Bölüm şarkısı:Britney Spears-Criminal (bunu mizraya yazmıslar resmen akbslsmaşsmsğsös)15. BÖLÜM:ALIŞMA
🥀
Mizra'nın bakışları soğuk,ıssız bir odanın duvarları kadar sertti.İfade yoktu,duygu yoktu ya da herhangi bir anlam yoktu fakat ölüm vardı.
Bakışlarında gerçek anlamda birilerinin ölümü vardı.
Tuhaf hissediyordum,açık hava büstiyerin açıkta bıraktığı çıplak karnıma saplandıkça içimdeki ürperti daha da artmıştı.Korkuyordum,hem insanlardan hem de yüzleşmekten.
O eve giren adamı bulmuşlardı,o eve giren adam duvara benim ölümümü kazıyan adamdı,kimdi bilmiyordum belki de sadece birilerinin emir kuluydu ama o bunu Mizra'nın evine girerek yapabilmişse çok daha fazlası olduğuna inanıyordum.
Az önce şehvetin esareti altında olan bedenimde şu an gezinen duygu korku ve tedirginlikti.Duygularım bir anda yüz seksen derece dönmüştü ve neler olacağını kestirememek beni daha da ürkütüyordu.O adamı bulduklarını söylediğinde,Mizra'nın gözlerinde çok büyük bir kasırga görmüştüm.Telefonu kapattığında birkaç dakika konuşmamış,öylece durmaya devam etmişti.Telefondaki adama bulduğu adamı bir yere götürmesini söylemişti fakat kulaklarım o kadar uğulduyordu ki,bunu algılayamamıştım bile.
"Bu gece bozulmayacak,"Mizra sonunda konuştuğunda sesinden ne düşündüğünü asla anlayamıyordum.Sanki az önceki telefon konuşmasını yapmamış gibiydi."Bununla ilgileneceğim,şimdi sen bunu düşünmeden sadece eğlenmene bak."
"Nasıl?"sesim kısıktı.
"Bu konuşmayı şimdi unut,çocukların yanına dönelim ve istediğin gibi eğlen,"buna itiraz etmeme müsade etmeyecek bir ses tonu vardı."Sonra o orospu çocuğunun yanına beraber gideceğiz,her şeyi öğreneceğim.Senin kafanı bunlarla yormanı istemiyorum."
Başımı salladım.Bu akşam o adamı düşünmeden eğlenebilirdim.Mizra iri avucunun içine aldığı elimi sıkıca kavrayarak beni tekrar konserin olduğu yere yönlendirmeye başlamıştı.Müzik sesinin tekrar yükseldiği yere gittiğimizde,kalabalığa karışmadan fark ettiğimiz şeyle yönümüzü değiştirdik.Bizimkiler kalabalık alandan çıkmış,ağaçlık bir yerin altında oturmuşlardı.Mizra da onları görmüş olacak ki bizi oraya doğru yönlendirmişti.
Yanlarına gittiğimizde bizi ilk gören Batu oldu.Beni dikkatle incelemeye başladığında,bunu yaparken kaşlarının çatık olduğunu fark etmiştim."Çok durmadınız da,"gözlerinde şüphe vardı."Allah Allah."
Burak konuştuğunda,gözlerini Alya'dan çekmemişti."Oğlum sus kızların yanında ima yapma."
Emre homurdandı."Ben kızların yanında bir şey yapacağım sana şimdi,"Süeda sevgilisinin bu dediğiyle ona ters ters baktığında,Emre şirin olduğunu düşündüğü,ama aslında komik görünen bir şekilde sırıttı."Şaka yapıyorum ateşli kekim,banane bu muşmula suratlıdan."
"Git içecek bir şeyler al gel,"
Mizra Batu'ya kafa işareti yaptığında Melike'nin sesini duymuştum."Ya başka biri gitsin,neden her şeyi Batu yapıyor?"
Batu omuzlarını dikleştirdi."Konuş balım konuş,evet ya neden her şeyi ben yapıyorum?"Batu da bunu sorgulamıştı."Batu git,Batu gel,Batu sıç."
"Batu sus."bunu diyen Burak'tı.
"Kafiyeli oldu lan."
"Gitmiyorsun yani?"Mizra tek kaşını kaldırarak Batu'ya baktığında,Batu derince yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNKÂR
Novela Juvenilİnsan korkularını saklayıp kimsenin görmesine izin vermeyince mi daha cesur olurdu yoksa onları saklamadan,onlarla yaşamayı öğrendiğine mi? Bunun cevabını bilmiyordum ama korkularımla yüzleşemediğimin de farkındaydım. Ben korkularından her zama...