קולי היה המום.
"באמת?""כן. יצא לי לחשוב על זה, השיחה על הדייט.. סליחה אם הלחצתי אותך אתמול." זאק הפך את כיסאו כך שישב מולי כשהיינו בכיתה לבד.
"אבל אני רוצה שנצא לדייט." מיהרתי לקפוץ על ההזדמנות. "היום."
"באמת?"
לא. "כן."
זאק העלה חיוך על פניו וחייכתי אליו באילוץ.
אם לא אמה, לא הייתי מסכימה לדייט המטופש. במיוחד לאור העובדה שאני לא באמת אוהבת אותו. אני לא יודעת אם איי פעם אהבתי.. אבל אני צריכה לתת לזוגיות הזו צ׳אנס אחרון.תבינו, זאק הוא הנער המושלם שכולן אמורות לרצות.
יש לו ציונים טובים, הוא נחמד, מצחיק, ואפילו נראה טוב מאוד.
אבל אחריי שנה בזוגיות איתו.. קצת השתעממתי. זה לא שאני מחפשת ריגושים, אבל משהו בקשר שלנו חסר לי.🝮
"אלינור." רם קרא בשמי.
אנחנו בשיעור ספרות בשעה השלישית להיום, הוא רק התחיל ואני כבר משתגעת.הרמתי אליו את מבטי, "כן?" שאלתי כאילו שהקשבתי לו.
אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון.. אני לא מרוכזת."מה את חושבת שאליו התכוון המלך בשורה השנייה?"״ רם פתח את הטוש השחור שלו, נעמד מול הלוח והתכוון לרשום את תשובתי.
הורדתי את עיניי במהירות שיא לדף עם הבלדה, חיפשתי את השורה אבל מרוב לחץ כל האותיות התבלבלו לי והדבר היחיד שיכולתי לראות זה אותיות שחורות מפוזרות על גבי דף לבן.
רם סגר את הטוש והתקרב לשולחני, "את לא מקשיבה. שוב הפעם. הגעת לכאן עם ציונים נהדרים, אלינור. את מאכזבת אותי." אמר, והמשיך בשיעור.
"חי בסרט.." שמעתי את אמה ממלמלת אבל לא עניתי לה, הוא צודק. אני צריכה להשתפר.
🝮
חוץ מהתקרית בשיעור, היום עבר חלק.
עכשיו אני מתארגנת לדייט עם זאק, ואמה עוזרת לי.לבשתי חצאית קצרה שחורה ומתנפנפת, חולצת טי שרט לבנה שהבטן שלי מעט מבצבצת ממנה, נעלתי את הסניקרס הלבנות שלי ואמה עשתה לי בייביליס.
"מ-ה-מ-מ-ת." אמה הובילה אותי אל המראה בחדרי וחייכתי חיוך מזוייף.
אני לא שלמה עם המראה שלי, אבל לא כולם צריכים לדעת את זה."למרות זאת שהייתי מעדיפה שתלבשי את הסטרפלס הלבן.." היא אמרה ועינייה נדדו אל חתיכת הבד ההזרוקה על מיטתי במבט מבואס.
"אין סיכוי." פסלתי מיד ואמה נאנחה.
"את כזאת.. ילדה טובה. אפילו להיפרד מהשביל באמצע שלך מכיתה ב' את לא מסכימה." היא זרקה עליי מברשת איפור וצחקתי.
זה נכון, השיער שלי חלק וחום, משעמם. ועוד יותר משעמם כי הוא רגיל, שביל באמצע, מסודר בקפידה.
אבל זאת אני.
YOU ARE READING
נועדו להיות
Romanceלאלינור קליין יש חיים מושלמים. יש לה משפחה עמידה, אח גדול ותומך, ציונים מוצלחים, חברה הכי טובה מהסרטים ואפילו חבר חמוד. כך היא עולה לתיכון, מלאת ציפייה לפרק חדש בחייה. הכל מסתבך ברגע שהיא פוגשת את החברים של אחיה הגדול מכיתה י״א. הם בוטים, מעצבנים, ו...