Ostrov za ostrovem 20 - dotaz na ostatní soutěžící

98 7 23
                                    

Já vím, že někomu by se ty mé protáhlé úvody mohly zdát takové zastiňující, jako by vytlačovaly samotnou povídku. Přesto mám pocit, že tam prostě patří. Mám pocit, jako by to byl příběh v příběhu, samostatná práce, která si zaslouží rozvíjet se. A tak mě po jedné poznámce od Destiny napadlo něco šíleného, co se mi možná vymstí, ale nedokážu tomu nápadu odolat. Jde o zapojení ostatních účastníků do úvodů a závěrů. Kdo by měl zájem, ať si prosím přečte následující řádky, komu by to bylo nepříjemné (přece jen většinu z vás neznám, potkáváme se jen u výzev na Httyd), může klidně kapitolu zavřít (to není myšleno nepřátelsky, i když to tak zní :D)

Jde o to, že bych se tam nějakým způsobem pokusila postupně, možná i opakovaně, zmínit každého z vás, kdo by chtěl. Nebyly by to žádné ústřední role, jen chvilka věnovaná vám. K tomu bych ale potřebovala vědět pár věcí. Jestli chcete, můžete mi poskytnout hrubý popis své postavy (stačila by barva vlasů, výška atd.), jestli by vám to vadilo, musela bych si to vymyslet a tam se většinou netrefím. Dále pak přibližně vaši povahu (jak už jsem říkala, neznám vás dostatečně na to, abych psala jen tak, možná se dokonce, když si nebudu jistá, zeptám, jak byste reagovali na tu a tu situaci). A jakého draka (druh, povahu a vzhled) byste si přáli, kdybyste žili na Blpu. Klidně můžete připojit i další věci (třeba zbraň, dalšího mazlíčka atd.), které byste chtěli mít. Pokud byste se chtěli účastnit, ale vadilo by vám na moje otázky odpovědět, můžeme se domluvit :)

No, to by bylo asi tak všechno, snad srozumitelně podané. Jen mi prosím dejte vědět, buď do soukromých nebo do komentářů, jestli byste měli zájem :)
(A tímto se upisuji k dobrovolné sebevraždě :D)

Au revoir

Když liška vyprávíKde žijí příběhy. Začni objevovat