1

12.5K 279 55
                                    

כשנכנסתי לקניון, הוא היה עמוס באנשים, אבל ישר ראיתי את אמה יושבת על אחד הספסלים.

"אמה!" קראתי בשמה של החברה הכי טובה שלי.

חיכיתי להיפגש איתה כל כך הרבה זמן! לא התראנו במשך חודש בגלל שהיא טסה לחופשה בארצות הברית.

כתגובה לשמיעת שמה, אמה הסתובבה וחיוך ענק התנוסס על שפתיה כשהבחינה בי רצה לעברה.

נפגשו בחיבוק צווחני וכשנרגענו מעודף האהבה המופרז עשינו סיבוב בקניון.
ערכנו מסע קניות עצום שכלל בגדים לשנה החדשה בבית הספר ונגמר בגלידת וניל בגביע- הגלידה האהובה עליי.

ישבנו בספסל והתענגנו על כל ליקוק.

"כיתה י', את קולטת?" אמה נאנחה וחייכה בהתלהבות.

בהיתי בזוג זקנים שחלף על פנינו והפנתי את מבטי אליה, "עוד שנייה נהיה כמוהם. אבל לפני זה יש לנו כמה בגרויות לעבור."

"נעבור את זה כמו גדולות. ויש עוד שנה לפני הבגרויות, ממה את בלחץ?" היא גיחכה ודפקה חלושות על ראשי.

הלוואי שהייתי יותר כמו אמה.
לא אכפת לה מהלימודים, היא לוקחת כל דבר בקלות ויודעת שהכל יהיה בסדר בסוף.

בניגוד אלי, אמה לא רואה סדרות או קוראת ספרים. היא טוענת שזה ביזבוז זמן להתעסק בחיים של אנשים שבכלל לא קיימים.
היא חושבת שאני לוקחת את הכל בדרמתיות בגלל הספרים.

אני יכולה למחות על כך שזה בגלל הספרים, אבל על הדרמתיות אין מה להתווכח.

כשזאק- החבר שלי, אמר לי שהוא אוהב אותי. נכנסתי מיד לשירותים בבית שלו והתקשרתי לאמה בלחץ. היא עד היום צוחקת עליי על זה.

אמה ואני אולי שונות מאוד, אבל אנחנו חברות טובות.
הפכים תמיד מסתדרים לא?

🝮

"יא בן זונה, אני נשבע לך!"

אלו היו המילים הראשונות ששמעתי כשנכנסתי הביתה עם הקניות.
מיהרתי למלא לעצמי כוס מים ולעלות לחדרי.

"תנדור, יא מניאק!"

טרקתי את דלת חדרי מאחוריי.

הצעקות בוקעות מחדרו של אביאל- אחי הגדול. והן שייכות לחברים שלו, אם אפשר לקרוא להם ככה.

אביאל אפילו לא נותן להם לראות אותנו, כאילו שאסור שיראו שיש לו אחות והורים. בכל פעם שהם באים הוא מכניס אותם לחדר וסוגר את הדלת, כאילו שזה יעצור אותי מלשמוע את השיחות המגעילות שלהם.

אני יודעת על כל סטוץ קטן שהיה לכל אחד מהם, הבעיה היא שאין לי מושג מי הם. וגם לא מאוד מתחשק לי לדעת, אם להיות כנה. אני לא רוצה להכיר נערים דוחים כמוהם.

אחי יעלה לכיתה י״א, הוא עומד להתחיל את הבגרויות וגם הם. אני מקווה מאוד שזה יפקס אותם ויגרום להם להירגע.

החלפתי לפיג׳מה קצרה ורודה- כמו רוב חדרי. וראיתי כמה פרקים של הסדרה האהובה עליי בטלוויזיה.

יש כאלה שיגידו שלכתוב יומן זה מביך, אבל אני מוצאת את זה כדרך הכי טובה להביע את הרגשות שלך. היומן שלי סודי לגמרי. אף אחד לא יודע על הקיום שלו.
כתבתי בו כמה מילים על ההתרגשות והחשש לקראת המעבר לתיכון.

לאחר כמה שעות הקולות של הנערים, שלפי מה ששמעתי דיברו על מישהי שאחד מהם שכב איתה, או לפי מילותיו 'זיין', נעלמו לגמרי.

נשאר השקט הרגיל של הבית שלנו.
שקט חירשי שנוצר מבית שההורים בו עובדים רוב הזמן, וכמעט לא נמצאים בבית. השקט השנוא עליי.

יצאתי מחדרי וירדתי במדרגות לעבר המטבח.

"היי," זרק לעברי אביאל ששכב על הספה וראה משחק כדורגל.

ירדתי את המדרגה האחרונה ולאחר מבט חטוף בשעון גיליתי שהשעה תשע בערב. הזמן עובר מהר כשנהנים מסדרה טובה.

"היי אבי," קראתי בכינוי שלו.

אני לא סובלת את החברים שלו, ולמרות שאני יודעת על מה הוא מדבר ומה הוא עושה, לא יכולתי לבקש אח יותר טוב מאביאל. באמת.

זה לא משנה כמה נריב, וכמה אני חושבת שההתנהלות שלו נוראית. אני עדיין אעמוד לצידו בריבים עם ההורים, שמעזים לכעוס עליו שהוא שותה ומעשן פעמים אחדות, כשהם בכלל לא נמצאים בבית ובקושי מכירים אותנו.

"איך היה עם אמה בקניון?" אביאל שאל בחוסר ריכוז ובהה במסך כשהשחקנים המפגרים רצו אחרי כדור דפוק.

הכנתי לי צלחת עם שניצל ואורז והכנסתי אותה למיקרו.
"היה סבבה." מלמלתי בעודי סופרת את השניות ומחכה לצפצוף החלומי שיבשר על כך שהשניצלים שהוכנו היום בשש בבוקר על ידי אימי מוכנים.

הוא פלט קללה מכובדת לאחר שכנראה, הקבוצה המתחרה הבקיעה גול.
"יופי.. ומה עם זאק? לא שמעתי ממנו."

"בחופשה בים המלח. הוא חזר בערב ויגיע מחר ללימודים." סיפרתי במהירות כשראתי שנשארו עוד חמש שניות עד שהאוכל יהיה מוכן. שקלתי לוותר עליהן, במה הן כבר יעזרו?

בדרך כלל אומרים שהאח הגדול שונא את החבר של האחות הקטנה, אבל במקרה שלי זה רחוק מהמציאות. אולי אמה צדקה ואני באמת מושפעת מסרטים וסדרות.

אחרי שאכלתי אמרתי לילה טוב לאביאל, שבדיוק צרח משמחה כשהקבוצה האהובה עליו הבקיעה גול.

עליתי לחדרי וכיוונתי שעון מעורר לשש וחצי בבוקר.
שנייה לאחר שנשכבתי על מיטתי, עיני נסגרו ונפלתי לתוך שינה מתוקה. מוצפת מחשבות לקראת מחר. היום הראשון שלי בתיכון.

היי!
זה הסיפור הראשון שלי כאן אז אני ממש מקווה שתאהבו
אני בנתיים מעלה רק פרק אחד כדי לראות איך תגיבו אז אם אהבתם תרשמו לי בתגובות כדי שאני אדע להעלות עוד💗

נועדו להיותWhere stories live. Discover now