9

4.9K 202 44
                                    

"אם אחת מאיתנו רואה את אביאל אנחנו בורחות מכאן, אוקיי?" שאלתי כשצעדנו לעבר הכניסה למועדון.

אמה לבשה את השימלה הורודה שלה עם נעלי עקב בצבע שמנת, אני לבשתי את החצאית המשובצת עם הסטרפלס. הסכמתי ללבוש את חתיכת הבד רק בתנאי שאלבש מעל גקט גינס. נעלתי את נעלי הסניקרס הלבנות שלי.

שתינו היינו מאופרות עדין וניראנו נוצצות.
אמה עזרה לי לטפל בחבורות שספגתי מהנפילה ועכשיו הן פחות כאבו, כבר כמעט ולא צלעתי.

"והנה הפעם ראשונה שלך במועדון." היא אחזה את ידי ונכנסו אל תוך המבנה.

הדבר הראשון שתקף אותי זה ריח צחנה.
זה היה דומה לריח שבמחששה רק בהרבה יותר מועצם וחריף.

אמה משכה אותי אחריה ופילסנו את דרכנו אל הבר בין כל האנשים שרקדו מסביבנו.
המוזיקה הייתה כל כך רועשת שהרגשתי אותה נכנסת אל תוך ליבי. אני בקושי יכולה לשמוע את עצמי חושבת!

"תביא לנו משהו טוב!" אמה צעקה לברמן הצעיר.
הוא חייך אלינו, הניח מולנו שתי כוסות קטנות ושפך לתוכן נוזל שקוף מתוך בקבוק יוקרתי.

המסיבה הזאת בטח עלתה הון.

אמה הקישה את הכוס שלה בשלי,
"לחיי מסיבה מוצלחת. אמן שאני אצליח להשיג את תשומת ליבו של בן, ושאת תתחמקי מאביאל בשלום!"

לגמתי מעט מהנוזל החריף ונחנקתי.
אנשים שותים את זה בשביל הכיף?

"מה את עושה? זה שוט, אלינור! שותים את זה בבת אחת!" הטיחה את הכוס הריקה שלה על הבר.

בבת אחת? אלוהים אדירים.
לגמתי את תכולת הכוס וזייפתי חיוך. הרגשתי את פני מאדימות מרוב חנק.

לאחר שאמה לקחה עוד שוט היא זרקה את הכוס אל הרחבה וצרחה, "ווהו!" כשהיא רצה לרקוד עם כולם.

המשכתי לשבת על כיסא הבר ובחנתי את מה שקורה סביבי.
כל כך הרבה פרצופים שלא הכרתי, את חלקם זיהיתי ממסדרונות בית הספר. לכולם יש מחנה משותף עכשיו- כולם נהנים.
רק אני יושבת לבד.

הבחנתי בזאק, מייקל וגל רוקדים עם אמה וצוחקים.

"אני מבין שאת לא טיפוס של מסיבות." קול צרוד נשמע מאחוריי מבעד לשירים הקיצביים.
הסתובבתי וראיתי את הברמן הצעיר עומד לצידי מעבר לבר.

"כן.." חייכתי וסידרתי את שיערי מאחורי אוזני. אני כזאת שקופה.

"מסיבה ראשונה שלך?"

הנהנתי.

הוא הניח על הבר כוס קטנה ובתוכה נוזל כחול.
"הייתי במצב שלך פעם. תאמיני לי, זה יסדר אותך."

הבטתי בו בהיסוס והושטתי את ידי לכוס.
"טוב.." מילמלתי ושתיתי את הנוזל החריף.

תחושת חום נעימה מילאה את גופי. הרגשתי שאני מרחפת.
אני לא יודעת מה זה, אבל אני אוהבת את זה!

נועדו להיותWhere stories live. Discover now