המבחן עבר מהר ולא היה קשה בכלל, אבל ידעתי שזה בגלל שלמדתי. אני מאוד משקיעה בלימודים.
למעשה, גם הוריי ידועים בציונים הטובים שלהם, התעודות הצטיינות שתלויות על קירות הבית מוכיחות את זה.בגלל זה הם כל כך מאוכזבים מהציניום הממוצעים ואופיו של אביאל.
אמה העתיקה ממני את התשובות במשך כל המבחן ובכך הבטיחה את ציונה הטוב. לימודים זה הדבר היחיד שאני טובה בו. אה, ולשיר, אבל זה סוד.
אני ורם פתחנו דף חדש.
אמרתי לו שעברה עליי תקופה לא טובה, שקר, אבל אני חייבת לתרץ את חוסר הקשב שהיה לי בשיעורים."אלינור." רם קרא בשמי באמצע עבודת הכיתה.
קמתי מהכיסא שלי בהיסוס וניגשתי אל שולחנו.
"בגלל העזיבה של אחיך, חלו שינויים בתוכנית החונכים. לוקאס בלייק עבר להיות עם קיילי מרואן, במקום אביאל. ואת תיהי עם.." חיפש את השם בדפיו. "תום בלייק, יא1."
ליבי צנח.
"רגע.. אין לו חניכה אחרת?""היא טסה לחופשה לכמה חודשים ולא רצינו להשאיר אותו לבד. נמצא לה כבר מישהו אחר."
אוי לא.
תום הוא החונך החדש שלי.
מעניין אם כבר הודיעו לו. אני מקווה שזה לא העציב אותו.הנהנתי בחיוך מזויף וחזרתי למקומי, המשכתי לעבוד.
"את נראת כאילו נפל עלייך טיל." אמה לחשה לי.
"משהו כזה."
היא הגניבה לי מבט לא מבין. סימנתי לה עם הידיים 'אחר כך'.
🝮
משב הרוח הקריר של הים ריענן אותי מכל מה שעברתי היום.
נהנתי ממראה הגלים והשקיעה היפה תוך כדי שפסעתי על קו המים עם אמה.הליכה בים הייתה הדבר המרגיעה של שתינו.
פעם האימאות שלנו היו מצטרפות אלינו, היינו אוכלות גלידה וצוחקות. אבל עכשיו רק שתינו מורידות את הנעליים, מחזיקות אותן בידיים וצועדות יחד במים."תתנחמי בזה שהוא חכם." אמה חייכה לעברי בשובבות, "וחתיך."
"ואנחנו לגמרי הפכים." נאנחתי.
"והוא החבר הכי טוב של אח שלך." הוסיפה בדכדוך, ואז שינתה את קולה לאופטימי, "אבל תחשבי על זה.. לא כולן זוכות שתום בלייק יהיה החונך שלהן, ובמיוחד שהוא גם סוג של משגיח עלייך עכשיו. תגידי תודה שאת לא עם שחר!"
צחקקתי, "שחר לא כזה נורא."
"הוא כן!" אמה רטנה, אך חיוך היה פרוס על שפתיה. "לרגע אחד הוא רציני, וברגע השני פתאום נשפכת עליי כוס מיץ!"
"הוא שפך עלייך מיץ?" העברתי את שיערי למאחורי האוזן תוך כדי צחקוק.
"כן! והוא גם מעלה תמונות סלפי שלו בסטורי שלי!"
YOU ARE READING
נועדו להיות
Romanceלאלינור קליין יש חיים מושלמים. יש לה משפחה עמידה, אח גדול ותומך, ציונים מוצלחים, חברה הכי טובה מהסרטים ואפילו חבר חמוד. כך היא עולה לתיכון, מלאת ציפייה לפרק חדש בחייה. הכל מסתבך ברגע שהיא פוגשת את החברים של אחיה הגדול מכיתה י״א. הם בוטים, מעצבנים, ו...