal se nejistě. Dívky na sebe pohlédly, pak jedna z nich kývla a druhá souhlas přijala s pokrčením ramen.

„Tak dobrá," obrátila se na připravené jezdce. „Začínat se bude patnáctého června, tak si to hlídejte. A tady jsou úkoly. Od patnáctého do dvacátého musíte nějakým způsobem ztvárnit vztah Raffany a Snoplivce, kdyby třeba i jen jeden z nich chtěl být v páru. Od dvacátého druhého do dvacátého sedmého to bude vztah Ereta a Meridy, která sice není od nás, ale někteří z vás už se s ní setkali minulý rok. Od dvacátého devátého do čtvrtého července, na přelomu dvou měsíců, se pokuste o vztah Heather a Rybinohy, od šestého do jedenáctého o Dagura a Malu, od třináctého do osmnáctého o Ťafana a Puťu, od dvacátého do dvacátého pátého o Tlamouna a vás nebo vámi vymyšlenou postavu, od dvacátého sedmého do prvního srpna, opět přelom, o vztah Kliďase a Valky a naposledy, od třetího do osmého, půjde o vztah Astrid a Škyťáka. Kdo by nestíhal nebo nemohl, ať dá vědět jako tady brunetka, nějak si s tím poradíme. Až přijde čas, opět vás zavoláme a dáme vám mapy k ostrovům. A vaše dnešní vzory a barvy beru jako závazné a už výhradně jen vaše. Mimoto by jich asi byla škoda, takže co takhle neplánovaný dračí závod?" Nad jásotem, který se rozlehl ostrovem, povytáhla jeden koutek úst. Ať se zabaví, než přijde patnáctý červen.

Dobře, a teď trochu srozumitelněji :D Pod označením Ostrov za ostrovem se budou ukrývat povídky do pokračování letní výzvy od Anabeth_Jackse. Ty úkoly jezdců jsou v podstatě povídky, princip jejího hodnocení s Andyxd7 bude stejný, jen si místo lekcí dosaďte komentáře a místo košíků ryb hvězdičky. Hodím sem i seznam shipů, na něž se budou vymýšlet povídky. Kdybych zpackala datum, dejte vědět :D

15.6.-20.6.2020 - Rufflout (Rafana a Snoplivec)
22.6.-27.6.2020 - Meret (Merida a Eret)
29.6.-4.7.2020 - Heathlegs (Heather a Rybinoha)
6.7.-11.7.2020 - Dagala (Dagur a Mala)
13.7.-18.7.2020 - Ťafan a Puťa
20.7.-25.7.2020 - Tlamoun a OC
27.7.-1.8.2020 - Stalka (Kliďase a Valka)
3.8.-8.8.2020 - Hiccstrid (Škyťák a Astrid)

Tak dobře, a teď můj komentář k výběru :D Jsem ráda, že se tam objevily ty klasické shipy, ale u Ťafana a Puti se dost lidí vyřádí. Mimochodem, jak by zněl asi ten ship? Tuffken? Nebo Tuffcken? Nebo Chicnut? xD No, to je jedno. Musím říct, že dost se těším na Tlamouna. Ohledně toho mám ale dotaz - můžu manipulovat s věkem postav, ne? Tím myslím psát o mladém Tlamonouvi, například. Jde to?

Zároveň bych se předem chtěla omluvit, že od 21. července jedu na 18ti denní tábor uprostřed lesa bez elektroniky. A můžu to buď napsat tam s tím, že to publikuji po příjezdu asi 7. srpna, nebo napsat dřív s dřívější publikací. Jaká možnost by se vám hodila nejvíc? Popřípadě se omlouvám, jestli jste chtěly, abych vám takovou věc napsala do SZ, ono mi to nějak vyplynulo 😅

Takže prozatím vše a u Ostrov za ostrovem se uvidíme zase až patnáctého června.

Au revoir!

Když liška vyprávíKde žijí příběhy. Začni objevovat