3

6K 223 35
                                    

לחשוב שיכול להיות שאביאל מתייחס לילדות כמו שתום התייחס אליי זיעזע אותי.

זה לא הגיוני.. הוא חכם! הוא אמור לדעת מה טוב בשבילו ולהבין שלהסתובב עם נערים כמוהם ופרחות שנמרחות עליהם זה לא טוב.

אני מאוד מקווה שבקרוב אביאל יסביר את עצמו כי אני לא מתכוונת לשתוק על זה.

אני יודעת שאני לא צריכה להתערב בבעיות שלו עם אמא ואבא אבל זה עבר את הגבול, חשבתי שהם סתם מגזימים אבל כנראה שטעיתי.

"תירגעי, אלינור. זה לא כזה נורא.." אמה אמרה לי כשישבנו על מיטתי כמה שעות לאחר מכן.

הבטתי בה ברוגז, "לא כזה נורא?" הרמתי את גבותיי, "אולי את לא ראית את זה כי היית עסוקה בלפלרטט עם כל המחששה, אבל התום הזה פשוט מגעיל וכואב לי שאב-"

"ואו, אחותי, את כמעט שעה חופרת לי על זה. כאילו שאני לא מבינה שאת רק רוצה לדבר על תום שפגע בך ולא על אביאל."

לחיי האדימו, "אני לא פגועה בכלל! הוא סתם מפגר שחש את עצמו. ואני לא מנסה לדבר על דוחה כמוהו." אמרתי בהחלטיות ועשיתי לה מבט של 'הנושא הזה נמאס עליי'.

אמה גילגלה את עינייה והוציאה את הטלפון מהכיס שלה כשקיבלה הודעה.
לפתע הבעת פנים לחוצה השתלטה על פניה, "אלינור! מרוב שכעסת על אחיך שכחתי להגיד לך מה מייקל אמר לי מקודם! שכחתי לגמרי ואני לגמריי בבעיה ענקית עכשיו!" היא תפסה את ידי בלחץ.

"מה הוא אמר?" שאלתי בהתעניינות, וניערתי את ידה מידי כשכאב לי.

"הוא תיכנן להיפגש איתי עוד חצי שעה! לדייט! מה אני אעשה עכשיו? לא התארגנתי!" צעקה בהיסטריה והסתכלה על השעון שבמסך שלה.

אמה ידועה בתור הילדה היפה של החבורה.
לא קרה מצב שבו היא לא הייתה מסודרת ומתוקתקת מכף רגל ועד ראש. תמיד יש לה לק, והשיער שלה כל יום מעוצב בתיסרוקות שונות. לא תראו אותה לובשת את אותו הבגד פעמיים בשבוע.

אני לעומתה שקטה יותר. זאת עם הציונים הטובים והחבר המושלם שלעולם לא יתחלף. וגם החברה הכי טובה של אמה.
זה לא שאני באמת כזו מופנמת, פשוט קשה להיפתח לאנשים.

משכתי אותה איתי לשירותים, "נתחיל משעווה! מהר, אמה, נו!"

היא הורידה את חולצתה בזמן שאני חיטטתי במגירות ומצאתי דפי שעווה. שלפתי אחד מהם מהאריזה ואמה הביטה בו בחשש גדול, היא עומדת לסבול.

לאחר עשרים דקות שבהן התרוצצנו בכל הקומה השנייה וספגנו את המבטים השואלים של אביאל, אמה סוף סוף הייתה מאופרת ושיערה היה מסודר לאחר שסילסלתי אותו בבייביליס של אימי. כמובן שאף פעם לא השתמשתי במכשיר הזה, אבל העלמתי את המידע הזה מאמה.

נועדו להיותWhere stories live. Discover now